ik vermoed dat ze die excuus brief naar Brooke geschreven heeft om Ridge te willen behouden..Ze is bang dat Ridge met haar niks te maken wil hebben... Stephanie bedoel ik dan..Wacht maar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 17:30 schreef vencodark het volgende:
Oh dat lees ik niet altijd.
Jammer dat ze er vandoor is.
Hm...en toch zou het me niets verbazen als ze het meent...dat ze het wel erg vind dat het zo gelopen is. Hoe hard Stephanie ook kan zijn...zou ze dit leuk vinden?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
ik vermoed dat ze die excuus brief naar Brooke geschreven heeft om Ridge te willen behouden..Ze is bang dat Ridge met haar niks te maken wil hebben... Stephanie bedoel ik dan..Wacht maar.
Stephanie heeft indd. niet gewild dat Andy haar zou verkrachten. Ze wilde Brooke gewoon in een slecht daglicht zetten dat ze 'alweer een nieuwe vriend heeft', iets in die trant.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 19:28 schreef Marrije het volgende:
het was haar bedoeling dat Andy Brooke zou verleiden. Niet te verkrachten.
Toch is Stephanie ook niet zo naief om te laten vallen dat de sleutel onder de bloempot ligt en dan te denken dat iemand die info niet misbruikt. . . Maar dat zal vast gezegd zijn om te laten zien hoe naief Brooke is. Hoe ironisch
Nee nu je het zegt..Stephanie is vroeger door haar vader ook vaak vernederd en hij kon niet van haar afblijven.. Dus denk ik dat de brief wel gemeend is ..Nu ik daar weer kan herinneren.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 18:18 schreef vencodark het volgende:
Hm...en toch zou het me niets verbazen als ze het meent...dat ze het wel erg vind dat het zo gelopen is. Hoe hard Stephanie ook kan zijn...zou ze dit leuk vinden?
Ah zo, dacht al zoiets. Thx.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 20:24 schreef Marrije het volgende:
Ja, die heeft zichzelf geëlektrocuteerd, hij gleed uit, op het dak van Cafe Rousse. Daar was hij naartoe gevlucht toen Ridhe hem achterna zat.
Ja, al had ze wel het lef moeten hebben het eerlijk tegen haar te zeggen i.p.v. zo'n laffe brief.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:01 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee nu je het zegt..Stephanie is vroeger door haar vader ook vaak vernederd en hij kon niet van haar afblijven.. Dus denk ik dat de brief wel gemeend is ..Nu ik daar weer kan herinneren.
iddquote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:08 schreef vencodark het volgende:
Wat leuk trouwens dat dit topic weer loopt.
En voor dit topic, was het ook al eeuwen dood volgens mij. Vindt het wel leuk aangezien ik verder niemand ken die dit kijkt en het er eens lekker over kan hebben.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
idd
was zo dood paar maanden geleden
Eric ligt binnen een week in de koffer met met... what's her face.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is die Eric ook een ouwe viezerik he?![]()
Die Ridge is ook net een jojo. Begon hem net weer een beetje leuk te vinden, maar nu slaat hij wel weer een beetje door.
Whehehe...... mag hij wel een kaartje trekken. Ridge en Nick staan ook al te trappelen.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Eric ligt binnen een week in de koffer met met... what's her face.
Met zn 'ik kon me niet beheersen dus ben ik maar langs gekomen' ipv het beloofde telefoontje.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:48 schreef ThunderBitch het volgende:
Wat is die Eric ook een ouwe viezerik he?![]()
Die Ridge is ook net een jojo. Begon hem net weer een beetje leuk te vinden, maar nu slaat hij wel weer een beetje door.
Ja, dat is zo. Hij ziet er beter uit, jonger. Hij heeft een make-over gehad. Misschien is het de bedoeling dat hij weer op vrijersvoeten gaat, is het niet met Brook, dan met Donna, of misschien weer met moeder Nick.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Met zn 'ik kon me niet beheersen dus ben ik maar langs gekomen' ipv het beloofde telefoontje.
Ja, het topic hiervoor heeft echt lang gelopen![]()
Het was me al eerder opgevallen, maar Eric ziet er anders uit. Los van het feit dat ie gewoon ouder wordt, dacht ik een verandering te zien. Zn kapsel ofzo?
Neen niet met Donna toe nou.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:50 schreef vencodark het volgende:
Eric ligt binnen een week in de koffer met met... what's her face.
Ja, het viel mij vandaag ook wel extra op. Het zit hm in dat haar denk ik, wat Marrije ook al zei.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:02 schreef Haaibaaike het volgende:
Eric is een mooie man ..John mc Cook![]()
Ik moet de topique volgende week missen en ook de soap. Omdat wij op vakantie gaan.
Die bedoelde ik ja. Ik ben ook niet pro-Donna maar ergens vind ik het ook wel weer leuk om Stephanie weer woedend te zien.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:04 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Neen niet met Donna toe nou.
Donna grrrrr anorexiabitch is het (haar hoofd dan). Katie vind ik nog meevallen, ben benieuwd of ze ook een typische Logan (volgens Stephanie dan) zal worden.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die bedoelde ik ja. Ik ben ook niet pro-Donna maar ergens vind ik het ook wel weer leuk om Stephanie weer woedend te zien.
Katie vertrouw ik ook niet. Ik weet het niet...dr is iets met haar. Donna is echt wel een heks (en indd. veeeeeel te mager).quote:Op woensdag 18 augustus 2010 22:24 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Donna grrrrr anorexiabitch is het (haar hoofd dan). Katie vind ik nog meevallen, ben benieuwd of ze ook een typische Logan (volgens Stephanie dan) zal worden.
Waarom is Stephanie eigenlijk uit de picture (uit de serie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |