Ik vind die nieuwe Rick hard overkomen...ik weet niet wat ik zie in hem. En jij Marrije.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik ook.
En een nieuwe Rick. Hmm. Wel ff wennen.
Ik zag hem, en ik dacht waar ken ik hem van?quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:06 schreef Marrije het volgende:
Ja, ik ook.
En een nieuwe Rick. Hmm. Wel ff wennen.
quote:VANAF 6 SEPTEMBER WEER BOLD & THE BEAUTIFUL OP RTL4!!!! LINK VOLGT!!!! als rtl4 slim is programmeren ze het zo:
1440 oprah
1535 atwt
1600 nieuws
1605 atwt vervolg
1630 wie is de chef
1655 rtl magazine (met o.a. ma: rtl consult, wo: 4me, vr: taste of life)
1740 bold & the beautiful
1800 nieuws
Echt waar Mylene? dat zou een goed nieuws zijn.quote:Op zondag 25 april 2010 17:08 schreef Mylene het volgende:
Er gaan geruchten de ronde dat RTL4 de uitzendrechten weer heeft verworven.
[..]
2 afleveringenquote:Op zondag 25 april 2010 18:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Vanaf maandag 31 mei kun je elke werkdag kijken naar twee afleveringen van The Bold and the Beautiful. Tussen 16.00 en 17.00 uur zendt SBS 6 een dubbele aflevering van The Bold uit.
Bron
Nee in de serie niet..Je ziet haar foto en naam nog steeds als ze de begin tune van B&B laten horen..quote:Op zondag 25 april 2010 19:08 schreef amaranta het volgende:
Oh misshcien ga ik kijken.
Jammer trouwens dat ik de laatste afl. met Sally heb gemist. Is zij in de serie dan ook overleden of hoe is zij er uitgeschreven??
Ja mooi hé.. en misschien in sept bij RTL 4 dat postte Mylene hier.quote:Op zondag 25 april 2010 19:04 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
2 afleveringen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik ga weer elke dag kijken
ik hoop hetquote:Op zondag 25 april 2010 19:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja mooi hé.. en misschien in sept bij RTL 4 dat postte Mylene hier.
In september (hopelijk weer op RTL4quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 april 2010 17:44 schreef Marrije het volgende:
Klopt.
Maar Ridge vindt dus dat het niet kan om de familieband. Terwijl Rick en Phoebe (en ook Brooke) maar blijven zeggen dat er geen bloedband is.
Maar ondanks de belofte van Rick aan zn moeder gaat ie dus gewoon door met Phoebe. Gezien de zoen van vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |