Jazeker.. soort van vervroegde midlifecrisis..quote:
das moeilijk weten wat je echt wilt..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jazeker.. soort van vervroegde midlifecrisis..
Ben maar eens aan het uitzoeken wat ik nu echt wil (qua werk dus..) en dat is lastig.. heb het gevoel dat ik niets kan en zo.. nja lang verhaal verder dus.
Ik opper wel iets: freelance fotografe?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ben maar eens aan het uitzoeken wat ik nu echt wil (qua werk dus..) en dat is lastig.. heb het gevoel dat ik niets kan en zo.. nja lang verhaal verder dus.
als ik sunny' s foto' s zie en hoe ze erover praat is dat zeker wel iets waar passie ligt jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik opper wel iets: freelance fotografe?
Zit heeeel toevallig de site van de fotovakschool goed te bestuderen voor de 20e keer..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:28 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik opper wel iets: freelance fotografe?
weet ik nog jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zit heeeel toevallig de site van de fotovakschool goed te bestuderen voor de 20e keer..![]()
@ DE: het is ook vooral dat ik het al uitgebreid een keer beschreven heb hier in CUL
10 graad per week maar?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:29 schreef Ole het volgende:
Zoooo... pa en ma ook weer terug uit Bali.
Wel een overgang na 3 weken 30 graden
quote:
wat voor een opleidingen heb je tot nu toe gedaan, en waar liggen je intresses qua hobby's en bezigheden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
4 maandjes bikkelen en daarna een administratieve functie bekeledenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Sunny je kunt ook nog het leger in! Af en toe rennen in het bos en de rest van de tijd fokken!
HOE'A!
Pabo, ben al een aantal jaren juf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wat voor een opleidingen heb je tot nu toe gedaan, en waar liggen je intresses qua hobby's en bezigheden?
Juf op wat voor een school, middelbare of basisschool? (dat laatste gok ik ?) en wil je blijven educateren of echt kompleet iets anders?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pabo, ben al een aantal jaren juf.
Interesses en hobby's: fotografie, natuur.. Zit dus ook een beetje te dubben.. natuur en milieueducatie lijkt me ook leuk. Ik hou de vacatures daarvoor ook in de gaten, maar die zijn er niet in deze omgeving momenteel.
Ik vind oudjes leuk als ik de tijd heb om ze goed te wassen, even te kletsen en op de plee te zetten als zij dat willen. Niet als ik er voor 12 uur 24 gewassen en aangekleed moet hebben samen met 1,5 collega, ze in de huiskamer dump en ze pas op de plee kan zetten als de 23 anderen uit bed zijn, en de pillen gedeeld zijn, en de rapportage geschreven is, en de spoelkeuken opgeruimd is, en de artsenvisite gedaan isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ik dacht dat je de oudjes toch wel leuk vond in je werk?
Klinkt leuk Sunny! Ben je vast geschikt voor!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Groep 7 nu ja.. Nou, voor de klas staan ga ik niet heel lang meer doen, daar wordt ik gewoon niet gelukkig van. Maar educatie is wel leuk.. Wellicht kan ik fotografie cursussen gaan geven of zo!Heb al veel vrienden verder geholpen..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
Sunny je kunt ook nog het leger in! Af en toe rennen in het bos en de rest van de tijd fokken!
HOE'A!
klinkt heel leuk, denk alleen realistische gezien niet dat daar een boterham in te verdiennen valt, hoop het natuurlijk wel voor jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:41 schreef Sunnythesun het volgende:
Groep 7 nu ja.. Nou, voor de klas staan ga ik niet heel lang meer doen, daar wordt ik gewoon niet gelukkig van. Maar educatie is wel leuk.. Wellicht kan ik fotografie cursussen gaan geven of zo!Heb al veel vrienden verder geholpen..
Bekendquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:20 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zie daar mijn gepieker..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:45 schreef Braamyo het volgende:
[..]
klinkt heel leuk, denk alleen realistische gezien niet dat daar een boterham in te verdiennen valt, hoop het natuurlijk wel voor je
of schaapherderquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms denk ik wel eens: ik zou wel gewoon boswachter willen zijn
Een kennis van mijn ouders heeft dat echt gedaan; die man was altijd overspannen en gestresst, en toen is hij maar schaapherder gewordenquote:
ja echt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:49 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Een kennis van mijn ouders heeft dat echt gedaan; die man was altijd overspannen en gestresst, en toen is hij maar schaapherder geworden
Weet je dat ik daar de vorige keer aan dacht toen je je soortegelijke verhaal hier met ons deelde?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Soms denk ik wel eens: ik zou wel gewoon boswachter willen zijn
Nu alquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Sun verder is het zo herkenbaar wat je schrijft, ik ben nu bijna 35 en weet nu pas wat ik wil.
Ik heb in het jaar dat ik 40 werd, of eigenlijk al vanaf mijn 38e, een enorme ommezwaai gemaakt, niet alleen van man, maar ook van werkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef TAV74 het volgende:
Nu alIk zou willen dat ik al zo ver was.
En rond je 30ste hoort zo'n crisis er een beetje bij lijkt wel, ik lag ook nogal overhoop in het jaar voordat ik 30 werd.
haha echt?? Maar dan wel heel romantisch met een huisje in het bos en een stoere landrover onder de kontquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik daar de vorige keer aan dacht toen je je soortegelijke verhaal hier met ons deelde?
laat ik het maar zo samenvatten: Son en ik zijn nu ruim 5 jaar samen en ik ben 35quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb in het jaar dat ik 40 werd, of eigenlijk al vanaf mijn 38e, een enorme ommezwaai gemaakt, niet alleen van man, maar ook van werk
Volgens mij moet je er wel een beetje filosofisch voor zijn..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef freecell het volgende:
Mijn neef is schaapherder geweest op de Drentse Hei en die werd gillend gek van verveling
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
laat ik het maar zo samenvatten: Son en ik zijn nu ruim 5 jaar samen en ik ben 35
Euhm, nee, ik wil rond mijn 40ste niet weer een halve depressie hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:04 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
en dat ga je niet over 5 jaar omgooien hoor! waag het niet!!
Vreselijk lijkt me dat inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Bluezz het volgende:
Heftig zijn die periodesHeel heftig.
Een van de allermoeilijkste dingen die ik ooit in mijn leven heb moeten doen is 2 kleine jongetjes te moeten vertellen dat hun papa en mama gaan scheiden
en wee je gebeente als je een midlifecrisis durft te krijgen. Ik zweer je, ik stuur de HOND op je afquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef TAV74 het volgende:
Euhm, nee, ik wil rond mijn 40ste niet weer een halve depressie hoor
maar het is wel een goede beslissing geweest toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Bluezz het volgende:
Een van de allermoeilijkste dingen die ik ooit in mijn leven heb moeten doen is 2 kleine jongetjes te moeten vertellen dat hun papa en mama gaan scheiden
Krijg ik niet, ik heb altijd gewoon geleefd en hoef geen schade in te halenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
en wee je gebeente als je een midlifecrisis durft te krijgen. Ik zweer je, ik stuur de HOND op je af
dat lijkt me heel moeilijk. milou was gelukkig te jong om het te begrijpen. merk het nu wel met cnkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:07 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat dus idd.. Maar vind in mijn geval quarter wat eng.. ik hoe heul geen 120 jaar oud te wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef DarkElf het volgende:
quarter life crisis schijnt wel iets van onze generatie te zijn, wij hebben veel eerder dan bijv onze ouders huisje boompje beestje ( schijnt he, ooit eens gelezen dus of t waar is ....:P) sneller een koophuis/sneller wat we willen en dan op een gegeven moment weten we t niet meer, is dit het nou?
Je moet gewoon de bijbel gaan lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:01 schreef freecell het volgende:
Mijn neef is schaapherder geweest op de Drentse Hei en die werd gillend gek van verveling
Jazeker, maar dat neemt niet weg dat je dat eigenlijk je kinderen niet aan wil doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:11 schreef Leintjeuh het volgende:
maar het is wel een goede beslissing geweest toch?
Ambitieus ben ik ook niet, ik ben echt bij toeval in mijn huidige baan gerold. Ik heb wel een behoorlijk goede baan, maar als ik heel eerlijk ben zonder vals bescheiden te doen parasiteer ik in mijn werkzame leven puur op mijn talent. Maar zo lang het een beetje gevarieerd is en ik er zoals ik altijd doe tussendoor een stuk of wat leuke projecten en klussen bij kan doen vind ik het prima en hoef ik niet zo nodig hogerop. Als ik morgen financieel onafhankelijk ben stop ik overmorgen met deze baan. Wat overigens niet betekent dat ik mijn werk niet goed doe, als ik er toch ben maak ik er liever wat moois vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:09 schreef SeaOfLove het volgende:
Bluezz wat@TAV, ik heb eerder ook nooit ambitie's gehad. zo anders met hoe het nu is. ik was zelfs verre van ambitieus. ik was als oproepkracht begonnen in een wat betere schoenenwinkel, uiteindelijk was ik filiaalmanager in een andere stad en heb een stap terug gedaan toen ik weer gewoon in delft kon werken, gewoon omdat het daar zo leuk was.
Er is ook niks veranderd sinds ik weg benquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:43 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik vind oudjes leuk als ik de tijd heb om ze goed te wassen, even te kletsen en op de plee te zetten als zij dat willen. Niet als ik er voor 12 uur 24 gewassen en aangekleed moet hebben samen met 1,5 collega, ze in de huiskamer dump en ze pas op de plee kan zetten als de 23 anderen uit bed zijn, en de pillen gedeeld zijn, en de rapportage geschreven is, en de spoelkeuken opgeruimd is, en de artsenvisite gedaan is
Al die mooie vrouwen die uitgaan met mijn manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je moet gewoon de bijbel gaan lezenTara en ik kwamen op de Drentse hei een bijbel lezende schaapherder tegen en dat vonden we allebei een prachtig plaatje
als ik om me heen kijk is dat juist niet zoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef DarkElf het volgende:
quarter life crisis schijnt wel iets van onze generatie te zijn, wij hebben veel eerder dan bijv onze ouders huisje boompje beestje ( schijnt he, ooit eens gelezen dus of t waar is ....:P) sneller een koophuis/sneller wat we willen en dan op een gegeven moment weten we t niet meer, is dit het nou?
Ik heb er nooit last van gehad. Mijn leven is altijd 1 grote crisis geweest. Dus ik ben al mijn hele leven raar aan het doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef DarkElf het volgende:
zijn midlife crisissen nu echt iets voor mannen of niet? (als je de media mag geloven lijkt dat wel zo ) en trouwens, ik heb in mijn omgeving nooit een man gekend die ineens raar ging doen... dus misschien is vallen niet alle mannen ten prooi eraan
Heb jij soms ook het gevoel dat je je verveelt op je werk? Ik heb dat de laatste tijd een beetje, te weinig uitdagingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Ambitieus ben ik ook niet, ik ben echt bij toeval in mijn huidige baan gerold. Ik heb wel een behoorlijk goede baan, maar als ik heel eerlijk ben zonder vals bescheiden te doen parasiteer ik in mijn werkzame leven puur op mijn talent. Maar zo lang het een beetje gevarieerd is en ik er zoals ik altijd doe tussendoor een stuk of wat leuke projecten en klussen bij kan doen vind ik het prima en hoef ik niet zo nodig hogerop. Als ik morgen financieel onafhankelijk ben stop ik overmorgen met deze baan. Wat overigens niet betekent dat ik mijn werk niet goed doe, als ik er toch ben maak ik er liever wat moois van.
Dat het iets van onze generatie is klopt, maar dat onze generatie eerder huisje boompje beestje heeft klopt juist niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:17 schreef DarkElf het volgende:
Komt vanzelfquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:30 schreef borisz het volgende:
* Boris voelt zich gelijk weer een stuk jonger hier. Heb nog een hoop te ervaren als ik dit allemaal lees
.
Ja maar samenwonen en huizenkopen is meestal rond het 25e levensjaar al in kannen en kruiken..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef freecell het volgende:
[..]
als ik om me heen kijk is dat juist niet zo
mijn generatie begint over het algemeen met trouwen en kinderen ed als ze 30+ zijn. Mijn ouders hadden drie kinderen toen ze zo oud waren als ik nu en de meeste van hun vrienden ook
Zelfs als je financieel niet onafhankelijk bent kan je stoppen met die baan hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef TAV74 het volgende:
Ambitieus ben ik ook niet, ik ben echt bij toeval in mijn huidige baan gerold. Ik heb wel een behoorlijk goede baan, maar als ik heel eerlijk ben zonder vals bescheiden te doen parasiteer ik in mijn werkzame leven puur op mijn talent. Maar zo lang het een beetje gevarieerd is en ik er zoals ik altijd doe tussendoor een stuk of wat leuke projecten en klussen bij kan doen vind ik het prima en hoef ik niet zo nodig hogerop. Als ik morgen financieel onafhankelijk ben stop ik overmorgen met deze baan. Wat overigens niet betekent dat ik mijn werk niet goed doe, als ik er toch ben maak ik er liever wat moois van.
Dat is nu precies mijn probleemquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Heb jij soms ook het gevoel dat je je verveelt op je werk? Ik heb dat de laatste tijd een beetje, te weinig uitdaging
Ben er niet ongelukkig bij hoor, heb alleen af en toe mindere periodes. En ik ben nu eenmaal een type dat snel verveelt raakt, altijd al gehad. Een schooljaar hield ik ook nooit vol. Een andere baan levert me nu meer nadelen dan voordelen op. Ik heb namelijk wel heel gevarieerd werk en heel veel bewegingsvrijheid, en daar gedij ik goed bij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef golfer het volgende:
[..]
Zelfs als je financieel niet onafhankelijk bent kan je stoppen met die baan hoor.
Ik heb er op een gegeven moment ook voor gekozen te stoppen als manager van een hele groot en moneymakend onderdeel van een uitgeverij en nu voor stukken minder centjes parttime als consultant veel gelukkiger te zijn.
Als mijn (nu even wat kwakkelende) gezondheid het toestaat doe ik dit werk met heel veel plezier nog 10 jaar tot ik met pensioen mag.
Dan moet de high tea ook maar niet te lang duren, voor je gaatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:37 schreef TAV74 het volgende:
Ben er niet ongelukkig bij hoor, heb alleen af en toe mindere periodes. En ik ben nu eenmaal een type dat snel verveelt raakt, altijd al gehad. Een schooljaar hield ik ook nooit vol. Een andere baan levert me nu meer nadelen dan voordelen op. Ik heb namelijk wel heel gevarieerd werk en heel veel bewegingsvrijheid, en daar gedij ik goed bij.
dat bedoelde ik idd, de meeste mensen die ik ken hebben dat idd rond die tijd gedaan... trouwen en kinderen komt pas rond hun dertigste of later... misschien heeft dat allemaal invloed op hoe mensen in het leven staan of denken te staan...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja maar samenwonen en huizenkopen is meestal rond het 25e levensjaar al in kannen en kruiken..
Dat kon wel eens een probleem worden jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dan moet de high tea ook maar niet te lang duren, voor je gaat
Ik denk vooral dat de rest veel veranderd is. Jobhoppen, doen wat je leuk vind ipv gewoon alleen geld verdienen, zelfontplooiing.. Dat is allemaal vrij nieuw..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef DarkElf het volgende:
[..]
dat bedoelde ik idd, de meeste mensen die ik ken hebben dat idd rond die tijd gedaan... trouwen en kinderen komt pas rond hun dertigste of later... misschien heeft dat allemaal invloed op hoe mensen in het leven staan of denken te staan...
Tss dan ga je maar gewoon even een blokje om hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:47 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat kon wel eens een probleem worden ja
ik denk wel eens dat het leven gewoon te veel keuzes geeft tegenwoordig... ' vroeger' back in the olden daysquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat de rest veel veranderd is. Jobhoppen, doen wat je leuk vind ipv gewoon alleen geld verdienen, zelfontplooiing.. Dat is allemaal vrij nieuw..
Dat gevoel heb ik de laatste jaren ook zo vaak, dus dat zou zo maar kunnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef SeaOfLove het volgende:
als ik het zo lees is het misschien wel beter dat ik pas zo laat weet wat ik wil, misschien heeft het wel zo moeten zijn hoe mijn leven is gelopen zelfs?
Ik weet wel dat ik heel blij ben dat ik een mislukte samenwoon poging achter de rug heb en Son heb leren kennen op een moment en leeftijd dat ik wel snapte waar het om gaat in een goede relatie. En wist wat ik vooral NIET wil.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:45 schreef SeaOfLove het volgende:
als ik het zo lees is het misschien wel beter dat ik pas zo laat weet wat ik wil, misschien heeft het wel zo moeten zijn hoe mijn leven is gelopen zelfs?
Goed punt! Verwarrend is het niet, ik vind dat pure vrijheid om lekker te doen wat je wiltquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:56 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik denk wel eens dat het leven gewoon te veel keuzes geeft tegenwoordig... ' vroeger' back in the olden dayswas het toch wat simpeler misschien (en tegelijkertijd daardoor minder bevredigend), de rollen waren duidelijker bijv, mensen gingen niet eerst tig jaar hokken voor ze een echte verbintenis aangingen, jobhoppen bestond idd niet (onze ouders werkten vaak jaren en jaren bij een zelfde werkgever)... en zulke dingen
niet dat dat alles nu slechteris hoor helemaal niet, jobhoppen zorgt dat je verder komt, je kent (hoop ik dan) je partner langer (hoeveel oudere mensen blijven niet bij elkaar omdat ze nu eenmaal niet beter weten?) dus staat anders in je relatie, je hebt ook meer ervaring dus weet misschien meer wat je zelf wilt in een relatie, we ervaren meer dus maken keuzes op basis van die ervaringen...
maar misschien is het soms wat verwarrend ofzo?
maar goed das allemaal wat mijmeren hoormisschien is het wel helemaal niet zoals ik denk
ook niet voor iedereen maar wel voor een deel van de mensen blijkbaar(dat moest ik er nog bijzeggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
Hoi!
[..]
Goed punt! Verwarrend is het niet, ik vind dat pure vrijheid om lekker te doen wat je wilt
die vis was echt te jaren zeventig/tachtigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Omnomnom.. gepocheerde zalm met komkommerschubben en schandalig veel zelfgemaakte mayo! Ik kruip bijna in mijn tv!!![]()
waar? ik ben herman aant kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Omnomnom.. gepocheerde zalm met komkommerschubben en schandalig veel zelfgemaakte mayo! Ik kruip bijna in mijn tv!!![]()
BBC2quote:
ik kan helaas geen filmpjes kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:38 schreef TAV74 het volgende:
nou ja, omdat hij zo leuk bij de vorige TT past en ik hem toevallig zit te kijken, leuke live versie
Ja geweldig he die zalmquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:39 schreef DarkElf het volgende:
[..]
die vis was echt te jaren zeventig/tachtig
dat brood van die Estlandse zag er lekker uit maar die pudding en die varkensgelei dingen echt niet
Sterktequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:13 schreef golfer het volgende:
Nog 2 uurtjes eten en drinken voor mij. Daarna moet ik nuchter blijven tot 10:30 morgenochtend als ze die 'fijne' duodenoscopie gaan doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
Arme Belle-Fleurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:19 schreef borisz het volgende:
Beetje poes aan het plagen door geluiden van andere poezen te laten horen.
Wel grappig dat ze dan op onderzoek blijft gaanquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:20 schreef AKnynke het volgende:
Succes morgen, Golfer!
@DE:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Hee Memo, wat had jij nou precies in de Cherry blossom (?) variant van L'Occitane? Vind je die lekker ruiken?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:51 schreef Memento-Mori het volgende:
trusten allen die gaan slapen, ik ga voorlopig nog niet
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
parfumbalsem en ja ruikt lekker vind ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee Memo, wat had jij nou precies in de Cherry blossom (?) variant van L'Occitane? Vind je die lekker ruiken?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
Letterlijk, denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
golferLaat ze een poepie ruiken morgen
Wat heb je gegeten vanavond?quote:
Heh nu verpest je onze voorpretquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:05 schreef Bluezz het volgende:
Het is een Maagonderzoek, niet echt een Darmonderzoek
ja idd, had al ideetjes over zure haring gegeten hebben en veel knoflook enzo... voor lekkere maagluchten.. en idd bonen en uien voor de andere ontluchtingquote:
Haring, knoflook, bonen en uien! En trassi, dat ruikt ook zo lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:08 schreef DarkElf het volgende:
ja idd, had al ideetjes over zure haring gegeten hebben en veel knoflook enzo... voor lekkere maagluchten.. en idd bonen en uien voor de andere ontluchting
trassi, ja gatver!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:10 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Haring, knoflook, bonen en uien! En trassi, dat ruikt ook zo lekker
Arme dokters
Ja toen ik laatst bij Isa was gingen we Indisch koken. Maar wat MEURT trassi, het ruikt echt naar... bahquote:
Lekker. Bedorven garnalen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:14 schreef Leintjeuh het volgende:
Ja toen ik laatst bij Isa was gingen we Indisch koken. Maar wat MEURT trassi, het ruikt echt naar... bahKan gewoon geen betere omschrijving bedenken dan bah
* P.F *sluit topic binnen*quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Is er een verschil tussen bedorven en gefermenteerd? Vraag ik me ineens af
Als je tijdens de lunch de immer smakelijke verhalen van deze doktoren & de verpleging die assisteren (ook een vak wat je echt moet willen/liggen trouwens) hoort, dan weet je dat een beetje trassie peanuts isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:15 schreef golfer het volgende:
Ik heb het beperkt gehouden tot erwtensoep en daarna nog doperwtjes en lamsbout.
Er stond eigenlijk vandaag shoarma met veel knoflook op het menu, maar dat heb ik dus niet gedaan. Juist vanwege rekening houden met de doktoren waar B. dagelijks mee moet samenwerken. Ook in de toekomst, na mijn bezoek van morgen.
Ik liet Isa's nieuwe lover ook aan de trassi ruikenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef DarkElf het volgende:
toen ik mijn schoonmoeder hielp met wat dozen uitpakken laatst (ze wonen weer in nederland) zat er in een doos een potje met iets vies. Dus ikke vroeg wat het was. Zij zegt dus dat het trassi is en heel erg stinkt. Kleuter als ik ben draai ik meteen het potje open en neem een diepe teug...gatver!
zij lachen natuurlijk
Hehehe. Kerstdiner met mijn familie van vaders kant. Hi-la-risch. Oom is huisarts, tante is bedrijfsarts, papa is bedrijfsarts, mama is verpleegkundige, Lein is verpleegkundige en sinds kort is mn kleine neefie (van 2 meter lang ongeveerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef Bluezz het volgende:
Als je tijdens de lunch de immer smakelijke verhalen van deze doktoren & de verpleging die assisteren (ook een vak wat je echt moet willen/liggen trouwens) hoort, dan weet je dat een beetje trassie peanuts is
Hee PF, kom jij ook naar de CUL SC meet?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:18 schreef P.F het volgende:
[..]
* P.F *sluit topic binnen*
Fermenteren is gecontroleerd bederf
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hee PF, kom jij ook naar de CUL SC meet?
Heerlijk, ik zou me helemaal thuis voelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Hehehe. Kerstdiner met mijn familie van vaders kant. Hi-la-risch. Oom is huisarts, tante is bedrijfsarts, papa is bedrijfsarts, mama is verpleegkundige, Lein is verpleegkundige en sinds kort is mn kleine neefie (van 2 meter lang ongeveer) aanstaand gezondheidswetenschapper omdat ie voor geneeskunde was uitgeloot.
Pies, poep en pus komen de hele maaltijd lang langsGotta love it
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:28 schreef Bluezz het volgende:
Heerlijk, ik zou me helemaal thuis voelen![]()
Het kan me niet goor genoeg zijn, als ze maar niet op mijn bord spetteren zeg ik altijd maar
![]()
Kan plenkje er wel tegen?
Ok. golfer, dat is écht way TMI. Bahquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:32 schreef golfer het volgende:
Poep, pis en kots.
Hoewel? Ik ben degene die B. geleerd heb dat alles afwasbaar is, qua lichaamssappen.
Ik kan geloof ik overal tegenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik kan ook niet tegen brakende mensen. EN de lucht van een flink ontstoken wond doet me ook wel even HARD ergens anders aan denken.
20ste. ik ken je nog wel hoor.... parkpopquote:Op woensdag 3 februari 2010 00:56 schreef P.F het volgende:
Ik ben hier zo lang niet geweest, jullie kennen mij niet eens meermaar nieuwsgierig als ik ben ga ik toch even kijken wanneer en waar het is
tnx , ja koud washandje! beeb. pf, ik zou t niet weten, gewoon griep ofzo?quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:56 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau geeft SoL een knuffel en een koud washandje en wat kouds te drinken
Vervelend! Maar kun je dan niet beter gaan slapen, ik genees altijd sneller als ik slaap!quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
tnx , ja koud washandje! beeb. pf, ik zou t niet weten, gewoon griep ofzo?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:03 schreef P.F het volgende:
Hahaha.. Ja, met een eigen huis! Woah! HOE'A!
werken je pillen niet dat je nog wakker bent?quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:02 schreef Stereotomy het volgende:
PF was die apatische bakvis met onsamenhangende posts zonder enige grammatica of spellingscontrole. Hebben we je toch eens goed Nederlands aangeleerd, hm?
Nu is ze een echte jonge vrouw. Die kan spellen.![]()
ben net weer wakker dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Vervelend! Maar kun je dan niet beter gaan slapen, ik genees altijd sneller als ik slaap!
oh wat super zeg! je hebt t ook wel verdiend hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:10 schreef P.F het volgende:
Ik ben al een jaar op kamersIk heb in december mijn eigen 'huisje' gekregen
!
30m2, maar wel alles zelfEn ik heb vorige week eindelijk een koelkast/vriezer gekocht en een huge ass kledingkast
de tandarts houd van jequote:Op woensdag 3 februari 2010 07:31 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen ,er gloort al een flinke streep licht aan de horizon, altijd fijn om te zien dat de dagen langer worden
Straks eens naar de tandarts, bah
en jij (jou verzekering) bent de reden van die centen, dus houd de tandarts van jequote:Op woensdag 3 februari 2010 07:38 schreef DarkElf het volgende:
tandartsen houden van onze centendaarom wonen ze 9 van de 10 keer zo mooi
Ach ik dacht ik ga eens wat vaker uit VBL, zijn zat andere leuke subforaquote:
Dank je Solquote:welkom in cul ipv van hools
Succes! Heb je een Hollander of een Vlaming?quote:Op woensdag 3 februari 2010 07:31 schreef DarkElf het volgende:
goeiemorgen ,er gloort al een flinke streep licht aan de horizon, altijd fijn om te zien dat de dagen langer worden
Straks eens naar de tandarts, bah
Hee PF!quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:10 schreef P.F het volgende:
Ik ben al een jaar op kamersIk heb in december mijn eigen 'huisje' gekregen
!
30m2, maar wel alles zelfEn ik heb vorige week eindelijk een koelkast/vriezer gekocht en een huge ass kledingkast
Wat is het verschil tussen een ollandse en een vlaamse tandarts?quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Succes! Heb je een Hollander of een Vlaming?
Amai, nu al op het werk, en moet daar tot een uur of 8 blijven, vanavond... Niet handig
Bij een Vlaming word je voor alles platgespoten met de verdovingsspuitquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:47 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een ollandse en een vlaamse tandarts?
botox is eigenlijk ook een soort verdoving hequote:Op woensdag 3 februari 2010 09:38 schreef Bluezz het volgende:
psst, vrouwen die zeggen dat ze naar de tandarts gaan, zitten eigenlijk in de wachtkamer bij de plastische chirurg heb ik gisteren geleerd bij de film "It's complicated". Heerlijke film trouwens met M. Streep.
Zon!
een Vlaming, voor mij geen Hollandse tandarts meer hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Succes! Heb je een Hollander of een Vlaming?
Amai, nu al op het werk, en moet daar tot een uur of 8 blijven, vanavond... Niet handig
Iew, duur en vervelend uitje dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
een Vlaming, voor mij geen Hollandse tandarts meer hoor.
Was een kostbaar ochtendje, tandarts cash aftikken (ook foto gemaakt en allerlei gepruts) en toen met de Pollepoes naar de kapper.. oh ja en ik heb een klein gaatje in een kies
nee hij was strontvervelendquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:35 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Iew, duur en vervelend uitje dusWilde poes wel naar de kapper?
he getsie das ook veel zeg! duik maar lekker je bed in!quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:36 schreef SeaOfLove het volgende:
hopelijk kun je snel weer wat eten golferHier aan de anti-biotica. huisarts geweest: oorontsteking, keelontsteking en blaasontsteking
ik ga weer mijn bedje in
Ja, 't is niet goedkoop hier. Maar in NL ook niet, toch? Ik moet vrijdag weer. Mijn tandarts is jonger dan ik en heeft een beugelquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:19 schreef DarkElf het volgende:
[..]
een Vlaming, voor mij geen Hollandse tandarts meer hoor.
Was een kostbaar ochtendje, tandarts cash aftikken (ook foto gemaakt en allerlei gepruts) en toen met de Pollepoes naar de kapper.. oh ja en ik heb een klein gaatje in een kies
nee, tis een kleintje, ik wacht nog wel ff ermee tot maart ofzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, 't is niet goedkoop hier. Maar in NL ook niet, toch? Ik moet vrijdag weer. Mijn tandarts is jonger dan ik en heeft een beugel
Gaatje meteen gevuld?
doe eens een voor en na fotoquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:49 schreef DarkElf het volgende:
Oh ja CF niet mijn kat uitlachen he binnenkort?Hij is ' wat' haar kwijt
Awwww wat een kale neetquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:05 schreef DarkElf het volgende:
dit is normaal en dit is nu
crappy foto tegen het licht in
Ja heel erg!!! Woon nu ook veel dichter bij het centrum: relax!!quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hee PF!
Leuk, beetje naar je zin daar?
ik vind dat altijd cutequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:20 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Awwww wat een kale neet
ik vind die platte neusjes altijd zo zielig eruit zien
quote:'Hun' als onderwerp niet meer uit te roeien
Uitgegeven: 3 februari 2010 12:51
Laatst gewijzigd: 3 februari 2010 12:51
NIJMEGEN/UTRECHT - Het gebruik van 'hun' als onderwerp van een zin is niet meer uit te roeien. Hoewel het gebruik van het voornaamwoord als onderwerp volgens de regels van de Algemene Nederlandse Spraakkunst echt fout is, is het steeds vaker te horen.
© Inertia Stock
Eigenlijk zouden de gebruikers 'zij' of 'ze' moeten zeggen. Vier Nijmeegse taalwetenschappers begrijpen echter wel dat 'hun' zo makkelijk in de mond ligt.
Volgens hen is het gebruik slim en efficiënt, omdat toehoorders meteen begrijpen dat het over mensen gaat, als 'hun' wordt gebruikt. 'Ze' of 'zij' kan ook naar voorwerpen verwijzen.
Lakens
De taalwetenschappers geven een voorbeeld: ''Ze liggen op bed'': dat kan zowel over de lakens als over mensen gaan. Bij ''hun liggen op bed'' begrijpt iedereen meteen dat het over mensen gaat, volgens de vier.
Overigens is het gebruik van 'hun' niet zo nieuw als wel wordt gedacht, aldus de wetenschappers. In het begin van de vorige eeuw kwam 'hun' als onderwerp al voor in geschriften.
Lagere publiek
Toen zou dat vooral door het lagere publiek, zoals dienstbodes in de steden, zijn gebruikt. Veel kwam de volkse vorm 'hullie' voor, die trouwens in sommige dialecten weer is verbasterd tot 'hunnie'.
De taalwetenschappers houden zaterdag in Utrecht een betoog over 'hun' en 'zij' tijdens de landelijke Taalkunde-in-Nederland-dag.
Ga naar de slijter en laat je een heel goede port aanraden!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
liefjes mijn papa wordt overmorgen 50dus nu zoek ik een leuk cadeau, dus help eens. Een goede fles rode wijn ofzo, maar wat is goed en lekker? of een lekker geurtje voor iemand van die leeftijd? overigens ziet paps er best jong uit dus een echt ouwelullengeurtje hoeft ook weer niet
ik weet gewoon niks
![]()
Mja, dat weet ik natuurlijk niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:08 schreef Memento-Mori het volgende:
daar maak ik mn paps niet blij mee minilot
vanwaar dan die PI enquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Het is een serieus antwoordOld Spice is lekker op vaders
mijn papa gebruikt een scheerapparaatquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Geuren kopen voor personen vind ik moeilijk, met name personen die helemaal niets hebben met geuren. Misschien moet je het gewoon bij voedsel houden.
[ afbeelding ]
Misschien is een ouderwetsche scheerset met scheerkwast + zeep leuk? Zonder de enkelvoudige scheermes dan, want dat vereist oefening en een leercurve waar de meeste mensen niet aan willen. Maar de bijgeleverde scheermeshouder, daar kunnen doorgaans ook van die Gillette cardridges in.
foto lijstje kopen met een foto van jezelf erinquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Memento-Mori het volgende:
liefjes mijn papa wordt overmorgen 50dus nu zoek ik een leuk cadeau, dus help eens. Een goede fles rode wijn ofzo, maar wat is goed en lekker? of een lekker geurtje voor iemand van die leeftijd? overigens ziet paps er best jong uit dus een echt ouwelullengeurtje hoeft ook weer niet
ik weet gewoon niks
![]()
ik ben geen kind van 6 die papa een cadeautje geeft hequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:39 schreef Braamyo het volgende:
[..]
foto lijstje kopen met een foto van jezelf erindie werkt altijd
ja geloof me de 20e als wij allemaal lekker zitten te High tea-en komt zequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:35 schreef freecell het volgende:
Zo, kláár!
[ afbeelding ]
En nu nog lekker 2 weken rust
ik weet niet wat je band is met hem maar kan je niet hem ergens mee uit eten nemen? gewoon vader en dochter eens samen? spullen kopen is vaak moeilijk misschien is dit een idee?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben geen kind van 6 die papa een cadeautje geeft he
Wazda, een cosleeper?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:35 schreef freecell het volgende:
Zo, kláár!
[ afbeelding ]
En nu nog lekker 2 weken rust
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:32 schreef Stereotomy het volgende:
Ik weet heul niet wat een kabuki is.
ik ook niet.... mijn papa houd gewoon veel van mijquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
is leuk maar niet voor mijn vader, geloof mequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wazda, een cosleeper?
MeMo, ik vind die suggestie van Bluezz echt geweldigIets 'blijvends' kopen voor je ouders is lastig, omdat ze meestal alles al hebben.
Ik ben op en neer naar het dorp gelopen & boodschappen en een uur op de been geweest, ook trots isquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:43 schreef DarkElf het volgende:
enorme crosspost maar jammer dan:
2x 15 gelopen, 4.60 km en zonder steken of wat dan ook
1e keer 15 ging prima, de 2e keer kreeg ik na 7 minuten een dip maar na een minuut of 2-3 kreeg ik weer kracht en ging t verder prima
Hoezo? Mij lijkt het heel leuk om zo'n cadeau van m'n dochter te krijgen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Heeft je vriendje je te hard geslagen bij jullie rollenspel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:46 schreef P.F het volgende:
[..]
Hahahahaha!
Ik heb net mijn hele blauwe oog gekabuki't
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:58 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind foto's van mezelf sowieso niet zovan mn mama weet ik dat ze heel graag een mooie foto van mn broer en mij zou willen hebben maarja dan moet hij ook mee willen werken
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg op die kadofeest site als tip: fleshlight![]()
Wat vind je van de solex?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:11 schreef Memento-Mori het volgende:
ik krijg op die kadofeest site als tip: fleshlight![]()
edit: en werkt voor geen meter, criteria ingevuld, krijg vrouwendingen en veel te dure dingen, stomme site
Overheen gelezen bloesquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:54 schreef Memento-Mori het volgende:
is leuk maar niet voor mijn vader, geloof meen uiteten met mn vader is wel een idee inderdaad, als vader en dochter samen
het enige dat m nog zou kunnen boeien is een cabaretvoorstelling of een voetbalwedstrijdquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Uit eten is altijd leuk. Maar een concert, voorstelling, musical kaartjes samen met jou?
zoek dan cabaretquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het enige dat m nog zou kunnen boeien is een cabaretvoorstelling of een voetbalwedstrijd
en dan meteen voor allebei je ouders, superleuk toch ? hebben ze meteen een gezellig avondje samenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Braamyo het volgende:
[..]
zoek dan cabaretdas vet coowl om naartoe te gaan
KNVB Bekerwedstrijd finale in De Kuip is leukquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
het enige dat m nog zou kunnen boeien is een cabaretvoorstelling of een voetbalwedstrijd
mn moeder vindt cabaret dus weer niksquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en dan meteen voor allebei je ouders, superleuk toch ? hebben ze meteen een gezellig avondje samen
Wat ik een keer gedaan heb.. bij een super gaaf restaurant een reservering gedaan.. ze geblindoekt opgehaald.. wel verteld dat ze een beetje leuk aangekleed moesten enzo.. afijn bij het restaurant de ouders gedropt en gingen we aan tafel, toen stonden mijn broertje en ik ineens op met de mededeling eet smakelijkquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:36 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mn moeder vindt cabaret dus weer niks![]()
pfffrt ik verzin wel iets
dan moet ik eerst een wapen kopen om broerlief te dwingen mee te werkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wat ik een keer gedaan heb.. bij een super gaaf restaurant een reservering gedaan.. ze geblindoekt opgehaald.. wel verteld dat ze een beetje leuk aangekleed moesten enzo.. afijn bij het restaurant de ouders gedropt en gingen we aan tafel, toen stonden mijn broertje en ik ineens op met de mededeling eet smakelijken gingen wij weg, die blikken
Ze kregen een 5 gangen verwen diner naar hun smaak met bijpassende wijnen.. en bij de koffie kwamen mijn broertje en moi erbij, en ze hadden een super avond gehad
(was even de samen vatting) misschien zoiets met je broer samen regelen?
Kan zo gek als je wil natuurlijk allemaal, net naar budget.
Moet er wel bij zeggen dat mijn ouders super gek van uit eten gaan zijn en dit regelmatig doen enzo, bedoel als je ouders er niets aan vinden is het misschien niet zo leuk.
@memo: ik heb mijn vader afgelopen jaar twee kaartjes voor een theatervoorstelling gedaan. Met de mededeling erbij dat hij mee mag nemen wie hij wil (mijn moeder bijvoorbeeld), maar dat het ook wel heel leuk zou zijn als we samen zouden gaan...quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef Bluezz het volgende:
Uit eten is altijd leuk. Maar een concert, voorstelling, musical kaartjes samen met jou?
Ik vind bij een cadeau altijd belangrijker om na te denken over wat die persoon wil en dat aan hem te geven, das voor de meeste van mijn (werkeloze vrienden) geld, maar zoals in het voorbeeld van jou hoeft financiën er helemaal niks mee te maken te hebbenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
@memo: ik heb mijn vader afgelopen jaar twee kaartjes voor een theatervoorstelling gedaan. Met de mededeling erbij dat hij mee mag nemen wie hij wil (mijn moeder bijvoorbeeld), maar dat het ook wel heel leuk zou zijn als we samen zouden gaan...
En tralalala, ik mocht mee! Was erg leuk. Eerst uit eten (heeft mijn vader betaald, haha, hij had dus niet veel aan zijn cadeau qua geld dan), toen voorstelling en daarna nog een pilsje gedronken samen. Was erg bijzonder!
Vader realiseerde zich dat ie ieder jaar met mijn broer gaat vissen, maar met mij dus nooit iets leuks doet. Vanaf nu houden we dat er dus gewoon ieder jaar in! Een vader/dochter-avondje....
Oh, ik ben helemaal fan van herinnering-cadeautjesquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:52 schreef Bluezz het volgende:
MeMo, ik weet uit verhalen van soortgelijke kado's aan generatiegenoten dat zo'n solex huren echt een geweldige ervaring is. Er worden foto's gemaakt voor een blijvende herinnering.
Je kan het ook in de vorm van een bon doen (maak je iets leuks zelf) en dan kan ie daar zelf een lokatie/dag uitzoeken.
Uien stinken niet!quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
mn handen meuren naar ui, word er naar van, jullie hebben vast wel een gouden tip? hoop ik
wassen met de wonderspons en dan veel zeep erbij.. of insmeren met citroen en dan waqssen met zeep, ik gebruik tegenwoordig handschoentjes bij zoiets kan er ook slecht tegenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
mn handen meuren naar ui, word er naar van, jullie hebben vast wel een gouden tip? hoop ik
je natte handen over rvs halen. dat werkt echt. (ook tegen knoflookgeur)quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik spreek mijn bro ook nooit veel maar dit vond ie leuk hehe.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan moet ik eerst een wapen kopen om broerlief te dwingen mee te werkenbroerlief en ik spreken elkaar amper
Opa's tip:quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:51 schreef Memento-Mori het volgende:
Spoelbak doet de truc hier ook. Mes is wel spannenderquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je natte handen over rvs halen. dat werkt echt. (ook tegen knoflookgeur)
Bij de dille en kamille hebben ze rvszeepjes maar ik haal ze meestal, voorzichtig, langs mijn koksmes
ik las het al, ik heb mn handen over n lepel gehaald en gewassen met tandpastaquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Bij de dille en kamille hebben ze rvszeepjes maar ik haal ze meestal, voorzichtig, langs mijn koksmes
ja t moet wel een beetje spannend blijven allemaal he?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:07 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Spoelbak doet de truc hier ook. Mes is wel spannender
Haha ja! heel spannend.. weer een nieuwe stap in mijn leven en in relatiequote:Op woensdag 3 februari 2010 14:50 schreef DarkElf het volgende:
wat leuk en spannend idd Miss Hobje!!!
Fijn hoorquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Haha ja! heel spannend.. weer een nieuwe stap in mijn leven en in relatie
(heb dit natuurlijk al eens gehad enzo maar dit is zooooooooo anders en voelt zoveel fijner!)
Mijn gootsteen is ook rvs, maar ik heb het nooit geprobeerd. Ik doe het altijd met azijn.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:05 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Door niet eerlijk genoeg naar je gevoel te luisteren. En dat plannen al te ver gevorderd zijn en je niet meer terug durft? Of uit veiligheid?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:13 schreef Stereotomy het volgende:
@Hob en alle ouderen![]()
ff vraagje he: hoe weet je dan dat je de eerste keer fout zit?Kun je dat weten als je eerlijk naar jezelf bent of kan dat alleen maar achteraf
HOE'Aquote:Op woensdag 3 februari 2010 15:16 schreef golfer het volgende:
Achteraf, als je vergelijkingsmateriaal hebt weet je het meestal wel zeker dat je eerder fout zat met een relatie.
En als je dat maar vaak genoeg hebt gedaan, tref je vanzelf opeens wel de ware.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |