Jij kon er wel om lachen dat die 2 girls werden aangerand door 2 hersenloze hitsige boys. Ik heb laten blijken dat schandalig te vinden.quote:
Echt. Waar heb jij t over?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij kon er wel om lachen dat die 2 girls werden aangerand door 2 hersenloze hitsige boys. Ik heb laten blijken dat schandalig te vinden.²
Het is straks 16:00 uur, tijd voor Cup-a-Soup.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
't is koud. Ja zelfs met de kachel op 22
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is straks 16:00 uur, tijd voor Cup-a-Soup.Misschien warmt dat je wel een beetje op.
Ah, je bent er zo één.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik heb liever een kopje thee. Maar ik wil even niet naar beneden want er zijn mensen heheeh. Ik moet nog even geduld hebben
Oeh, mensen, die zijn wel eng ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb liever een kopje thee. Maar ik wil even niet naar beneden want er zijn mensen heheeh. Ik moet nog even geduld hebben
Tegenwoordig neem ik ze ook, een aantal smaken heet geen bouillon of smaakversterkers.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is straks 16:00 uur, tijd voor Cup-a-Soup.Misschien warmt dat je wel een beetje op.
Niet eng. Wel vervelend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oeh, mensen, die zijn wel eng ja.
Hij zal zo'n 28 zijn gok ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Want Mutant zegt net dat die zich best wel oud voelt tussen ons, de jonkies heheheh.
Toch..Mutant?
Ik ben 21.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Want Mutant zegt net dat die zich best wel oud voelt tussen ons, de jonkies heheheh.
Toch..Mutant?
Mooie leeftijd!quote:
Ik weet niet of hij wil huwen met een "westers" meisje. Geef het de tijd. Komt goed.quote:
Hij is jonger..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zal zo'n 28 zijn gok ik.
Ik ben 29. En beweeg me voort richting 30.²
Ja, maar ik voel me nog 23.quote:
OK.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben 21.![]()
Mutant is volgens mij niet zo heel lang geleden afgestudeerd, dus ik schat 'm zo rond de 24.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij wil huwen met een "westers" meisje. Geef het de tijd. Komt goed.²
Je bent toch nog niet getrouwd? En in die fase van je leven associeer je alle mannen toch met een potentieel huwelijk?quote:
Zeg ik lekker niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet getrouwd? En in die fase van je leven associeer je alle mannen toch met een potentieel huwelijk?²
Mijn flat heeft zo'n CV-kastje in de gang hangen en een of andere josti zet hem altijd op 25 gradenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
't is koud. Ja zelfs met de kachel op 22
Een of andere sjaak vond het gisteren in de collegezaal (die voller dan vol was) een goed idee om de verwarming hard aan te zetten, ik zakte helemaal wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn flat heeft zo'n CV-kastje in de gang hangen en een of andere josti zet hem altijd op 25 graden. Zodoende heb ik nog nooit mijn verwarming aangehad
.
Nog niet eens 30 en nu al chagrijnig en verbitterd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zal zo'n 28 zijn gok ik.
Ik ben 29. En beweeg me voort richting 30.²
Hoe kom je daar nou bij? Ik lach me elke dag suf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog niet eens 30 en nu al chagrijnig en verbitterd.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Salvad0R het volgende:
"EY MATTIE PAAS MIJ EEN SOEKOE SWA JE HEBT NOG HELE JONKO"
Ik versta geen kont van wat ie zegt, buiten de zinnetjes die af en toe achter hem verschijnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij blijft mooi![]()
Dit is toch echt een fout geweldig nummer
Bak een pizza.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
Ik heb honger gekregen van julliemaar mn ouders zijn er nog niet.
Alsof je zelf niks kan makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
Ik heb honger gekregen van julliemaar mn ouders zijn er nog niet.
Ik ook niet, Limburgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik versta geen kont van wat ie zegt, buiten de zinnetjes die af en toe achter hem verschijnen.
Maar goed, ik ga ook eten.
Dit is mijn snelste jaar ooit, het is echt niet normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij of gaat 2010 echt fakking snel.
2 februari alweer....
Dat gevoel heb ik ook altijd in het voorjaar, maar daarna, tegen het begin van de lente, gaat het wat langzamer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij of gaat 2010 echt fakking snel.
2 februari alweer....
Dat hoop ik maar, want ik ben bang dat ik anders heel snel oud ga worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook altijd in het voorjaar, maar daarna, tegen het begin van de lente, gaat het wat langzamer.
Arme jij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, want ik ben bang dat ik anders heel snel oud ga worden.
In de lente vrolijk je wel weer op, wanneer de korte ro... uh... wanneer het zonnetje weer begint te schijnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, want ik ben bang dat ik anders heel snel oud ga worden.
Een beetje meer groen en het had zo Nederland kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ff mooie picca van een mooie Marokkaanse (verlaten) snelweg:
[ afbeelding ]
Hebben ze die markeringen ook niet zo in Amerika?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ff mooie picca van een mooie Marokkaanse (verlaten) snelweg:
[ afbeelding ]
Nederland heeft een doorgetrokken streep bij de vluchtstrook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Rookert het volgende:
Net zoals in Nederland![]()
Maar hier hebben ze anders asfalt denk ik, wij hebben all-weathershizzle dat goed is voor kwakkelwinters en milde zomers, maar naar de klote gaat met dit soort winters
Oh, daar had ik niet op geletquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nederland heeft een doorgetrokken streep bij de vluchtstrook.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef Montelly het volgende:
Saudische bruid (12) trekt scheidingszaak in
De moeder van een 12-jarig Saudisch meisje dat aan een 80-jarige man was uitgehuwelijkt heeft onverwachts een rechtszaak ingetrokken om een scheiding voor haar dochter te bewerkstelligen. Dat hebben Saudische media vandaag gemeld.
De beslissing van de moeder kwam een dag voordat het hof een uitspraak in de zaak zou doen. Volgens Saudische kranten zegt het meisje nu dat ze heeft ingestemd met het huwelijk. Het is onduidelijk wat de moeder er toe heeft bewogen de rechtszaak te laten vallen op een moment dat in het koninkrijk een zeldzaam debat werd gevoerd over kindhuwelijken.
De vrouw had het proces aangespannen om haar dochter 'te bevrijden'. Maar gisteren trok ze zich terug na een verzoening met haar ex-man, die het meisje zou hebben uitgehuwelijkt in ruil voor een aanzienlijke bruidsschat. De moeder heeft wel weten te bewerkstelligen dat het meisje haar school mag afmaken.
Wat een baas is het ook die 80 jarige manHij mag zich na de bruiloft vast volledig uitleven op die 12 jarige snolletje? ze heeft het vast verdiend
Ik kan dit gewoonweg niet voorstellen. Zie je het al voor je, dat kind staat erbij en haar pa zit over bruidschat te onderhandelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe normaal.
op die moeder en die andere 2 gore tyfuslijers.
Sommige mensen zijn gewoon regelrecht achterlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kan dit gewoonweg niet voorstellen. Zie je het al voor je, dat kind staat erbij en haar pa zit over bruidschat te onderhandelen
Edit: ben ook vooral benieuwd naar de "inhoud" van de bruidsschat..
Nee, ik zie het niet voor me en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kan dit gewoonweg niet voorstellen. Zie je het al voor je, dat kind staat erbij en haar pa zit over bruidschat te onderhandelen
Edit: ben ook vooral benieuwd naar de "inhoud" van de bruidsschat..
Het was niet makkelijkste tijd en werkwoordsvorm om te vervoegen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komen ze er uberhaupt bij om te denken dat het met d of dt geschreven zou moeten woordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
In groep 8 is daar echt iets misgegaan..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het was niet makkelijkste tijd en werkwoordsvorm om te vervoegen hoor
Als je een IQ < 50 hebt misschien welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!_!
Cool story, Hansel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe komen ze er uberhaupt bij om te denken dat het met d of dt geschreven zou moeten worden.
Bij die Nationale IQ Test van 2 jaar terug ofzo had een chimpansee door random wat te doen een hogere score behaald dan zo'n muts, Bonnie St. Claire ofzo. Ik weet niet wie het iets, ik ken haar alleen maar van parodieën waarin ze altijd als een dronkelap wordt geschetstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je een IQ < 50 hebt misschien wel_!_!
Christendemocraten die tegen stemdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan zeggen ze dat wij achterlijk zijn. Check:
Seks met dieren wordt echt verboden²
Noooooo ideaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe komen ze er uberhaupt bij om te denken dat het met d of dt geschreven zou moeten woorden.
Ons topic is overgenomen door montellyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het hier een beetje gezellig? Ons topic is overgenomen door 16-jarigen.![]()
lol jou stuk in NRC...ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
Heb je al 100 pagina's gelezen?![]()
Ik moet een betoog schrijven over 5 weken en als dat geweldig is dan wordt het gepubliceerd op de opiniepagina in het NRC HandelsbladEr is gelukkig maar +900 man concurrentie
Nee, ik heb er volgens mij 8 gelezen ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
Heb je al 100 pagina's gelezen?![]()
Ik moet een betoog schrijven over 5 weken en als dat geweldig is dan wordt het gepubliceerd op de opiniepagina in het NRC HandelsbladEr is gelukkig maar +900 man concurrentie
Ik zal me inhoudenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol jou stuk in NRC...ik kan niet wachten. En niks over aandachtzoekende-veelste hard pratende maar o zo vruchtbare-marokkaanse meisjes schrijven he...
Slechtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er volgens mij 8 gelezen ofzo![]()
Das best cool..doe je best![]()
Wat is het onderwerp?
Rookert ik zou het echt tof vinden als je iets over Nout Wellink zal schrijven, en zijn tijd bij de Amerikaanse lobbyclub The Trilateral Commission.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden![]()
[..]
Slecht![]()
Ik heb geen idee wat het onderwerp is en of ik het kan, maar dat zie ik over 5 weken wel
Zo'n chagrijnige babyboomer zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
Of over die gast op opiniepagina van NRC vandaag die de basisbeurs (stufi) om wil laten zetten in een lening
Fuck dat...dat zijn stelletje amateurs. Nout Wellink is pas een opperbaas, hun zijn peanuts vergeleken met Nout en wat hij allemaal gedaan heeft/wist.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
Of over die gast op opiniepagina van NRC vandaag die de basisbeurs (stufi) om wil laten zetten in een lening
Student geschiedenis/filosofiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo'n chagrijnige babyboomer zeker?
Ze hebben de ergste eruit gepakt, maar zelfs dan is het om te huilenquote:
Om te huilen.quote:
Herkenbaar?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:12 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Nou ik kan er wle om lachen haha
quote:Op woensdag 3 februari 2010 17:32 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, ben inmiddels thuis. Moeder de vrouw is bezig aan een overheerlijke tagine. Je weet wel, met frietjes erop.²
Lekker man, en nu met een deken op de bank nadenken hoe ik mijn toekomstige kindje insha ALlah zal noemen.quote:
Het vult je maag voor een goed kwartier ja, mag je weer op zoek naar ander voedsel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:09 schreef Rookert het volgende:
Pasta is toch wel echt baas boven baas in de keuken
Dat is niet aan je af te zien.quote:
Sommige mensen en hun genenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet aan je af te zien.²
Die MCFlurry's zijn onweerstaanbaarquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
McDonald's. McBaksteen, McStank-uit-je-mond, McMaagPijn
.
Beter.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:01 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is niet aan je af te zien.²
De meest ranzige naam voor eten ooit, doet me aan alles denken, behalve aan lekkere dingenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die MCFlurry's zijn onweerstaanbaar
Die naam kan me gestolen wordenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:07 schreef Rookert het volgende:
[..]
De meest ranzige naam voor eten ooit, doet me aan alles denken, behalve aan lekkere dingen
McFlurry Oreoquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:07 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die MCFlurry's zijn onweerstaanbaar
Maar bij een McFlurry mag dat (dat spoel je naderhand toch met cola weg), normale oreo's eet ik nooit omdat je er zo'n ranzige mond van krijgtquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja maar dat spul blijft aan je tanden plakken, niet normaal
Mij de hele Mac, Burger King heeft lekkerdere hamburgersquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:08 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Die naam kan me gestolen worden
There's Something About Mary gezien?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:10 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik kijk nu ''In Her Shoes''
Wat speelt die Cameron Diaz een hoer zeg
Nee, niet met cola. Fristquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar bij een McFlurry mag dat (dat spoel je naderhand toch met cola weg), normale oreo's eet ik nooit omdat je er zo'n ranzige mond van krijgt.
Ja een hele tijd terug.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:13 schreef Rookert het volgende:
[..]
There's Something About Mary gezien?![]()
Zoals een gebit eruit hoort te zienquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:14 schreef Rookert het volgende:
Marokkaanse, hoe ziet jouw gebit eruit?
Met een beugel strakgetrokken dusquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Zoals een gebit eruit hoort te zien
quote:
Yuuuuupquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:15 schreef Rookert het volgende:
[..]
Met een beugel strakgetrokken dus
Zij moeten iets compenseren. Wij niet.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef o.us het volgende:
Ik vind dat we een leuke OP nodig hebben net zoals de Turkentopic.
Alsof het ook maar enig verschil maaktquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef o.us het volgende:
We hadden een banner, alleen niemand gebruikt die meerquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:17 schreef o.us het volgende:
Ik 1.5 jaar? En toen kwam er zo een Madonnaspleet tussen mn tanden, wat alleen leuk is als je rijk bent en Madonna heet. Toen weer een slotjesbeugel gehad voor 10 maanden ofzo ennuh nu heb ik een nachtbeugel die ik nooit indoequote:Op woensdag 3 februari 2010 21:18 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik heb 2,5 jaar slotjes gehad, kut ortho
Knakkende kaak? Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb één jaar een beugel gehad voor mijn knakkende kaak.
Heeft overigens niet geholpen, de knak komt nog steeds af en toe terug.
Ik had eerst een martelwerktuig dat elke ochtend moest worden aangedraaid, zodat mijn bovenkaak wijder werd. Het was gewoon een omgedraaide bankschroef en deed echt pijn het uur daarnaquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:20 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik 1.5 jaar? En toen kwam er zo een Madonnaspleet tussen mn tanden, wat alleen leuk is als je rijk bent en Madonna heet. Toen weer een slotjesbeugel gehad voor 10 maanden ofzo ennuh nu heb ik een nachtbeugel die ik nooit indoe
Als ik mijn onderkaak heen en weer laat gaan hoor ik ook af en toe iets knakkenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik heb één jaar een beugel gehad voor mijn knakkende kaak.
Heeft overigens niet geholpen, de knak komt nog steeds af en toe terug.
Het is echt niet fijn, inderdaad. Al helemaal als ze hem weer eens strakker zettenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:22 schreef o.us het volgende:
Ik heb nooit een beugel nodig gehad.Gezien de negatieve verhalen hier zal ik er maar van uit gaan dat het een hel is om er één te hebben.
Af en toe als ik mijn kaak helemaal opendoe, knakt hij. Een beetje alsof je een vinger knakt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:23 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Knakkende kaak? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Masochistquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:25 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Jullie stellen je aan?![]()
Die pijn is wel fijn..dan denk je ''yeey, het werkt''
Das zoooo heerlijk. Maar de dag nadat die beugel verwijders is voelt t alweer anders. Ik wil gewoon weer een beugel om dat gevoel mee te makenquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef Rookert het volgende:
Het gevoel van je tong over je tanden als je slotjesbeugel weg is, de gladheid, de witheid, de tandpastasmile
toen m'n beugel er net uit was, vond ik m'n gebit er verschrikkelijk uitzien, m'n tanden leken te groot ofzo.quote:Op woensdag 3 februari 2010 21:30 schreef Rookert het volgende:
Het gevoel van je tong over je tanden als je slotjesbeugel weg is, de gladheid, de witheid, de tandpastasmile
Ja klopt, het is nu ook niet meer zo mooi glad voor m'n gevoelquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Das zoooo heerlijk. Maar de dag nadat die beugel verwijders is voelt t alweer anders. Ik wil gewoon weer een beugel om dat gevoel mee te maken
Konijnquote:Op woensdag 3 februari 2010 21:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
toen m'n beugel er net uit was, vond ik m'n gebit er verschrikkelijk uitzien, m'n tanden leken te groot ofzo.
Alsjeblieft:quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Denk er maar eens goed over na.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Wij hebben lekker ook schoenen die ademen.![]()
Ik had nog nooit van Geox gehoord, maar volgens google images zijn ze ontzettend gay.quote:
Het grootste winkelcentrum van Afrikaquote:Op donderdag 4 februari 2010 14:58 schreef Mutant01 het volgende:
Wat de neuk is City Stars, een afgelegen resort ofzo?
Tozzz.quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:59 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het grootste winkelcentrum van Afrikaen tevens het enige fatsoenlijke en schone in Cairo
.
Uhm ik ben meer van zwart/grijs/wit/donkerblauw. Maaruh ik haat de kleur roze niet..hoezo?quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:51 schreef wikwakka2 het volgende:
Marok18, houd jij van de kleur roze?
Nou ja, er zijn er wel een paar andere, maar die vallen in het niet vergeleken met het gemiddelde Dubai of zelfs Muscat (quote:
Nee, laat dan maar.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:04 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Uhm ik ben meer van zwart/grijs/wit/donkerblauw. Maaruh ik haat de kleur roze niet..hoezo?
Nee, ik dacht dat ik je gespot had op de uni, maar als je nooit roze draagt dan kan dat nietquote:
Aaaah oke. Maar nee was ik nietquote:Op donderdag 4 februari 2010 15:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, ik dacht dat ik je gespot had op de uni, maar als je nooit roze draagt dan kan dat niet.
loool.quote:Op donderdag 4 februari 2010 15:22 schreef Rookert het volgende:
Ik zag vandaag een moeder met een kinderwagen en 2 kindjes lopen, gaan dat jochie en dat meisje rennen met ongeveer 3 meter tussen elkaar, gaat dat jochie op zijn plaat en dat meisje valt ruim 1,5 seconde later alsnog over dat joch heenIk moest lachen
![]()
Ze huilden niet eens
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
loool.
Ik zat vandaag in de metro ennuh er was een vervelend jongetje en op een gegeven moment zegt zijn (tiener)moeder keihard ; ''JONGUH, als je nu niet gaat zitten dan hoek ik je''![]()
Je zag die knul echt van '''' naar ''
'' gaan. En een paar minuutjes later gewoon weer vervelend doen
Marrakech?quote:Op donderdag 4 februari 2010 14:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Alsjeblieft:
[ afbeelding ]
Wij hebben lekker ook schoenen die ademen.![]()
Ik ben me mentaal aan t voorbereiden op het studeren..quote:Op donderdag 4 februari 2010 19:44 schreef Rookert het volgende:
Moe zijn of weekend hebben of studeren of werken
Slapen zekerquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:59 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik ben me mentaal aan t voorbereiden op het studeren..
Penisbaardquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Montelly het volgende:
Fuck Justin Bieber, dit is de nieuwe BAAS...
Nee joh, daar zijn verplicht alle gebouwen "rood", dit is gewoon Casablanca.quote:
Pics van rode gebouwen in Marrakesh?quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:10 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nee joh, daar zijn verplicht alle gebouwen "rood", dit is gewoon Casablanca.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Pics van rode gebouwen in Marrakesh?
Oh, ik dacht dat gewoon vuil was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
De medinaquote:
Dit lijkt Almere wel met mooi weerquote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De medina![]()
Het nieuwe gedeelte zit echt vol met van die arrogante kwallen met enorm veel geld:
[ afbeelding ]
Jaloezie is haram, mattie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
De medina![]()
Het nieuwe gedeelte zit echt vol met van die arrogante kwallen met enorm veel geld:
[ afbeelding ]
Het verbrandt je hasanat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Jaloezie is haram, mattie.
JE HEBT HEUL NIKS MET MIJ AFGESPROKEN HOORquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef Rookert het volgende:
Ik ga morgen bij een vriend chillen in downtown Roffa
Zijn we vriendjes dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:06 schreef o.us het volgende:
[..]
JE HEBT HEUL NIKS AFGESPROKEN MET MIJ HOOR
Ik moet jou ook nog tegenkomen!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:10 schreef wikwakka2 het volgende:
Nieuwe binnenweg het centrum noemen_!
Nog drie weken voor je stufi krijgt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:13 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ben blut.Het is pas 4 februari
Ik moet jou vinden in het centrum, daar ga ik naar school.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben te vinden in het centrum of Kralingen.
En mn loon. Sommige mensen werken háquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:14 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nog drie weken voor je stufi krijgt.
Dat kan. Wanneer krijg je je loon dan?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En mn loon. Sommige mensen werken há
25equote:Op donderdag 4 februari 2010 23:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat kan. Wanneer krijg je je loon dan?
Je weet hoe ik eruit zie, dus...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:15 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik moet jou vinden in het centrum, daar ga ik naar school.
Stommerdquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:21 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit gezegd dat je niet gelijk had?
Handig zo net voor bedtijd?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef BansheeBoy het volgende:
Zo, heerlijk geslapen, heb een romig tukje gedaan op de bank.²
Vertel mij eens wat nieuws.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:22 schreef Rookert het volgende:
Nieuwe Binnenweg is 2 min met tram van Beerput CS
Je zou denken van niet. Maar ik pak die nachtslaap ook mee, lekker romig.quote:
Dus ik mag jou niet meeten morgen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was voor Wik10 min lopen naar coolsingel e.d.
Slapen staat iig in de top 3quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:24 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je zou denken van niet. Maar ik pak die nachtslaap ook mee, lekker romig.
Slaap, er is niks lekkerders. Nou ja. Bijna niet.²
Boeiend, 5 minuten lopen van de koopgoot of de lijnbaan is voor mij hét centrumquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:24 schreef Rookert het volgende:
[..]
Was voor Wik10 min lopen naar coolsingel e.d.
Ik dacht dat jij ging slapen?quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je 6 vrienden ergens om 20.30 ziet lopen bij CS, dat zijn wij
Fijn, tegen die tijd zet ik mijn vriendin af op de trein dus het zou kunnen dat ik je dan zie.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je 6 vrienden ergens om 20.30 ziet lopen bij CS, dat zijn wij
Half elf heb ik experiment om bonuspunten te krijgen (0.4quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:29 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
![]()
En, morgen vroeg op of kan je een beetje uitslapen?
Als je 6 vrienden ziet omkijken naar een meisje dat net de trein in gaat, dat zijn wijquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:29 schreef o.us het volgende:
[..]
Fijn, tegen die tijd zet ik mijn vriendin af op de trein dus het zou kunnen dat ik je dan zie.
Lekker smaatjes kijken op het CS, go rookert!quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je 6 vrienden ziet omkijken naar een meisje dat net de trein in gaat, dat zijn wij
Nou, 0.4 vind ik nog geen eens zo weinigquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:29 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Half elf heb ik experiment om bonuspunten te krijgen (0.4) en daarna twee uur statistiek
.
Ik weet niet wat Rotterdam te bieden heeft behalve Marokkaansequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Lekker smaatjes kijken op het CS, go rookert!
Kijken mag, alleen ik mag aan haar zitten.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:30 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als je 6 vrienden ziet omkijken naar een meisje dat net de trein in gaat, dat zijn wij
Ja, 0.4 bonus voor een half uurtje vragen beantwoorden vind ik best te doenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:32 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nou, 0.4 vind ik nog geen eens zo weinig. Dat maakt meestal net het verschil hehehe.
Statistiek klinkt echt kut?
Ik zal het mijn vrienden meldenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Kijken mag, alleen ik mag aan haar zitten.
Blijkbaar niet? Of het komt nog? Lijkt me sterk..quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, 0.4 bonus voor een half uurtje vragen beantwoorden vind ik best te doen.
Ik dacht dat élke opleiding op de uni statistiek kreeg?
Nou uh, statistiek. Upper, lower quartiles, standard deviation, mean, median, mode, probability, estimation, etc.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:35 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Blijkbaar niet? Of het komt nog? Lijkt me sterk..
Wat houdt dat vak precies in?
Alle twee?quote:
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou uh, statistiek. Upper, lower quartiles, standard deviation, mean, median, mode, probability, estimation, etc..
Dat was zo simpel op middelbarequote:Op donderdag 4 februari 2010 23:36 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou uh, statistiek. Upper, lower quartiles, standard deviation, mean, median, mode, probability, estimation, etc..
Ze woont niet eens in Roffa, swaquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik weet niet wat Rotterdam te bieden heeft behalve Marokkaanse
Is niet nodig, hij mag je hebben. Ik verlaat deze strijd.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:38 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Oeeeee Rookert..nu moet je met een harde vette diss terugkomen
Haar geld zit er, dus haar hart ookquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:40 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ze woont niet eens in Roffa, swa.
En dan zeggen ze dat vrouwen niet te begrijpen zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Is niet nodig, hij mag je hebben. Ik verlaat deze strijd.
Ik ben al gehuwd.![]()
²
Hij mag het juist nu zeggenquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:42 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
En dan zeggen dat vrouwen niet te begrijpen zijn.
Welterusten. Geniet van je (korte) slaap zolang je kanquote:Op donderdag 4 februari 2010 23:50 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik ga mijn ogen sluiten.
Slaap zacht dalijk mensen!
Wat zit je dan ook te kijken, brutalerik!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:08 schreef o.us het volgende:
Hoi. Ik zit nu in de tram. Ik verveel me. De conducteur kijkt mij raar aan. Vreeemde capriolen hier.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:08 schreef BansheeBoy het volgende:
Welke moskee hebben jullie gebeden vandaag (vrijdagsgebed)? Ik in Gorinchem.²
Faalquote:Op zaterdag 6 februari 2010 04:11 schreef Rookert het volgende:
trein van 5.05 naar utrecht, damn... Geweigerd bij een club omdat we all stars droegenhoe triest kan het zijn, zou bijna zeggen dat die gast 50 jaar geleden zou zijn geweigerd alleen maar omdat ie zwart was
Goedemorgen!
Mensen die klagen dat ze niet gecontroleerd wordenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:15 schreef o.us het volgende:
Godver, ik zit in de tram nu en ik word niet gecontroleerd. Wat is dit?!
Moet mijn scharrel ophalen van het CS!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:21 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom zit je in de tram? Je kan toch ook gewoon thuis zitten!
Mja doordeweeks maakt het niet zo veel uit want dan is het toch gratisquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mensen die klagen dat ze niet gecontroleerd worden.
Kan je haar wel vinden met al die mist?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:25 schreef o.us het volgende:
[..]
Moet mijn scharrel ophalen van het CS!
Ik weet op welk spoor ze aankomt anders bel ik haar. (Zie facebook. ) ik kom nu aan op halte lijnbaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan je haar wel vinden met al die mist?
Haha jawel. Lief kipje hè?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:34 schreef Mutant01 het volgende:
Tis toch niet zo'n chick die altijd maar gebracht, gehaald of gevoederd moet worden he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |