Ooooh okay.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Het vorige? Strega was te laks om een volgende te openen. vandaar.
Mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh okay.
Heb ik verder nog wat noemenswaardig gemist?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, je weet wat boze heksen met kleine meisjes doen hé!!
Ja, ben je nu te laat mee he.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:34 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens snapte ik de TT van het vorige topic niet zo?
oke! laat het "HE TOMBOLAFAN, IK HAD <insert duur voorwerp> ER NOG BIJGEDAAN, DAT HEB JE ZEKER VOOR JEZELF GEHOUDEN HE!!!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:37 schreef tombolafan het volgende:
dag allemaal!!!!
college college college...
Zal zo even teruglezen, zag het horrorverhaal van Enfermera al, wat een kneuzen!!!!
En het pakje is er!!!!
Wat voor dell en wat voor adapter? Wij hebben op het werk er nog genoeg liggen die niet meer gebruikt wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:38 schreef DeZwabber het volgende:
okeeejjjj, kabelbreuk in de laptop adapter, en ik zie geen vervangend exemplaar op de website van Dell
dit kan nog leuk worden![]()
![]()
Ik had het niet door.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Het vorige? Strega was te laks om een volgende te openen. vandaar.
De 23e is ook al weer eeeeeeeeeeeeuwen geleden natuurlijkquote:
Dell Studio XPS 1340quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat voor dell en wat voor adapter? Wij hebben op het werk er nog genoeg liggen die niet meer gebruikt worden
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
De 23e is ook al weer eeeeeeeeeeeeuwen geleden natuurlijk [ afbeelding ]
mja, de diamanten en gouden kettingen heb ik verpatstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oke! laat het "HE TOMBOLAFAN, IK HAD <insert duur voorwerp> ER NOG BIJGEDAAN, DAT HEB JE ZEKER VOOR JEZELF GEHOUDEN HE!!!!![]()
![]()
![]()
" maar beginnen
En dat setje van Marlies Dekkers?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja, de diamanten en gouden kettingen heb ik verpatst
dat heeft Pagan nu aanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:43 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dat setje van Marlies Dekkers?![]()
Of staat die gewoon niet op de foto
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ooooh okay.
Heb ik verder nog wat noemenswaardig gemist?
Niet gewoon een ronde connector?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dell Studio XPS 1340
het is een 90 watt 19,5 volt adapter, maar er zit een rare stekker op met een lampje erin, en de adapter is superplat, ik ben bang dat het weer zo'n "speciaal" ding is ofzo
Nog éénquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:44 schreef senesta het volgende:
[..]
Jaaaah, ik krijg weer een kitten![]()
Een zwart/wit maine coontje
Bij mij bezorgen ze meestal rond deze tijd of nog later, dus misschien komen ze nog.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 @ 17:40 schreef Ynske het volgende:
maar even snel nog een klein pakje voer voor Saar gehaald. maar goed ook, pakket is er nog niet
Ik gaf je ook wel erg weinig tijd hoor...quote:
Nou, hij kwam gewoon op mijn pad en hij is tofquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nog één![]()
Wat cool![]()
Hoe kwam dat zo?
Ze zijn alleen altijd zo snel uit he?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lees die dingen ook heel graag ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |