Vetquote:Op maandag 15 februari 2010 19:27 schreef ebeaydojraes het volgende:
http://nos.nl/os2010/live/kanaal/multi-2/
nu snowboard cross kwalificatie
(en finale rond 23:00)
Hij ging lekker hard ookquote:
Hier lukt dat prima. Hoezo doet hij het niet?quote:Op maandag 15 februari 2010 20:05 schreef Salatrel het volgende:
ik ben weer pleite.... kan de stream niet fullscreen op de tv laten lopen terwijl ik zit te fokken op de gewone monitor
Hij is idd geswiched. Was laatst filmpje over.quote:Op maandag 15 februari 2010 20:11 schreef MarcoD het volgende:
Die gasten hebben wel skills.
Wist trouwens niet dat Xavier de le Rue ook boardercross deed.
En die broeken zijn inderdaad vet, Shaun White droeg er ook al 1 op dat filmpje van de NOS hoort dat bij het outfit ofzo?
In elk geval iets waarmee hij vele lijntjes meepakte...quote:Op maandag 15 februari 2010 20:14 schreef KneusTeun het volgende:
Wat rijdt fabio voor een vierkant bakbeest?
Gewoon je beeld niet op klonen zetten maar bureaublad uitbreiden? En dan een blad naar het andere scherm. Gebruik Chrome hier trouwens.quote:
Ja, dat vroeg ik me ook al af....quote:Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef Ad_rem het volgende:
Waarom hoor ik elke keer zo'n gaar luchtalarm?
Yes sirquote:
quote:
ik doe al uitbreiden... misschien ligt het aan firefox :p ff chrome downenquote:Op maandag 15 februari 2010 20:23 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Gewoon je beeld niet op klonen zetten maar bureaublad uitbreiden? En dan een blad naar het andere scherm. Gebruik Chrome hier trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |