Net als haar stem.quote:Op donderdag 29 juli 2010 15:25 schreef Marrije het volgende:
Ik vind die neus van Phoebe niet zo mooi.
Bedenk ik me net opeens.
ja die moeder van Stephanie kennende! Je weet maar nooit. Ze doet niet voor niks zo raar!(Dus dan is hijj zeg maar de opa van Phoebe????)quote:
ik zou Phoebe een keer met stijl haar willen zien ipv die krullen, die ben ik nu wel zatquote:Op donderdag 29 juli 2010 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik vind haar stem ook niet mooi.
Ja da's wat anders dan die krullen..of ze moet krullend haar hebben van nature..quote:Op donderdag 29 juli 2010 18:29 schreef sherezade het volgende:
ik zou Phoebe een keer met stijl haar willen zien ipv die krullen, die ben ik nu wel zat
Hoe kom ik toch bij Dave?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 20:58 schreef Marrije het volgende:
Ach, vind ik op zich niet erg, ik ben wel tevreden zo.
Verkrachter Dave? Andy toch?
Zal ze niet stiekem verliefd worden op Constantine net als Feliciaquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:56 schreef vencodark het volgende:
Stomme Phoebe weet ook niet wat ze wilt.
Carolinequote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:13 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Hoe kom ik toch bij Dave?Zo heette Brooke's eerste verloofde: officer Dave... wat me doet denken aan het feit dat Ridge's eerste vrouw Caroline Spencer ook het slachtoffer was van verkrachting.
Dat voorzie ik welquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 10:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zal ze niet stiekem verliefd worden op Constantine net als Felicia
Dat had ik al lang door dat Phoebe hem meer leuk vind dan alleen als componist!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:03 schreef Marrije het volgende:
Dat voorzie ik welWordt felicia weer in de steek gelaten voor het altaar
Kweet niet, ze ging eerst toch echt voor Rick. Constatine wilde juist meer van haar. Maar nu weet ik het niet...maar als zij verliefd op Con. wordt, zit ze toch met hetzelfde maagdelijke probleem?quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 11:22 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had ik al lang door dat Phoebe hem meer leuk vind dan alleen als componist!
Ja en dan later spijt hebben.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:29 schreef Marrije het volgende:
Oh jawel hoor, Phoebe valt als een blok voor Constatine, let maar op en dan opeens is die maagdelijkheid niet zo'n probleem meer, meteen raak bij de eerste date, let maar op.
Dan zal er wel een einde aankomen aan haar maagdelijkheidquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:23 schreef vencodark het volgende:
Kweet niet, ze ging eerst toch echt voor Rick. Constatine wilde juist meer van haar. Maar nu weet ik het niet...maar als zij verliefd op Con. wordt, zit ze toch met hetzelfde maagdelijke probleem?
Tja, nu is Constatine ook wel 10 keer aantrekkelijker dan dat zuurhoofd Rick.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 12:44 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dan zal er wel een einde aankomen aan haar maagdelijkheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |