Jij kon er wel om lachen dat die 2 girls werden aangerand door 2 hersenloze hitsige boys. Ik heb laten blijken dat schandalig te vinden.quote:
Echt. Waar heb jij t over?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:34 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij kon er wel om lachen dat die 2 girls werden aangerand door 2 hersenloze hitsige boys. Ik heb laten blijken dat schandalig te vinden.²
Het is straks 16:00 uur, tijd voor Cup-a-Soup.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
't is koud. Ja zelfs met de kachel op 22
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Het is straks 16:00 uur, tijd voor Cup-a-Soup.Misschien warmt dat je wel een beetje op.
Ah, je bent er zo één.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Ik heb liever een kopje thee. Maar ik wil even niet naar beneden want er zijn mensen heheeh. Ik moet nog even geduld hebben
Oeh, mensen, die zijn wel eng ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:56 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ik heb liever een kopje thee. Maar ik wil even niet naar beneden want er zijn mensen heheeh. Ik moet nog even geduld hebben
Tegenwoordig neem ik ze ook, een aantal smaken heet geen bouillon of smaakversterkers.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:51 schreef TheMagnificent het volgende:
Het is straks 16:00 uur, tijd voor Cup-a-Soup.Misschien warmt dat je wel een beetje op.
Niet eng. Wel vervelend.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oeh, mensen, die zijn wel eng ja.
Hij zal zo'n 28 zijn gok ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Want Mutant zegt net dat die zich best wel oud voelt tussen ons, de jonkies heheheh.
Toch..Mutant?
Ik ben 21.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Hoe oud zijn jullie eigenlijk? Want Mutant zegt net dat die zich best wel oud voelt tussen ons, de jonkies heheheh.
Toch..Mutant?
Mooie leeftijd!quote:
Ik weet niet of hij wil huwen met een "westers" meisje. Geef het de tijd. Komt goed.quote:
Hij is jonger..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zal zo'n 28 zijn gok ik.
Ik ben 29. En beweeg me voort richting 30.²
Ja, maar ik voel me nog 23.quote:
OK.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik ben 21.![]()
Mutant is volgens mij niet zo heel lang geleden afgestudeerd, dus ik schat 'm zo rond de 24.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij wil huwen met een "westers" meisje. Geef het de tijd. Komt goed.²
Je bent toch nog niet getrouwd? En in die fase van je leven associeer je alle mannen toch met een potentieel huwelijk?quote:
Zeg ik lekker niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent toch nog niet getrouwd? En in die fase van je leven associeer je alle mannen toch met een potentieel huwelijk?²
Mijn flat heeft zo'n CV-kastje in de gang hangen en een of andere josti zet hem altijd op 25 gradenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:46 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
't is koud. Ja zelfs met de kachel op 22
Een of andere sjaak vond het gisteren in de collegezaal (die voller dan vol was) een goed idee om de verwarming hard aan te zetten, ik zakte helemaal wegquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn flat heeft zo'n CV-kastje in de gang hangen en een of andere josti zet hem altijd op 25 graden. Zodoende heb ik nog nooit mijn verwarming aangehad
.
Nog niet eens 30 en nu al chagrijnig en verbitterd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:37 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij zal zo'n 28 zijn gok ik.
Ik ben 29. En beweeg me voort richting 30.²
Hoe kom je daar nou bij? Ik lach me elke dag suf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:23 schreef wikwakka2 het volgende:
Nog niet eens 30 en nu al chagrijnig en verbitterd.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:45 schreef Salvad0R het volgende:
"EY MATTIE PAAS MIJ EEN SOEKOE SWA JE HEBT NOG HELE JONKO"
Ik versta geen kont van wat ie zegt, buiten de zinnetjes die af en toe achter hem verschijnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:52 schreef Rookert het volgende:
[..]
Hij blijft mooi![]()
Dit is toch echt een fout geweldig nummer
Bak een pizza.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
Ik heb honger gekregen van julliemaar mn ouders zijn er nog niet.
Alsof je zelf niks kan makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:37 schreef Ayca het volgende:
Ik heb honger gekregen van julliemaar mn ouders zijn er nog niet.
Ik ook niet, Limburgquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik versta geen kont van wat ie zegt, buiten de zinnetjes die af en toe achter hem verschijnen.
Maar goed, ik ga ook eten.
Dit is mijn snelste jaar ooit, het is echt niet normaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij of gaat 2010 echt fakking snel.
2 februari alweer....
Dat gevoel heb ik ook altijd in het voorjaar, maar daarna, tegen het begin van de lente, gaat het wat langzamer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:52 schreef Mutant01 het volgende:
Ligt het aan mij of gaat 2010 echt fakking snel.
2 februari alweer....
Dat hoop ik maar, want ik ben bang dat ik anders heel snel oud ga worden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook altijd in het voorjaar, maar daarna, tegen het begin van de lente, gaat het wat langzamer.
Arme jij.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, want ik ben bang dat ik anders heel snel oud ga worden.
In de lente vrolijk je wel weer op, wanneer de korte ro... uh... wanneer het zonnetje weer begint te schijnen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat hoop ik maar, want ik ben bang dat ik anders heel snel oud ga worden.
Een beetje meer groen en het had zo Nederland kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ff mooie picca van een mooie Marokkaanse (verlaten) snelweg:
[ afbeelding ]
Hebben ze die markeringen ook niet zo in Amerika?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:03 schreef Mutant01 het volgende:
Ff mooie picca van een mooie Marokkaanse (verlaten) snelweg:
[ afbeelding ]
Nederland heeft een doorgetrokken streep bij de vluchtstrook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:09 schreef Rookert het volgende:
Net zoals in Nederland![]()
Maar hier hebben ze anders asfalt denk ik, wij hebben all-weathershizzle dat goed is voor kwakkelwinters en milde zomers, maar naar de klote gaat met dit soort winters
Oh, daar had ik niet op geletquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:12 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Nederland heeft een doorgetrokken streep bij de vluchtstrook.
Doe normaal.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:13 schreef Montelly het volgende:
Saudische bruid (12) trekt scheidingszaak in
De moeder van een 12-jarig Saudisch meisje dat aan een 80-jarige man was uitgehuwelijkt heeft onverwachts een rechtszaak ingetrokken om een scheiding voor haar dochter te bewerkstelligen. Dat hebben Saudische media vandaag gemeld.
De beslissing van de moeder kwam een dag voordat het hof een uitspraak in de zaak zou doen. Volgens Saudische kranten zegt het meisje nu dat ze heeft ingestemd met het huwelijk. Het is onduidelijk wat de moeder er toe heeft bewogen de rechtszaak te laten vallen op een moment dat in het koninkrijk een zeldzaam debat werd gevoerd over kindhuwelijken.
De vrouw had het proces aangespannen om haar dochter 'te bevrijden'. Maar gisteren trok ze zich terug na een verzoening met haar ex-man, die het meisje zou hebben uitgehuwelijkt in ruil voor een aanzienlijke bruidsschat. De moeder heeft wel weten te bewerkstelligen dat het meisje haar school mag afmaken.
Wat een baas is het ook die 80 jarige manHij mag zich na de bruiloft vast volledig uitleven op die 12 jarige snolletje? ze heeft het vast verdiend
Ik kan dit gewoonweg niet voorstellen. Zie je het al voor je, dat kind staat erbij en haar pa zit over bruidschat te onderhandelenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:17 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Doe normaal.
op die moeder en die andere 2 gore tyfuslijers.
Sommige mensen zijn gewoon regelrecht achterlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kan dit gewoonweg niet voorstellen. Zie je het al voor je, dat kind staat erbij en haar pa zit over bruidschat te onderhandelen
Edit: ben ook vooral benieuwd naar de "inhoud" van de bruidsschat..
Nee, ik zie het niet voor me en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Ik kan dit gewoonweg niet voorstellen. Zie je het al voor je, dat kind staat erbij en haar pa zit over bruidschat te onderhandelen
Edit: ben ook vooral benieuwd naar de "inhoud" van de bruidsschat..
Het was niet makkelijkste tijd en werkwoordsvorm om te vervoegen hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe komen ze er uberhaupt bij om te denken dat het met d of dt geschreven zou moeten woordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:40 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
In groep 8 is daar echt iets misgegaan..
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:41 schreef Rookert het volgende:
[..]
Het was niet makkelijkste tijd en werkwoordsvorm om te vervoegen hoor
Als je een IQ < 50 hebt misschien welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._!_!
Cool story, Hansel.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe komen ze er uberhaupt bij om te denken dat het met d of dt geschreven zou moeten worden.
Bij die Nationale IQ Test van 2 jaar terug ofzo had een chimpansee door random wat te doen een hogere score behaald dan zo'n muts, Bonnie St. Claire ofzo. Ik weet niet wie het iets, ik ken haar alleen maar van parodieën waarin ze altijd als een dronkelap wordt geschetstquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als je een IQ < 50 hebt misschien wel_!_!
Christendemocraten die tegen stemdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
En dan zeggen ze dat wij achterlijk zijn. Check:
Seks met dieren wordt echt verboden²
Noooooo ideaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoe komen ze er uberhaupt bij om te denken dat het met d of dt geschreven zou moeten woorden.
Ons topic is overgenomen door montellyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:59 schreef TheMagnificent het volgende:
Is het hier een beetje gezellig? Ons topic is overgenomen door 16-jarigen.![]()
lol jou stuk in NRC...ik kan niet wachtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
Heb je al 100 pagina's gelezen?![]()
Ik moet een betoog schrijven over 5 weken en als dat geweldig is dan wordt het gepubliceerd op de opiniepagina in het NRC HandelsbladEr is gelukkig maar +900 man concurrentie
Nee, ik heb er volgens mij 8 gelezen ofzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:56 schreef Rookert het volgende:
Heb je al 100 pagina's gelezen?![]()
Ik moet een betoog schrijven over 5 weken en als dat geweldig is dan wordt het gepubliceerd op de opiniepagina in het NRC HandelsbladEr is gelukkig maar +900 man concurrentie
Ik zal me inhoudenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
lol jou stuk in NRC...ik kan niet wachten. En niks over aandachtzoekende-veelste hard pratende maar o zo vruchtbare-marokkaanse meisjes schrijven he...
Slechtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:03 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Nee, ik heb er volgens mij 8 gelezen ofzo![]()
Das best cool..doe je best![]()
Wat is het onderwerp?
Rookert ik zou het echt tof vinden als je iets over Nout Wellink zal schrijven, en zijn tijd bij de Amerikaanse lobbyclub The Trilateral Commission.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:05 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik zal me inhouden![]()
[..]
Slecht![]()
Ik heb geen idee wat het onderwerp is en of ik het kan, maar dat zie ik over 5 weken wel
Zo'n chagrijnige babyboomer zekerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
Of over die gast op opiniepagina van NRC vandaag die de basisbeurs (stufi) om wil laten zetten in een lening
Fuck dat...dat zijn stelletje amateurs. Nout Wellink is pas een opperbaas, hun zijn peanuts vergeleken met Nout en wat hij allemaal gedaan heeft/wist.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:11 schreef Rookert het volgende:
Of over die gast op opiniepagina van NRC vandaag die de basisbeurs (stufi) om wil laten zetten in een lening
Student geschiedenis/filosofiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Zo'n chagrijnige babyboomer zeker?
Ze hebben de ergste eruit gepakt, maar zelfs dan is het om te huilenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |