quote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
tis 213m naar beneden over 1213m ofzo.
1213 meter in 1m21...dat is dus zo'n 53,9km/u gemiddeld..valt mee eigenlijkquote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
tis 213 km naar beneden over 1213m ofzo.
Ik voorspel op sommige plekken grote valpartijen.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:57 schreef BettyWeter het volgende:
Is die 'sneeuw' nou eigenlijk gewoon één grote ijsplaat of lijkt dat maar zo? Ziet er niet echt lekker uit moet ik zeggen...
Ben wel benieuwd naar de finales, zo met z'n vieren tegelijk. Zal lekker dringen worden
en zo hoort het ook. zie finale vorige OSquote:Op maandag 15 februari 2010 21:01 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik voorspel op sommige plekken grote valpartijen.
Volgens mij is het geen lekkere baan om te rijden nee....
Dat doet hij al een paar jaar. Volgens mij is hij een tijdje ermee gestopt, maar hij heeft het in ieder geval vroegeer wel gedaan. Was er nog rete goed in ookquote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef MarcoD het volgende:
Die gasten hebben wel skills.
Wist trouwens niet dat Xavier de le Rue ook boardercross deed.
En die broeken zijn inderdaad vet, Shaun White droeg er ook al 1 op dat filmpje van de NOS hoort dat bij het outfit ofzo?
Het lijkt me een hoogte verschil van 213m over 1213m waarbij de eerste het hoogteverschil is en het 2de de lengte van de baan. Tenminste, dat neem ik aanquote:Op maandag 15 februari 2010 20:41 schreef ebeaydojraes het volgende:
tis 213 km naar beneden over 1213m ofzo.
Die ene 4 jaar geleden (een vrouw geloof ik) die op de laatste sprong nog even een grab wilde doen en toen onderuit ging. Was volgens mij zelfs nog in de finalequote:Op maandag 15 februari 2010 21:04 schreef ebeaydojraes het volgende:
[..]
en zo hoort het ook. zie finale vorige OS. stranden in het zicht van de haven
Humor
Het is in het frans dus snap er weinig van maar op http://fr.wikipedia.org/wiki/Xavier_de_Le_Rue staat wel wat leuke dingen.quote:Op maandag 15 februari 2010 21:09 schreef MarcoD het volgende:
Ah weet ik dat ook weer, kon hem eigenlijk alleen van het freeriden(FWT).
dat bedoel ik jaquote:Op maandag 15 februari 2010 21:08 schreef Komakie het volgende:
[..]
Het lijkt me een hoogte verschil van 213m over 1213m waarbij de eerste het hoogteverschil is en het 2de de lengte van de baan. Tenminste, dat neem ik aan
Dat zou helemaal mooi zijnquote:Op maandag 15 februari 2010 20:36 schreef BasjeB5 het volgende:
Ze komen steeds moeilijker over begin jumps heen.
Zullen straks vast wel vrouwen zijn die de jump niet halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |