Misschien dat ik komend weekend nog tijd heb om even een paar filmpjes te maken als voorbeeld. Heel veel mensen hebben vergelijkbare fouten en die zijn vaak met bepaalde oefeningen makkelijk te verhelpen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:05 schreef Soohr het volgende:
[..]
We nemen de tips mee,
handen op de rug is ook veel praktischer dan het zoeken naar skistokken
Ik zag laatst geloof ik ook al weer een burton met tbt ......quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:49 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan hebben ze nog wel een weg van een jaar of 20 te gaan. Gelukkig
Ik denk dat het niet zo hard zal lopen. Daar is Bataleon veel te alternatief voor met zijn speciale techniek
Dat is geloof ik de Hero of niet? Die heeft wel een concave base, maar het is geen tbtquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:07 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik zag laatst geloof ik ook al weer een burton met tbt ......
Dus straks is bataleon ook van ome jake
Wow..quote:
Ja, okee. Maargoed, ik doe/ deed het nog niet zo lang. Ik ben begonnen met de basisdingen. Hij leerde mij om mijn armen voorlopig even mee te sturen alvorens me de subtiele en soepele bewegingen eigen te maken. Ik kwam goed een lift in, ging redelijk de berg af. Maar dat is allemaal ongeveer vier jaar geleden. Dus ff lesjes en bijspijkerenquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:52 schreef KneusTeun het volgende:
Techniek is eigenlijk na die tijd heel lastig aan te leren.
Het is beter om er meteen me te beginnen, want slechte gewoonten leer je niet snel af.
In vier jaar tijd kan je jezelf behoorlijk wat crappy dingen aanleren die makkelijker aan dan af te leren zijn...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:09 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, okee. Maargoed, ik doe/ deed het nog niet zo lang. Ik ben begonnen met de basisdingen. Hij leerde mij om mijn armen voorlopig even mee te sturen alvorens me de subtiele en soepele bewegingen eigen te maken. Ik kwam goed een lift in, ging redelijk de berg af. Maar dat is allemaal ongeveer vier jaar geleden. Dus ff lesjes en bijspijkeren
Iedereen een speer werpen,quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:45 schreef xquzive het volgende:
Hoe kun je je nou de verkeerde techniek aanleren met snowboarden? Lijkt me niet dat je op een andere manier kunt snowboarden dan dat je geleerd krijgt bij de lessen, als je het anders doet val je gewoon veel vaker en die techniek bouw je gewoon langzaam op, met lessen gaat dit wat sneller.
Ik snowboard nu al vanaf mijn 11de en ik heb nooit les gehad, alleen in december waren we op wintersport met de school en daar zaten ook begeleiders bij die les gaven, ik zat al in de gevorderde groep maar ze keken wel naar mijn technieken maar daar hadden ze niks op te merken.
Het heeft een beetje ook met stijl te maken, en ook met het makkelijker dan anders.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:45 schreef xquzive het volgende:
Hoe kun je je nou de verkeerde techniek aanleren met snowboarden? Lijkt me niet dat je op een andere manier kunt snowboarden dan dat je geleerd krijgt bij de lessen, als je het anders doet val je gewoon veel vaker en die techniek bouw je gewoon langzaam op, met lessen gaat dit wat sneller.
Ik snowboard nu al vanaf mijn 11de en ik heb nooit les gehad, alleen in december waren we op wintersport met de school en daar zaten ook begeleiders bij die les gaven, ik zat al in de gevorderde groep maar ze keken wel naar mijn technieken maar daar hadden ze niks op te merken.
Ik breng liever geen discussie opgang maar is dit niet gewoon een kwestie van oefenen, want het bochtenwerk lijkt me meer iets wat je van nature al doet. De mensen die hun board naar ene kant trappen zijn vaker nog niet comfortabel met vloeiende bewegingen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:50 schreef Soohr het volgende:
[..]
Iedereen een speer werpen,
maar sommige mensen hebben de gooi techniek zo goed onder controle dat ze een een speer 90 meter ver kunnen gooien.
etc...
Het is ook allemaal wel af te leren, maar het is gewoon slimmer om het meteen goed te doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:07 schreef xquzive het volgende:
[..]
Ik breng liever geen discussie opgang maar is dit niet gewoon een kwestie van oefenen, want het bochtenwerk lijkt me meer iets wat je van nature al doet. De mensen die hun board naar ene kant trappen zijn vaker nog niet comfortabel met vloeiende bewegingen?
Ik heb sinds 2004 niet meer geboard...quote:Op vrijdag 5 februari 2010 13:44 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
In vier jaar tijd kan je jezelf behoorlijk wat crappy dingen aanleren die makkelijker aan dan af te leren zijn...
Zondee!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik heb sinds 2004 niet meer geboard...
Ik was niet in de gelegenheid. Vond het ook jammer.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zondee!
Ik volg dit topic al tijdje.. tijd om is een noob vraagje te posten!
Waar halen jullie die stickers voor jullie boards? Van die grote?
Over 2,5 week .. Schöneben Italie!!
http://www.bsmartergraphics.co.uk/quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:51 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Zondee!
Ik volg dit topic al tijdje.. tijd om is een noob vraagje te posten!
Waar halen jullie die stickers voor jullie boards? Van die grote?
Over 2,5 week .. Schöneben Italie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |