http://www.imdb.com/name/nm0000233/awardsquote:Op woensdag 3 februari 2010 09:26 schreef Timo20 het volgende:
Cool dat The Hurt Locker zoveel nominaties heeft. En hopelijk wint Tarantino eindelijk z`n Oscar
Precies mijn idee over UP. Als geheel vind ik het de minste Pixar film van allemaal. Hij buit de potentieel fantastische locatie (Angel Falls) ook helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:04 schreef Verbal het volgende:
[..]
En ik kan er gewoon niet bij dat ik de enige ben die Up gemankeerd vind vanwege die stomme 2e helft
Is de hele wereld blind?
V.
Vreemd dat Best Picture voor Inglourious Basterds er niet bij staat en bij Lawrence Bender wel...quote:Op woensdag 3 februari 2010 10:36 schreef geelkuikentje het volgende:
http://www.imdb.com/name/nm0000233/awards
Ik vond The Incredibles de minste van allemaal en Up de #6 van de 10:quote:Op donderdag 4 februari 2010 09:09 schreef Lemans24 het volgende:
Precies mijn idee over UP. Als geheel vind ik het de minste Pixar film van allemaal.
Mwoa, vond ik langdradig. De Schele Koning en de Kraai was overigens ook een juweeltje, iemand die weet hoe die in het Frans heet, zoek m al jaren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 13:18 schreef Dos37 het volgende:
Spirited Away is de beste animatie film allertijden
Dat komt doordat de Best Picture-Oscar aan de producent(en) wordt uitgereikt. Vandaar alleen Bender. Tarantino produceert nooit z'n eigen films (Grindhouse uitgezonderd).quote:Op donderdag 4 februari 2010 11:41 schreef Arcee het volgende:
Vreemd dat Best Picture voor Inglourious Basterds er niet bij staat en bij Lawrence Bender wel...
Over Avatar ben ik het absoluut met je eens. De 3d beelden zijn overdonderend mooi maar het verhaal is natuurlijk prut met peren. Maar ja, Titanic won 'm ook dus ik vrees ervoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:26 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk wint Clooney geen oscar.
Ik ben gewoon geen fan van hem.
Avatar mag ze van mij krijgen voor de technische dingen, maar de beste film is dit absoluut niet.
Indien het dit jaar weer zo is, zou dat betekenen dat hij gewoon op de analoge kabel te vinden is?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Patvs het volgende:
Ik ben al twee jaar gewend dat Film1 de Oscar uitzending ongecodeerd uitzendt, maar daar lees ik dit jaar niets over??
Volgens mij zag ik daar van de week een reclame over op tv: dit jaar ook weer gratis voor alle digitale televisie-kijkers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Patvs het volgende:
Ik ben al twee jaar gewend dat Film1 de Oscar uitzending ongecodeerd uitzendt, maar daar lees ik dit jaar niets over??
digitaal dus... helaas.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik daar van de week een reclame over op tv: dit jaar ook weer gratis voor alle digitale televisie-kijkers.
Ja, maken ze nu ook weer reclame voor. Hele dag ongecodeerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 12:27 schreef Patvs het volgende:
Gelukkig zijn de andere acteerprestatie's beter dus hij zal de oscar waarschijnlijk niet krijgen.quote:Op zondag 7 februari 2010 12:32 schreef Klummie het volgende:
[..]
Over Avatar ben ik het absoluut met je eens. De 3d beelden zijn overdonderend mooi maar het verhaal is natuurlijk prut met peren. Maar ja, Titanic won 'm ook dus ik vrees ervoor.
Clooney mag van mij best die oscar winnen, alhoewel hij eigenlijk altijd precies hetzelfde laat zien vind ik dat stiekem toch wel aangenaam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |