Das Jonas! de primeurkabouter!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Die kabouter... echt, waar slaat dat op?
Nee hier is het strooizout op hoorde ik, was erg glijden vanochtend/vanmiddag op de weg met een kar vol spullenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het gaat de goede kant op, maar hier in het wijkje is het nog een drama.. Denk dat het pas donderdag weer helemaal schoon is, maar dan moet het wel even stoppen met sneeuwen en niet al te koud worden. Bij jou in de buurt alles inmiddels al wat schoner??
Je had idd lekker weer tijdens het verhuizen, maar zo te lezen is het uiteindelijk wel geluktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Nee hier is het strooizout op hoorde ik, was erg glijden vanochtend/vanmiddag op de weg met een kar vol spullen![]()
Maar het dooit hard zag ik al, alleen is mijn nieuwe achterbuurman zo dom geweest zijn sneeuw bovenop de put te gooien zodat het water niet wegloopt, het hele pad achter onze achtertuin staat blank
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
wrm zit nederland 1 op de Visual Stream
Joost mag het weten het is sinds vanavond alquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:23 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
wrm zit nederland 1 op de Visual Stream
ze mogen de hele tv uitzending streamen zolang het maar alleen in nederland gezien kan wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:51 schreef WebHawkjuh het volgende:
Hmnz. Ik zit dus al de hele avond naar ned1 te kijken via die VSR stream. Best leuk eigenlijk, kunnen ze hier niet een aparte stream van maken voor de niet ingekochte programma's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |