ze Marko wil graag de TT verzinnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Kreator het volgende:
dude... wat is nou de lol om elk topic de laatste 5 posts vol te spammen met niets om in de volgende een fipo te plaatsen... get a grip.
Ik had het met name over Redbaron.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:09 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ze Marko wil graag de TT verzinnen
Whehequote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zo, bruine bonensoep + broodjes kaas
klinkt goed!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:10 schreef haakon het volgende:
ik had gebakken aardappels met rauwkost en gehaktbal
?quote:
Nog meer te zeiken? doe dat dan ff nu....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:12 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik had het met name over Redbaron.
jy moet ook weer zo nodig commentaar leveren jochie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:34 schreef Robinhoo het volgende:
Gelukkig zeik je zelf nooit Redbaron.
xx Robin
Jochiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:36 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jy moet ook weer zo nodig commentaar leveren jochie?
met wie dan wel ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
donderdag meet rond 1600 @ saxion?
In die bus zit ook wel eensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef Assiej het volgende:
@Robinhoo,
je had kunnen weten dat ik het niet was
lig de hele dag bijna met de beentjes omhoog..
Maar het had gekunt, ik ga af en toe met de trein alleen als
m'n klasgenootje erbij is met kort donkerblond haar
anders pak ik altijd de bus die rechtstreeks naar oldenzaal gaat
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Gaat goed met Heerenveen tegen VVV, na een kwartier 3-0 achter
mensen die op dat tijdstip er nog zijn, locatie enschede!, ik ben er!quote:
ik ben er deze donderdag!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef haakon het volgende:
volgende week donderdag bedoel je toch ?
Wat voor werk doe je dan!?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:18 schreef Assiej het volgende:
@Robinhoo,
je had kunnen weten dat ik het niet was
lig de hele dag bijna met de beentjes omhoog..
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef Oldenzaal het volgende:
Okeeee! San, jij je zin... Vanaf nu gaat dit topic over paarden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:31 schreef Oldenzaal het volgende:
Okeeee! San, jij je zin... Vanaf nu gaat dit topic over paarden.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
In die bus zit ook wel eensAlleen als ik 1e uur moet beginnen! Bus 62 of 60
Anders ga ik altijd met de bus naar Almelo en dan met trein naar Enschede.
goedkope kutboortjesquote:
moet ik je even goed inzepen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Samzz het volgende:
Booh, ik ga nog een keer douchen. Krijg die lucht niet weg
Misschien helpt hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:13 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
moet ik je even goed inzepen?
baat het niet, schaad het nietquote:
Goed idee trouwensquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:12 schreef Samzz het volgende:
Booh, ik ga nog een keer douchen. Krijg die lucht niet weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 23 december 2008 13:19 schreef Slarioux het volgende:
Wauw, wat een grap. Ik heb niet meer zo gelachen sinds 11 september.
Ik pak 66 naar oldenzaal (komt door fleringen) en dan 62 of 60.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:59 schreef Assiej het volgende:
[..]w - t - f
die heb ik ook
meestal 60 anders heb ik geen aansluiting hier in oldenzaal op de bus naar huis
want als ik dan mijn busje 66 heb
ga ik eruit en hoef ik alleen maar de straat over te steken en mijn woonplein op te lopen
Wat betreft die meet van sax
Je hebt 2 sax, achter politiebureau vast aan mijn school
glazen gebouw
en het oude standaard saxion gebouw.
Ik ben er donderdag niet dus ik vrees dat je er zo te lezen
alleen zult zijn
doe dan een keertje wanneer
er meerderen zijn
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:16 schreef Oldenzaal het volgende:
Ik heb een schapenfetisch en ik kan het ook echt alleen maar met schapen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*
Ik heb een schapenfetisch en ik kan het ook echt alleen maar met schapen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
whehequote:
quote:
Ik heb een schapenfetisch en ik kan het ook echt alleen maar met schapen doenhttp://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=&f=11&t=1239538SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nooit meer mierenneukenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?sid=&f=11&t=1239538
Dat hoef je ons niet te vertellen, weten we alquote:
Ik sla je morgen nu nog harder.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat hoef je ons niet te vertellen, weten we al
Voor Twente hoe ziek dan ook, kom ik mijn bed wel uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 23:56 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jij ligt dan toch ziek in je bedje
Hij heeft geen keus.quote:
Daarom zei ik het. Die komt daar zo'n 300 keer voorbij. Als het niet meer is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nee? Maar die grap zullen wel meer mensen verzonnen hebben
Almelo!quote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:12 schreef Daywalk3r het volgende:
Trots! Da'w veur Twente bint.
'T maakt ons niet uut, wat ie d'r van vind.
Lach ons maar uut en dat dut ons nie wat.
Enschede dat is onze stad! Ja.... Enschede dat is onze stad!
goed!quote:Op woensdag 3 februari 2010 08:48 schreef Kreator het volgende:
Ratel. Hoe issie?
robinquote:Op woensdag 3 februari 2010 08:49 schreef Robinhoo het volgende:
Hallo die jow
oja?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:22 schreef Kreator het volgende:
Zo. Koffie. En dan weer tig verhuizingen.
En ik heb zin. In good-ol'fashioned nuecksex.
nee met moi?quote:Op woensdag 3 februari 2010 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, maar niet met Donna Summer..
hey wouterquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:36 schreef rulerofdeath het volgende:
al een geile bende hier zo op de vroege ochtend
Ratelquote:
hoiiiquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
ratel, james, ruler, krea en de rest![]()
![]()
![]()
![]()
goede morgen.
nee, ik lig te wachten op krea.quote:
Tjowquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:06 schreef sjoemie1985 het volgende:
ratel, james, ruler, krea en de rest![]()
![]()
![]()
![]()
goede morgen.
hier is het weer rustig, Krea is net wegquote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hoiii![]()
[..]
nee, ik lig te wachten op krea.![]()
jij dan?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:31 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hier is het weer rustig, Krea is net weg
Ik las onderweg diequote:Op woensdag 3 februari 2010 10:14 schreef Ratelslangetje het volgende:
nee, ik lig te wachten op krea.![]()
Dan moet diegene die de Lapo heeft gewoon even de link van het nieuwe topic erin editten!quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:55 schreef Samzz het volgende:
GoedemorgenDamn, wat voel ik me bagger.
Trouwens, zou het mogelijk zijn een link van het nieuwe topic in het oude topic te zetten? Want m'n BB laadt Stad en streek niet
Doet de rest het wel weer dan? Da's wel gek. Ik weet het niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:00 schreef Samzz het volgende:
Moet wel kunnen toch? Ik moet de techneuten nog vragen hoe het kan, maar dat vergeet ik steeds.
Krea tochquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doet de rest het wel weer dan? Da's wel gek. Ik weet het niet..
Op Singles en deze na, alles. Zo vaagquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:02 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doet de rest het wel weer dan? Da's wel gek. Ik weet het niet..
komt door de sneeuw. alles komt door de sneeuw.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op Singles en deze na, alles. Zo vaag
Ik vind Selma's verklaring beterquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je BB snapt gewoon dat je teveel zit te internetten in die topics.. Het is een teken...
Maar dat is niet dus niet de échte reden.quote:
Tuurlijk niet. Ik weet niet waar het door komt, anders kan ik t oplossen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Maar dat is niet dus niet de échte reden.
ik ben blij want het zonnetje schijnt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:23 schreef Redbaron het volgende:
[..]
jwahoop alleen dat die gare sneeuw eens wegblijft.
Hoe ist met jou?
heb ook wel zin in de lente, zonnetje, temperaturen boven nulquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
ik ben blij want het zonnetje schijnt.krijg ik echt zo'n lentegevoel van. totdat ik naar buiten ga.
Waar ga je dan heen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:31 schreef Robinhoo het volgende:
Als er over 2 weken nog sneeuw ligt ga ik emigreren.
Nu is het wachten op het liedje met de eend...quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:40 schreef Samzz het volgende:
Er liep een witte eend op het midden van de weg
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nu is het wachten op het liedje met de eend...
nee he, alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, het is echt zoquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
hai justinquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Leuzometeen de zonnebril maar op in de auto
quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, het is echt zoDe witte eend die hier in de vijver zit, stond midden op de weg.
maar dan wel de echte uit 1976quote:Op woensdag 3 februari 2010 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gadverquote:Op woensdag 3 februari 2010 11:59 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mén wat zijn de spullen hier trouwens ranzigIk ga vanavond maar eens al mn eigen pannen, glazen, mokken etc. uitpakken en eens flink afwassen, hoef ik de spullen van Marjo ook niet meer te gebruiken
Welk onderbouwde reden heb jij om het interessant te vinden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:19 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Heuj. De pariteitstheorie is best interessant.
Geld, heel veel geld. Dat kun je er namelijk mee verdienen, en dat doe je al als je weet wat je doet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:23 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Welk onderbouwde reden heb jij om het interessant te vinden?
Dat vraag ik me dus ook afquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:18 schreef James-Hetfield het volgende:
* James-Hetfield neuriet
Waar is de zon die mij zal verwarmen
Waar zijn jouw armen en waar is de bron
Waar is het licht dat eindelijk zal schijnen
Dat de kou doet verdwijnen
Ik zoek jouw gezicht
Ehm....zoek je jouw gezicht of die van iemand anders?quote:
De zonquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:29 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ehm....zoek je jouw gezicht of die van iemand anders?
Hier voor jou....quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
De zon
Vergeten de zin dik te maken
wel een zeer milde tekst voor iemand met james als nickquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:18 schreef James-Hetfield het volgende:
* James-Hetfield neuriet
Waar is de zon die mij zal verwarmen
Waar zijn jouw armen en waar is de bron
Waar is het licht dat eindelijk zal schijnen
Dat de kou doet verdwijnen
Ik zoek jouw gezicht
Soms moet je je aanpassen aan je publiekquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:34 schreef Redbaron het volgende:
[..]
wel een zeer milde tekst voor iemand met james als nick
Wat lief van jequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:31 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Hier voor jou....
[ afbeelding ]
och, ik heb zo mijn momentenquote:
hmm dit publiek vindt dat niet zo geslaagdquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:38 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Soms moet je je aanpassen aan je publiek
Ach ja, je kan niet iedereen plezieren.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:41 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hmm dit publiek vindt dat niet zo geslaagd
zeker!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:42 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet iedereen plezieren.
Heb je soms verzoekjes?
ja stuur rob trujillo eens ff hier heen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:42 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Ach ja, je kan niet iedereen plezieren.
Heb je soms verzoekjes?
wat heb je nou weer gedaan?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:51 schreef Samzz het volgende:
Ik voel me echt belabbert... Mijn benen doen zeer, m'n rug ook. Bah
“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:46 schreef Redbaron het volgende:
[..]
zeker!
Echte rock 'n roll uitspraken
kiek dat is een stuk beterquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:53 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:53 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
“Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.”
nog niet helemaal wakker bij het aankleden?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
whehe ik kom er net achter dat ik al de hele ochtend mijn trui binnenstebuiten aan heb.![]()
gelukkig heeft niemand mij gezien.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
whehe ik kom er net achter dat ik al de hele ochtend mijn trui binnenstebuiten aan heb.![]()
mooi weerquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:07 schreef Daywalk3r het volgende:
Halloo allemaal.
Wat een mooi zonnig weertje vandaag! Wat jullie?
radio 1/2 misschien of radio oost?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:11 schreef Daywalk3r het volgende:
Yeah Derby Time.
Kan ik het ergens op de radio volgen eigenlijk?
Volgensmij krijg ik griep. Maar daar doe ik mooi niet aan meequote:Op woensdag 3 februari 2010 12:52 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wat heb je nou weer gedaan?
niet slomer dan anders wanneer ik aan t downuh benquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:15 schreef Daywalk3r het volgende:
Even zoeken.
Google bij julllie ook sloom?
Hmm mischien is het me DNS.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef Redbaron het volgende:
[..]
niet slomer dan anders wanneer ik aan t downuh ben
ook nie als ik t heel lief vraag?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgensmij krijg ik griep. Maar daar doe ik mooi niet aan mee
Als je de griepprik hebt gehad, durf ik dat in twijfel te trekkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:18 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik neem die griep wel van je over. Heb toch al een griepprik gehad. En heb sowieso een meesterlijk imuunsysteem.
Ik kan wel doen alsof ik ziek ben?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:22 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ook nie als ik t heel lief vraag?
dan kan ik namelijk een appeltje en een peertje komen brengen voor de viesemientjes
met jou kan ik pratenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef James-Hetfield het volgende:
Ben ik een ketter als ik zeg dat ik voetbal niets aan vind?
quote:
Dat heb ik al zo vaak gehad...quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef Ratelslangetje het volgende:
Neequote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef James-Hetfield het volgende:
nee, maar je daalt wel een beetje in aanzienquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef James-Hetfield het volgende:
Jawel hoor, gemotoriseerde sportenquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:40 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ben jij helemaal geen sportliefhebber?
We kunnen niet allemaal dezelfde interesses hebben.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:29 schreef James-Hetfield het volgende:
zo erg dat je om half 5 opstaat voor een gp?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:44 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Jawel hoor, gemotoriseerde sporten
[ afbeelding ]
quote:
Dan vind ik het niet zo erg ziek te zijnquote:
quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan vind ik het niet zo erg ziek te zijn
Arme jij. Beterschap, mopje.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:51 schreef Samzz het volgende:
Dan vind ik het niet zo erg ziek te zijn
Taakbalk bedoel je? probeer eens rechterknop, misschien iets met verbergen ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
help!!!
mijn kat zat net op de laptop en nu zie ik boven en onderaan van het venster die balken niet meer.
(als ik er met de muis op wijs komt het wel tevoorschijn)
hoe krijg ik dat weer normaal?
f11 denk ik?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
help!!!
mijn kat zat net op de laptop en nu zie ik boven en onderaan van het venster die balken niet meer.
Ik ben nog niet echt ziek... Al denk ik wel dat t eraan komtquote:
voor de 18e ben je dan toch wel beter he?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog niet echt ziek... Al denk ik wel dat t eraan komt
Maakt niet uit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
net tot vervelens toe nieuwe vensters geopend en nu is het ineens weer normaal.![]()
dank voor het meedenken en sorry dat ik jullie ermee lastig viel.
Volstoppen met fruit? Dat mag welquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:53 schreef Redbaron het volgende:
[..]
![]()
mag ik er dan ook gezellig naast kome ligge en je evt nog volstoppen?
Rotkat?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:03 schreef Ratelslangetje het volgende:
help!!!
maakt nie uit, blij om te kunnen helpenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
net tot vervelens toe nieuwe vensters geopend en nu is het ineens weer normaal.![]()
dank voor het meedenken en sorry dat ik jullie ermee lastig viel.
Groente. Geen pittenquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:10 schreef Daywalk3r het volgende:
Is komkommer een fruit?
chocolade eet ik wel, das nie gezond voor jou als je ziek bentquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Chocolade mag ook, is me om het even
Pitten in komkommer? Dan is t fruit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er zitten wel pitten in komkommer...heel veel zelfs.
Nee, niet alleen eten, dat is stomquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:19 schreef Redbaron het volgende:
[..]
chocolade eet ik wel, das nie gezond voor jou als je ziek bent![]()
mag ik je alleen volstoppen met eten, dan lijk ik net zo'n feeder
Nee, het is een groente. Misschien omdat ze het zaadjes noemen ipv pitten. Ik weet het ook niet.quote:
Komkommer is fruit. In groente zitten geen zaden, pitten of wat dan ook maar. Zie google.comquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, het is een groente. Misschien omdat ze het zaadjes noemen ipv pitten. Ik weet het ook niet.
De komkommer is een vrucht die in Nederland en België vooral rauw als salade wordt gegeten, en daarom ook wel als groente wordt beschouwd. Maar de komkommer behoort in feite tot de vruchtsoort Cucumis sativus, die al meer dan 3000 jaar gekweekt wordt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:26 schreef Samzz het volgende:
Komkommer is fruit. In groente zitten geen zaden, pitten of wat dan ook maar. Zie google.com
quote:
joah wel goed, hoest bij jou? en met je gebit al vorderingen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeerlijk
de bami van gisteravond wat nog over was net even opgewarmd
Hoe is het met de mensen hier?
bamiquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:34 schreef Assiej het volgende:
[..]![]()
![]()
Heeerlijk
de bami van gisteravond wat nog over was net even opgewarmd
Hoe is het met de mensen hier?
Dan moet je 3 paracetamols naar binnen werken!quote:
Nee, ik doe niet aan paracetamol.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:47 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan moet je 3 paracetamols naar binnen werken!
Dan moet je niet klagen over hoofdpijn.quote:
Ibuprofen dan?quote:
Waar klaag ik dan? Ik zeg alleen dat ik opeens een hoofdpijnaanval had. En dat ik niet aan paracetamol doe, kan ook omdat ik het niet mag hebben, bijvoorbeeld. Niet dat het zo is, was puur hypothetisch.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:50 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Dan moet je niet klagen over hoofdpijn.
Sorry hun, no offence.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar klaag ik dan? Ik zeg alleen dat ik opeens een hoofdpijnaanval had. En dat ik niet aan paracetamol doe, kan ook omdat ik het niet mag hebben, bijvoorbeeld. Niet dat het zo is, was puur hypothetisch.
Ook niet.quote:
Hoop ik wel, dan krijgen we iig een OPquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:58 schreef MarkoAlmelo het volgende:
San gaat deze keer voor de LAPO ofniet?
quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Hoop ik wel, dan krijgen we iig een OP
Bij mij goed, ik wou weer eventjes een dutje doen (ben net een oude omaquote:Op woensdag 3 februari 2010 14:38 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah wel goed, hoest bij jou? en met je gebit al vorderingen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |