Ja ik heb dus 3 dagen niet kunnen kijken..dus gelijk 6 afleveringen gemist.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:08 schreef Marrije het volgende:
Ja die heeft Katie mooi voor dr wagen gespannen
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:17 schreef Marrije het volgende:
Oh ja dan heb je wel wat gemist, waar Brooke nu is en met wie bijvoorbeeld.
marathonquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 15:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik kan vanaf maandag 23 augustus tot vrijdag 27 augustus. niet naar The Bold kijken omdat ik op vakantie ben..
Hoop dat ik zondag's terug kan kijken op sbsgemist.nl
ik vind trouwens dat zij steengoed acteertquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 20:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Susan Flannery aka Stephanie Forrester..is een groot gemis als zij de serie zou verlaten. Tevens doet zij ook de regie bij The Bold heb ik ergens gelezen!
Juist! Daarom zou het een groot gemist zijn als zij de serie zou verlaten..Susan acteert heel goed..Ze zet Stephanie goed neer..dat bedoelde ik met groot gemist. Zou heel jammer zijn als ze de serie verlaat!quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:07 schreef laffer het volgende:
ik vind trouwens dat zij steengoed acteert
Ja, das een kwestie van tijd.quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 16:06 schreef brunette82 het volgende:
mhh k ben benieuwd hoe het zal gaan nu met ridge en brooke...die komen weer samen, let maar op..
Oh okay, Ik vind Stefanie wel tof, al gaat ze soms te ver inderdaad (vind ik wel jammer) Brook echter, daar heb ik een hekel aan gekregen toen ze alles eraan deed om Ridge in te pikken van Taylor, long, long time ago.quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:07 schreef vencodark het volgende:
Stephanie zorgt natuurlijk nu wel voor lekker wat actie en leven.
quote:Op zondag 15 augustus 2010 18:37 schreef brunette82 het volgende:
ik wacht met smart, dat Stephanie aan Ridge gaat vertellen dat zij Andy aangespoord heeft om contact te zoeken met Brooke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kunt gerust lezen hoor.quote:Op zondag 15 augustus 2010 21:21 schreef Marrije het volgende:
* Marrije zit op handen
Dat ga ik niet lezen, ik ga het afwachten
nog niet ja gzegdquote:Op zondag 15 augustus 2010 22:45 schreef brunette82 het volgende:
zijn thorne en die blonde nou al getrouwd of niet? of zien we dat morgen pas?
Er begint toch iets te borrelen bij Thorne na gesprek met Katie en Nick weet nog niets.quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef brunette82 het volgende:
pfffffffkatie toch weten door te dringen bij Thorne?
Weet Nick al dat Brooke verkracht is?
Nee dat weet Nick niet..quote:Op zondag 15 augustus 2010 23:13 schreef brunette82 het volgende:
pfffffffkatie toch weten door te dringen bij Thorne?
Weet Nick al dat Brooke verkracht is?
Niet normaal meer. ik kijk nooit naar Holland's Got Talent ! Maar voor mensen net als jij die er wel graag naar kijken is het flink balen..ik wilde vorige week Boulevard terug kijken op rtlgemist kost een euroquote:Op maandag 16 augustus 2010 02:34 schreef brunette82 het volgende:
klopt haaibaaike, daar kwam ik vanavond ook achter, toen ik de uitslag wilde bekijken van Hollands got talent van vrijdag...pffffffffff
ik liep vanmorgen tegen hetzelfde aan toen ik ''Tabatha's salon takeover '' wilde gaan kijkenquote:Op maandag 16 augustus 2010 09:57 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet normaal meer. ik kijk nooit naar Holland's Got Talent ! Maar voor mensen net als jij die er wel graag naar kijken is het flink balen..ik wilde vorige week Boulevard terug kijken op rtlgemist kost een euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |