Dat is inderdaad al een stuk meer waarheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:16 schreef Keiichi het volgende:
Ik zeg altijd: "Geen geld maakt niet gelukkig"
nee, een vleesetende bacterie....quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moeder is een hamster
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef snakelady het volgende:
De hele maatschappij draaid helaas om geld, zonder geld ben je nergens en is het leven een stuk zwaarder.
Mister B. Gates.quote:Er zullen maar heel weinig mensen zijn die een miljoen afslaan omdat geld toch niet gelukkig maakt.
helaas, ik heb geen erfenis gekregen...of gelukkig , maar net hoe je het bekijkt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef zovty het volgende:
Hahaha, geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig maken ze geld haahhahaaa.
Jij had toch zo'n erfenis waar je niet bij kon? Of verwar ik je nu emt een andere user?
Die avaquote:
inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:18 schreef 2NutZ het volgende:
Ik vind ernstig ziek zijn verre van een hobby trouwens, zelfs tussen accolades (').
Geld maakt indirect wel gelukkig want het scheelt een hoop zorgen en stress.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:19 schreef Crutch het volgende:
Met geld zou je een cursus Nederlands kunnen volgen.Ik zou een klacht indienen, zomaar een spelvout op Fok!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
Dat is geen spelfout meer, dat is gewoon een indicatie van achterlijkheid.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen, zomaar een spelvout op Fok!!!
Mijn God.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:14 schreef snakelady het volgende:
draaid
Poepie, scheetje, 't is voor je eigen bestwil.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik zou een klacht indienen, zomaar een spelvout op Fok!!!
Driewerf neen, zonder geld ben je immers ongelukkig. Dat betekent niet per definitie dat je altijd geld nodig hebt om gelukkig te zijn, maar als basis is het wel vereist (dat wil zeggen als je meedoet met de maatschappij).quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef Jovatov het volgende:
Ik zeg altijd:
Geld maakt gelukkig, maar om gelukkig te zijn heb je geen geld nodig
Tuurlijk heb je een beetje geld nodig om te leven. Maar om gelukkig te zijn hoef je niet rijk te zijn, en als je rijk bent, ben je ook niet direct gelukkigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:28 schreef Crutch het volgende:
[..]
Driewerf neen, zonder geld ben je immers ongelukkig. Dat betekent niet per definitie dat je altijd geld nodig hebt om gelukkig te zijn, maar als basis is het wel vereist (dat wil zeggen als je meedoet met de maatschappij).
En zonder geld ben je dus nergens in deze maatschappij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je een beetje geld nodig om te leven. Maar om gelukkig te zijn hoef je niet rijk te zijn, en als je rijk bent, ben je ook niet direct gelukkig
quote:
Met 1 euro ben je nog steeds nergens. Als je aan je levensstandaard kunt voldoen heb je genoeg om gelukkig te zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
En zonder geld ben je dus nergens in deze maatschappij.
Mooie woorden, maar als jij ineens ¤10.000.000 tot je beschikking hebt zijn in ieder geval al je geldzorgen voorbij en kan je beginnen met álles doen wat je altijd al leuk/lekker/mooi/whatever vond, maar je het geld niet voor had en zodoende jezelf gelukkig maken. Ik zou het wel weten hoor, reken maar dat ik mezelf in zo'n situatie gelukkig zou prijzenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:29 schreef Jovatov het volgende:
Maar om gelukkig te zijn hoef je niet rijk te zijn, en als je rijk bent, ben je ook niet direct gelukkig
Honderd miljoen miljard.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:33 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Met 1 euro ben je nog steeds nergens. Als je aan je levensstandaard kunt voldoen heb je genoeg om gelukkig te zijn.
Wel zou ik zo'n fortuin geheim willen houden i.v.m. schooiers.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooie woorden, maar als jij ineens ¤10.000.000 tot je beschikking hebt zijn in ieder geval al je geldzorgen voorbij en kan je beginnen met álles doen wat je altijd al leuk/lekker/mooi/whatever vond, maar je het geld niet voor had. En zodoende jezelf gelukkig maken. Ik zou het wel weten hoor, reken maar dat ik mezelf in zo'n situatie gelukkig zou prijzen.
Mja, mij zou je niet blijmaken met 10 miljoen. Althans, ik zou het wel relaxed vinden natuurlijk, maar gelukkig? Nee dat betekent in mijn boekje wel iets anders dan 'alles kopen wat ik altijd al wilde hebben'.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooie woorden, maar als jij ineens ¤10.000.000 tot je beschikking hebt zijn in ieder geval al je geldzorgen voorbij en kan je beginnen met álles doen wat je altijd al leuk/lekker/mooi/whatever vond, maar je het geld niet voor had en zodoende jezelf gelukkig maken. Ik zou het wel weten hoor, reken maar dat ik mezelf in zo'n situatie gelukkig zou prijzen. Als we even de pyramide van Maslow vergeten dan hè
.
Als je levensdoel 'leuke dingen doen' is, dan maakt geld inderdaad wel gelukkig. Mijns inziens is een leven wat louter uit 'leuke dingen doen' bestaat leeg.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Daniel1976 het volgende:
werken = slavernij
vrijheid moet je kopen door te werken.
geen geld = geen vrijheid.
Alles wat leuk is in deze wereld kost geld (vakantie vrouwen hobbies etc). En zonder geld lukt dat allemaal veel minder. Ergo geld maakt gelukkig.
Ik ben dan ook een gekwalificeerde geldwolf
Dat dus inderdaad!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Mooie woorden, maar als jij ineens ¤10.000.000 tot je beschikking hebt zijn in ieder geval al je geldzorgen voorbij en kan je beginnen met álles doen wat je altijd al leuk/lekker/mooi/whatever vond, maar je het geld niet voor had en zodoende jezelf gelukkig maken. Ik zou het wel weten hoor, reken maar dat ik mezelf in zo'n situatie gelukkig zou prijzen. Als we even de pyramide van Maslow vergeten dan hè
.
Yup, ik deel alleen met familie (niks aangetrouwd of 1x per 5 jaar zien ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Wel zou ik zo'n fortuin geheim willen houden i.v.m. schooiers.
Ik ben nu al gelukkig, maar met 10 miljoen zou ik nog veel gelukkiger zijn!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mja, mij zou je niet blijmaken met 10 miljoen. Althans, ik zou het wel relaxed vinden natuurlijk, maar gelukkig? Nee dat betekent in mijn boekje wel iets anders dan 'alles kopen wat ik altijd al wilde hebben'.
slachtofferrol? hoor juist altijd van iedereen dat is zo'n positief ingesteld mens ben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:38 schreef devl1nsect het volgende:
Alles is een keuze.
En kom uit je slachtofferrol TS.
Ja, de definitie van geluk is voor iedereen anders natuurlijk, daavoor zitten we ook niet bepaald in het goede subforumquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Mja, mij zou je niet blijmaken met 10 miljoen. Althans, ik zou het wel relaxed vinden natuurlijk, maar gelukkig? Nee dat betekent in mijn boekje wel iets anders dan 'alles kopen wat ik altijd al wilde hebben'.
[..]
Als je levensdoel 'leuke dingen doen' is, dan maakt geld inderdaad wel gelukkig. Mijns inziens is een leven wat louter uit 'leuke dingen doen' bestaat leeg.
Dat zou ik dan weer niet doen maar mijn beroep is tevens ook mijn hobby.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:40 schreef Daniel1976 het volgende:
Ik roep ook altijd dat ik METEEN stop met werken.
Dat snappen de meeste mensen ook niet. Wat ga je dan doen met je tijd vragen ze? Niets doen gaat toch vervelen?
Als ik geld genoeg heb zou ik echt niet meer werken. Ik zou beginnen aan een wereldreis die de rest van mijn leven duurt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |