Me wapenen tegen idiote studeerkamerrechtenstudentjes die onzinnige rechtsretoriek belangrijker vinden dan dat dieren in ieder geval seksueel met rust gelaten kunnen worden.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:17 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Wat doe je dan hier op een discussieforum?
Dat er met onze manier van vee omgaan ook iets mis is, is natuurlijk geen argument tegen deze wet. Eerder een argument VOOR diervriendelijkere veehouderij. Een huisdier is gedomesticeerd en daardoor genetisch veranderd.quote:Heeft een dier de keuze om vermoord te worden? Of erger: Aangelijnd te worden en als slaaf te wonen bij een of ander saai burgerlijk gezin dat naar Dancing On Ice kijkt? Om een dierenarts zijn arm in z'n vagina te krijgen? Om urenlang achter in een donkere vrachtwagen te zitten?
quote:En sowieso: heeft een dier überhaupt een wil? Heb je ooit met een dier gesproken?
Smerige lasterpraat van jouw kant. Lezen wat ik schrijf.quote:Kinderen hebben geen last van seksueel misbruik? Wow, dat is wel nieuw voor me.
Het is goed zeker? Man, donder toch op.quote:Bewijs dan eerst maar eens dat het "kwaad" is, wat zulke mensen bij dieren doen. Vergeleken met wat we nu al sowieso met dieren uitvreten.
KI is een noodzakelijk kwaad? Ik geloof dat koeien zich ook al konden voortplanten voordat de mens er was.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is een noodzakelijk kwaad, iemand die zijn injector in een koe stopt heeft een andere noodzaak: z.s.m. op zoek gaan naar een psp, nee geen Playstation Portable, maar een PsPychiater.
Ik ben menselijk: live and let live.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je steekt heel je hebbe en houwe in het vinden van argumenten om tegen de nieuwe wet te zijn. Wees menselijk en gebruik die energie for the opposite.²
Het wetsvoorstel verbiedt nu ontuchtige handelingen. Partij voor de dieren willen dat het verder gaat en alle seksuele handelingen met dieren gaat verbieden, zoals bij kunstmatige inseminatie, hierover wordt in beraad gegaan. Het voorliggende wetsvoorstel, dat een verbodwil regelen op seks met dieren, is bedoeld om deseksuele uitspattingen van mensen te beteugelen en dezeden in het gareel te houdenquote:Op woensdag 3 februari 2010 01:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn de uitzonderingen. Een boer kan z’n arm rustig in elke koe steken zolang het maar niet seksueel is en de koe niet lijdt. Denk je dat die koe hier in post 254 toestemming heeft gegeven?
Maar die diervriendelijkheid is juist expliciet buiten de wet gehouden. Hier heeft de wet niets mee van doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 01:28 schreef El_Matador het volgende:
Dat er met onze manier van vee omgaan ook iets mis is, is natuurlijk geen argument tegen deze wet. Eerder een argument VOOR diervriendelijkere veehouderij. Een huisdier is gedomesticeerd en daardoor genetisch veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |