Allicht doet ze dat..Maar shane heeft wel zelfmoord gepleegd..Die oen had de politie moeten bellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 16:53 schreef amaranta het volgende:
Hmm ik wilde niet mijzelf kwikten. Ik wildezeggem. Wel handig, een lijkenzak op kantoor.
En Stephanie zal ridge wel de hand boven het hoofd houden.
CJquote:Op dinsdag 15 juni 2010 16:49 schreef Haaibaaike het volgende:
Wat leuk om CJ weer te zien de zoon van Sally en Clarke.
ja eens, begint een langdradig verhaal te worden tussen die 2quote:Op dinsdag 15 juni 2010 18:49 schreef Marrije het volgende:
We hebben de nieuwe Rick nu een tijdje mogen zien, maar het is echt een wereld van verschil met de oude Rick. De verhaallijn met Rick en Phoebe mag wel wat meer vaart krijgen.
En wat deed Brook daar nou op de bank bij Nick, wegwezen.
neequote:
ik kijk morgenochtend wel op sbs6quote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:38 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja hij was er vanmiddag en kondigde Rick aan om te zingen..Je kan op sbsgemist terug kijken.
Ja, dat had ik meegekregenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:10 schreef Haaibaaike het volgende:
Rick had naar haar gebeld dat Nick is beschuligd van moord. Daarom was ze bij hem.
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, dat had ik meegekregenMaar laat die vent nou gewoon met rust ipv elke strohalm vast te grijpen. En dan tegen Taylor weer mauwen dat ze hun het geluk zo gunt. En ondertussen zijn het zeker haar eitjes die zijn binnen gebracht bij Taylor
Nee hé laat dat niet zo zijn..quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:52 schreef sherezade het volgende:
volgens mij heb ik daar iets over gelezen idd dat het achteraf de eitjes van brooke zijn
quote:Op woensdag 16 juni 2010 07:52 schreef sherezade het volgende:
[..]
volgens mij heb ik daar iets over gelezen idd dat het achteraf de eitjes van brooke zijn
sollyquote:Op woensdag 16 juni 2010 13:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
geen spoilers in dit topic he, tenminste, niet zonder spoilertag
Dat heb jij wel gelijk in..Brooke wilde gisteren naar haar kinderen kijken ..en gelijk moest ze van Stephanie weg die notabene bodygards riep en zij Brooke weg moesten sturen. Dat is de schuldige Stephanie..Brooke en Nick voelen nog steeds iets voor elkaar..quote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:00 schreef Marrije het volgende:
Is wel even goed voor Brooke, zich concentreren op zichzelf.
Hoe lang zal het nog duren eer Nick Taylor dumpt en weer bij Brooke is en de baby van Taylor op eist. . .
begint allemaal ongeloofwaardiger te worden met de dag, wat hun daar meemaken op een maand tijd dat maak je in een heel mensenleven nog niet mee.....op een maand tijd verbreken ridge en brooke hun vervloving stort ze zich op Nick, die vervolgens trouwt met Taylor die de eitjes van Brooke geimplanteerd krijgt en Shane die zelfmoord pleegt in het bijzijn van Ridge die de schuld in de schoenen van Nick schuift... Tussendoor de stress nog tussen Rick En phoebe, Rick die die zijn hond in het parkje van Ashley uitlaat die 2 weken erna bij Ridge in het bed ligt..En Brooke is op 2 dagen tijd haar Voogdij van de kinderen kwijtquote:Op zaterdag 24 juli 2010 17:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat heb jij wel gelijk in..Brooke wilde gisteren naar haar kinderen kijken ..en gelijk moest ze van Stephanie weg die notabene bodygards riep en zij Brooke weg moesten sturen. Dat is de schuldige Stephanie..Brooke en Nick voelen nog steeds iets voor elkaar..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |