Nee, dat heeft met rechten te maken. Zo mogen ze bij diverse sportevenementen ook niet zo maar naar buitenland streamen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef picobyte het volgende:
Eigenlijk is het van de zotte dat omroepen proberen ip ranges te blocken,het geeft alleen maar extra gezeik en overhead van proxies.
die direct link zal inderdaad niet gaan werken, zoals ik al zei zijn die maar een paar minuten geldig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:54 schreef picobyte het volgende:
[..]
Ik luister momenteel de mp3 stream maar de asx blijft met die melding komen.
Ook je directe link wil niet,wat mij niet verbaast overigens want dat had ik ook al geprobeerd.
[ afbeelding ]
Groningen wordt gewoon keihard weg genegert
Ik woon in het noordelijkste puntje van de provincie Groningen en bij mij werken beide streams op mijn telefoon dus zal wel aan je eigen provider/pc liggenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef picobyte het volgende:
Eigenlijk is het van de zotte dat omroepen proberen ip ranges te blocken,het geeft alleen maar extra gezeik en overhead van proxies.
Dat heb ik gemerkt,als ik een uitzending gemist heb moet je die of via torrent of via een doorgaans trage proxie downloaden omdat de BbC ook IP ranges van 'buitenlandsche' providers blockt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, dat heeft met rechten te maken. Zo mogen ze bij diverse sportevenementen ook niet zo maar naar buitenland streamen.
Zie ook met de BBC in Engeland. Daar betalen mensen een license fee (kijk- en luistergeld). Buiten Engeland zijn veel filmpjes en livestreams op de website niet te bekijken. Op zich terecht, hoe jammer ook.
Dat had ik dus ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:54 schreef picobyte het volgende:
[..]
Ook je directe link wil niet,wat mij niet verbaast overigens want dat had ik ook al geprobeerd.
[ afbeelding ]
http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx wordt nu geridirect naar http://livestreams.omroep.nl/npo/3fm-bb met die tijdelijke streamlinks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef picobyte het volgende:
Overigens gebruik ik al heel lang deze link:
http://www.omroep.nl/radio3/live64.asx
Dat heeft altijd goed gewerkt tot vanmiddag dus...
Groningen zou gewoon moeten werken, maar ik denk dat het aan je provider ligt (en dus zou het ook in de rest van NL voor kunnen komen). Vooral Compuserve staat arom bekend vaak problemen te veroorzaken op dit vlak.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:54 schreef picobyte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |