Ja, maar. Na enige overweging moet je tot de conclusie komen dat er niks te winnen valt. Je hebt hier kunnen lezen hoe de chat is ontstaan, wie de modjes zijn en hoe 't er dagelijks aan toe gaat. Daar sta jij als eenling dan vrij kansloos tegenover. Zoek gewoon hier weer lekker je plekje zodat ze je niet zo hard kunnen raken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou Piet, ik ben het gewoon zat. Dat gezuig van LS en zijn macht als mod op de chat.
Even een vraagje....en jij spoort?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef dathajdacht het volgende:
Even een vraagje beequeen, heeft LS misschien een blauwtje gelopen bij jou dat hij zo verschrikkelijk wraakzuchtig is?
Nee skattie. Wel een grappige vraag.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:43 schreef dathajdacht het volgende:
Even een vraagje beequeen, heeft LS misschien een blauwtje gelopen bij jou dat hij zo verschrikkelijk wraakzuchtig is?
Ik kom daar al meer dan een maand niet dus hoef niet te staken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef kruiwagen het volgende:
Gadver eigenlijk zouden we een chatstaking moeten gaan doen niet meer inloggen
alleen lezen dat doe ik nu ook !
Beequeen staat niet alleen, het is alleen zo dat je niemand erop aan kunt spreken omdat Johan zijn handen van de chat heeft afgetrokken en Alsido totaal niet begrijpt (of wil begrijpen) wat er speelt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, maar. Na enige overweging moet je tot de conclusie komen dat er niks te winnen valt. Je hebt hier kunnen lezen hoe de chat is ontstaan, wie de modjes zijn en hoe 't er dagelijks aan toe gaat. Daar sta jij als eenling dan vrij kansloos tegenover. Zoek gewoon hier weer lekker je plekje zodat ze je niet zo hard kunnen raken.
Maar dat is misschien simplistisch gedacht, zo leuk kan die chat toch ook weer niet zijn.
Misschien niet, maar het lijkt me een zielig vies mannetje dat zijn zin niet kan krijgen en op deze manier wraak probeert te nemenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Even een vraagje....en jij spoort?
Hij was ooit heel leuk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar dat is misschien simplistisch gedacht, zo leuk kan die chat toch ook weer niet zijn.
Als ik even heel hard en grof mag zijn: zijn vorige slachtoffer, dat jarenlang door hem werd gesard, is overleden. LS heeft in beequeen een nieuw slachtoffer gevonden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:46 schreef dathajdacht het volgende:
[..]
Misschien niet, maar het lijkt me een zielig vies mannetje dat zijn zin niet kan krijgen en op deze manier wraak probeert te nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |