Wat we hier al 1000 maal hebben besproken, maar het mag wel wat scherper inderdaad. Godzijdank is 3voor12 wel zo'n programma met veel alternatieve muziek. Overigens is 3FM ook gewoon nog tof hoor. Viel me tijdens Noorderslag echt op hoeveel van die bands ik heb leren kennen via 3FM. Het heeft mijn blik, die wel wat negatief was, wel wat veranderd.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef DrowningMan het volgende:
Ik kom hier even spammen met een blog van een vriend van mij over de muziekkeuze van 3FM.
http://nachtwaker.web-log(...)de-aftakeling-v.html
Wij zijn eigenwijze luisteraarsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wat we hier al 1000 maal hebben besproken, maar het mag wel wat scherper inderdaad. Godzijdank is 3voor12 wel zo'n programma met veel alternatieve muziek. Overigens is 3FM ook gewoon nog tof hoor. Viel me tijdens Noorderslag echt op hoeveel van die bands ik heb leren kennen via 3FM. Het heeft mijn blik, die wel wat negatief was, wel wat veranderd.
Denk idd ook dat wij niet geplaatst kunnen worden in de categorie van de std. luisteraarsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Wij zijn eigenwijze luisteraars. Wij zijn geen domme-en-volgen-alleen-de-hitlijsten-luisteraars.
de VSR is vandaag al 3 keer (toen ik keek) tijdelijk overgeschakeld naar ned1quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De 3FM Webcamstream waarschijnlijk tot 4 uur vannacht, want dan is altijd de automatische reset.
Visual Radio zal wel iemand een verkeerd knopje hebben ingedrukt. Zullen ze morgenochtend oid wel achter komen.
"Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen."quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:18 schreef MichielV het volgende:
Niks mis met een beetje eigenwijsheid toch
Idd zeg..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:22 schreef Brennel het volgende:
[..]
"Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen."
Godsamme, vandaag had de regen en natte sneeuw mooi de sneeuwresten weggespoeld, maar er valt alweer verse sneeuw hoor, en het blijft nog liggen ook![]()
![]()
Het wordt tijd dat de krokussen tevoorschijn komen, dat je gewekt wordt door vogelgezang, en dat het zo heerlijk fris ruikt na een regenbui...
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Idd zeg..
Ik heb altijd al bovengemiddeld veel zin in lente en zomer, maar nu helemaal zeg. Wat kijk ik uit naar open schoenentjes aankunnen, zonen de geur van ontluikende bloemen
Simon Cowell verdient het om in elkaar geslagen te worden...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:32 schreef themauster het volgende:
Simon Cowell is lekker bezig met oude platen te verkrachtenposte ik eerde vandaag deze al:
Heeft ie ook een Queen klassieker laten verkrachten:
Daar had ik het ook al over net. Mooi zijn, jurkjes aan, eerste keer geen jas aan hoeven en dan drie weken later toch maar wel omdat je aan de temperatuur gewend raakt, festivals, strand.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 21:29 schreef alors het volgende:
[..]
Idd zeg..
Ik heb altijd al bovengemiddeld veel zin in lente en zomer, maar nu helemaal zeg. Wat kijk ik uit naar open schoenentjes aankunnen, zonen de geur van ontluikende bloemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |