je hebt het mis,quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Goed moment voor een F2 Eliminator.
Je had toch al een softboots boardje met bijbehorende bindingen en schoenen? Of heb ik het mis?
[ afbeelding ]
Die zou ik er wel bij willen hebben...quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:25 schreef Komakie het volgende:
[..]
Goed moment voor een F2 Eliminator.
Je had toch al een softboots boardje met bijbehorende bindingen en schoenen? Of heb ik het mis?
[ afbeelding ]
Ik niet. Dan moet je alleen maar knallen. Ik heb er een keer op gereden en er valt echt niet op te jibben of iets dergelijksquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:08 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Die zou ik er wel bij willen hebben...
Een damesboard is niet voor modepoppetjes, maar er zitten ook eigenschappen in die het voor vrouwen beter zijn. Maar als je vrij lang en wat zwaarder bent kun je als vrouw prima op een mannenboard weg komen. Meestal gaat het om stijfheid, breedte en lengte. Op het moment dat je net zo lang en zwaar bent als de gemiddelde man dan maakt dat niet meer zo heel veel uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
afbeelding
afbeelding afbeelding
Mijn boardercrossje![]()
Komakie, ik heb nu ook geen damesboard. Ik ben ook geen poppedopje.
Aha, ze zijn wel leuk inderdaad. Apart dat ze op de ISPO staan en dat ze ook in een winkel als de bijenkorf (vergelijkbaar) te vinden zijn.quote:Die beanies ..hehehe! Die bedoelde ik laatst ook. In Stockholm zag ik ze bij de Ahlens. Dat is hun versie van de Bijenkorf. Zitten echt leuke dingen bij hé?
Dat begreep ik wel, hoor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef Komakie het volgende:
[..]
Een damesboard is niet voor modepoppetjes, maar er zitten ook eigenschappen in die het voor vrouwen beter zijn. Maar als je vrij lang en wat zwaarder bent kun je als vrouw prima op een mannenboard weg komen. Meestal gaat het om stijfheid, breedte en lengte. Op het moment dat je net zo lang en zwaar bent als de gemiddelde man dan maakt dat niet meer zo heel veel uit.
[..]
Aha, ze zijn wel leuk inderdaad. Apart dat ze op de ISPO staan en dat ze ook in een winkel als de bijenkorf (vergelijkbaar) te vinden zijn.
Ah, nu zie ik ook waarom je nog steeds ingedraaid staat. Hetzelfde dus als op je oude board. Zijn dat hard boots bindingen die ik daar zie?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:34 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dat begreep ik wel, hoor.Ik doelde met 'poppedopje' ook meer op een dametje dat klein van stuk is. Ik ben 1.80m en weeg rond de 74kg. Die jongens die me het board verkochten zeiden ook dat als ik redelijk vooruit kon komen en bochtjes kon maken op die stijve Escape, dat een uni/herenboard voor mij geen probleem moest zijn.
Overigens doe ik me wel eens schattig voor met poppedopjeskleding, maar eigenlijk ben ik gewoon nog steeds dat meisje dat vroeger elke week minstens één keer drijfnat thuiskwam, graag met lego en auto'tjes speelde en een hekel had aan alles dat met barbies, roze en ballet te maken had.
Zeker vaag dat ze dan ook in de winkel te koop zijn, die beanies.
edit: Er ligt nu echt veel sneeuw in het zuiden van het Zwarte Woud![]()
Hopen dat dit over tweeënhalve week nog zo is...
Ja, dat zijn hardbootsbindingen die je daar ziet. Ik heb nog geen les gehad met mijn nieuwe board. Maar ik ga daar wel een paar uurtjes les nemen. Ik ga niet zomaar beginnen, na vijf jaar niets te hebben gedaan. Anders zou ik nog wel eens iets kunnen forceren/ bezeren of ik leer iets verkeerd aan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:31 schreef Komakie het volgende:
[..]
Ah, nu zie ik ook waarom je nog steeds ingedraaid staat. Hetzelfde dus als op je oude board. Zijn dat hard boots bindingen die ik daar zie?
Heb je al met je nieuwe board een keer les gehad? Ik kan me niet voorstellen dat een leraar je zonder iets erover te zeggen je zo laat staan.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn hardbootsbindingen die je daar ziet. Ik heb nog geen les gehad met mijn nieuwe board. Maar ik ga daar wel een paar uurtjes les nemen. Ik ga niet zomaar beginnen, na vijf jaar niets te hebben gedaan. Anders zou ik nog wel eens iets kunnen forceren/ bezeren of ik leer iets verkeerd aan.
Ik zat trouwens wel ergens te lezen dat je met duckstance wel iets meer moeite moet doen in een sleeplift, maar dat zal toch wel meevallen?
Ja, ik vind het ook een vreemde logica. Daarom zeg ik.. het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:47 schreef Komakie het volgende:
[..]
Lijkt mij juist niet. Ik heb maar 2 keer op hard boots gestaan en toen niet in een sleeplift, maar het lijkt mij dat het met hardboots moeilijker is aangezien je scheef staat.
Vaak is het dan minder druk, maar er zijn nog steeds heel veel mensen. Tenminste, dat is bij ons altijd zo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:57 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook een vreemde logica. Daarom zeg ik.. het zal wel meevallen.
Maar een lesje is zeker niet overbodig als ik zo ook op een andere manier op dat board sta...
Ik heb ff zitten kijken. Carnavalsweek is de week vóór wij daarheen gaan en dus valt onze vakantie net na hun vakantieweek. Waarschijnlijk is het daar dan doordeweeks een stuk rustiger, maar dat is natuurlijk even afwachtenZou wel fijn zijn. Lekker de rust en de ruimte om te oefenen. Geen kinders die om je heen schieten, geen gefrustreerde, slecht geklede mannen in hun midlifecrisis die op je vitten.
Maar je hoeft toch niet per sé in duckstance te staan op een nieuwe plank? gewoon doen wat je lekker vindt...quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ja, dat zijn hardbootsbindingen die je daar ziet. Ik heb nog geen les gehad met mijn nieuwe board. Maar ik ga daar wel een paar uurtjes les nemen. Ik ga niet zomaar beginnen, na vijf jaar niets te hebben gedaan. Anders zou ik nog wel eens iets kunnen forceren/ bezeren of ik leer iets verkeerd aan.
Ik zat trouwens wel ergens te lezen dat je met duckstance wel iets meer moeite moet doen in een sleeplift, maar dat zal toch wel meevallen?
Dat is het belangrijkste.quote:Op woensdag 3 februari 2010 16:49 schreef ergodyne1 het volgende:
[..]
Maar je hoeft toch niet per sé in duckstance te staan op een nieuwe plank? gewoon doen wat je lekker vindt...
ga je nou me hardboots in duck stance staan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:35 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
volgens mij is het alleen slecht voor je gewrichten als je met je schouders dwars op je board staat (hardboot style), als je gewoon je schouders paralel aan je board hebt, heb je nergens last vanquote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef Soohr het volgende:
[..]
ga je nou me hardboots in duck stance staan?
die duckstance vind ik toch al een crime voor mijn gewrichten, maar met hardboots kan je net zo goed gelijk een steen op je knie kapot proberen te slaan
Scheelt dat echt zo veel?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:04 schreef Komakie het volgende:
Eerder een Violenza. Is beter voor een meisje
We hebben het toch ook niet over hard boots? Die moeten gewoon blijven staan zoals ze staan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef Soohr het volgende:
[..]
ga je nou me hardboots in duck stance staan?
die duckstance vind ik toch al een crime voor mijn gewrichten, maar met hardboots kan je net zo goed gelijk een steen op je knie kapot proberen te slaan
Ja dat scheelt echt wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:53 schreef ijsbrekertje het volgende:
[..]
Scheelt dat echt zo veel?
Ik wil komend seizoen een nieuwe plank kopen en weet nog niet welke. Ben vrij klein 1.64 m, niet heel licht 63 kg. Een vrouwenplank is denk ik wel het makkelijkst te vinden in deze lengte/gewichtsklasse. Aan de andere kant ben ik denk ik ook niet zo licht bij deze lengte.
Ik heb nu een slap boardje van 147 en zou wel een stijver en misschien ook een iets langer board (149-152 ofzo) willen.
zonde... zal ik mijn adres even pm'en? als je er toch vanaf wilquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:24 schreef KneusTeun het volgende:
Als bataleon maar niet het nieuwe burton wordtdan verbrand ik de mijne....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |