Gelukkig is de wereld niet zo zwart-wit en zijn niet alle mannen hetzelfde. Ik heb zelf ervaring met wat volgens jou onmogelijk is.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:49 schreef AgLarrr het volgende:
Welk gedeelte van de onderstaande post begreep je niet?
[..]
Ik ookquote:Op woensdag 3 februari 2010 22:55 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Gelukkig is de wereld niet zo zwart-wit en zijn niet alle mannen hetzelfde. Ik heb zelf ervaring met wat volgens jou onmogelijk is.
Ook daar weet ik alles van. De vriendschap groeide bij mij geleidelijk naar een totaal ongelijkwaardig niveau; maar het bestaat dus wel, itt wat sommigen hier denken en stug volhouden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ook
Helaas lukt het niet altijd...
Ik ben er een aantal uit t oog verloren, maar zeker op de middelbare school had ik een aantal goede vrienden van de andere sekse. Pure vriendschap, soms beter dan met meiden!quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ook daar weet ik alles van. De vriendschap groeide bij mij geleidelijk naar een totaal ongelijkwaardig niveau; maar het bestaat dus wel, itt wat sommigen hier denken en stug volhouden.
Misschien merken die jongens iets aan je gedrag, wat je zelf niet zo makkelijk merkt?quote:Op woensdag 3 februari 2010 22:27 schreef Yuki het volgende:
Jongens (mannen) blijven altijd angstvallig bij me uit de buurt als duidelijk wordt dat ik ze leuk vind.
Jullie vrouwen denken dat het echt kan.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:10 schreef Jumping-Skippy het volgende:
[..]
Ook daar weet ik alles van. De vriendschap groeide bij mij geleidelijk naar een totaal ongelijkwaardig niveau; maar het bestaat dus wel, itt wat sommigen hier denken en stug volhouden.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:41 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jullie vrouwen denken dat het echt kan.
De mannen willen altijd meer. Ze houden jullie alleen heel goed voor dat het echt alleen vriendschap is.
Blijf er maar in geloven dat het echt kan.
Newsflash: het kán ook echt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 10:41 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Jullie vrouwen denken dat het echt kan.
De mannen willen altijd meer. Ze houden jullie alleen heel goed voor dat het echt alleen vriendschap is.
Blijf er maar in geloven dat het echt kan.
Heb je daar ook seks mee?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:40 schreef silliegirl het volgende:
En wat betreft de "mannen en vrouwen die bevriend zijn werkt niet"-discussie; ik woon samen met een schat van een jongen en ga ook regelmatig op pad met "gewoon vrienden". Dat werkt voor mij iig prima.
Dan laat die gast je denken dat het kan.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Joh holbewoner, ik heb ook al jarenlang vriendschappen met mannen,
En ja het kan dus wel!
Maar het moet wel van 2 kanten komen.
En dat komt het in dit geval dus duidelijk niet
Denk wat je wil.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Sommige mannen zijn suckers, met hun vriendschap kan niet blablabla... Dat hun nou zo denken ....
Zegt meet over hun dan over de andere mannen!
Jij maakt het jezelf graag moeilijk?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef Yuki het volgende:
Ik ben echt niet zo dom of naief dat ik verwacht dat hij voor me zal vallen. Die vlinders gaan vanzelf wel weer weg. Maar ik mag toch wel hopen op vriendschap?
Ja omdat ik er ervaring in heb.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:11 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Denk wat je wil.
Dat je erin gelooft zegt genoeg
Wil jij ook echt met IEDERE vrouw naar bed?quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:55 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Dan laat die gast je denken dat het kan.
Zodra je wil neuken wil hij ook.
Er is geen man op de wereld die vrienden blijft en zegt nee met vrienden neuk ik niet.
Mannelijke vrienden willen de andere persoon (mits vrouw) altijd neuken.
Maar goed geloof in je verhaal als je dat prettig vind.
De enige manier om zulke vrienden te hebben is als ze homo zijn.
Een man gaat ook naar bed met een vrouw die hij gewoon leuk vindt. Zo simpel zijn we nou eenmaal.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wil jij ook echt met IEDERE vrouw naar bed?
Zelfs als ze absoluut niet aantrekkelijk is, maar wel super om mee te lachen?
Sure...
Gelukkig hebben vrouwen wat meer diepgangquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:07 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Een man gaat ook naar bed met een vrouw die hij gewoon leuk vindt. Zo simpel zijn we nou eenmaal.
Dat klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 17:13 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig hebben vrouwen wat meer diepgang
Goeie editquote:Op donderdag 4 februari 2010 17:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat klopt.
Tot het moment dat ze een man leuk vinden. Dan willen sommige vrouwen nog wel eens proberen iemand met sex te overtuigen.
Edit:Ik keek over de
smiley heen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |