onbevlekt groenquote:
FOK! is hier niet traag. 101 PPP FTW!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef D. het volgende:
Het is weer zo traag als....
misschien toch een ander paginainstelling
ik vind blauw mooier. maar dan wel effen, dus niet bevlektquote:
Ik gok de meeste hierquote:en ik moet er gvd nog uit.
Als ik post dan kan ik in die tijd een ander scherm openen, fok openen, de SC openen en mijn post lezen voor ie in het vorige scherm is ingeladenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
FOK! is hier niet traag. 101 PPP FTW!
Regenlaarsjes aandoen....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:31 schreef Coos het volgende:
[..]
onbevlekt groen![]()
en ik moet er gvd nog uit.
Ik vind het wel 'jammer' dat het geen pakkend melodietje heeft. Dat nummer van Patty heeft nog meer swung.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
Ik heb een smeuïge T en een V en een P [ afbeelding ]
Toch blijft dat melodietje wel hangen, ik bedoel staanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
Ik heb een smeuïge T en een V en een P [ afbeelding ]
Wanneer ging je nou meelopen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef Laysa het volgende:
Sowww
Hoe? Wat? En wil ik dat eigenlijk wel weten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel 'jammer' dat het geen pakkend melodietje heeft. Dat nummer van Patty heeft nog meer swung.
Na één keer onthouden. En dit is uit de hand gelopen amateurwerk, toch wel schattig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel 'jammer' dat het geen pakkend melodietje heeft. Dat nummer van Patty heeft nog meer swung.
"Ome Cor die heeft een drilboor" is anders een gevaarlijke outsider.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:02 schreef D. het volgende:
Volgens ene F. Bauer werd dit de nieuwe carnavalshit
Het lijkt heel veel op het refrein van dit liedje van Luv:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, die Van Duin moet je nooit onderschattenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ome Cor die heeft een drilboor" is anders een gevaarlijke outsider.
Maar, dan moet je iets downloadenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik chrome als brower, werkt FOK! 't snelst mee.
Ik ook! We zijn Chrome maatjesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik chrome als brower, werkt FOK! 't snelst mee.
Wat een lullo....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Leren? Wanneer heb je toetsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:19 schreef Laysa het volgende:
Ik ben aan het leren en kom ik ''tabula rasa'' tegen....ik maar denken waar ken ik dat van
Nou, dat neem ik me ook vaak voor, maar meer dan voornemen is het vaak nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik maak me nu eenmaal niet zo gauw druk over dingen meer
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:21 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben totaal bevroren, overblijven suckt.
Sta je een half uur buiten te bevriezen, sneeuwt als een malle, wil zo'n andere moeder niet ruilen, nee die zat lekker binnen![]()
En maar zeggen: Ja, ik ga niet naar buiten hoor, dat vind ik niks aan.
NEE IK WEL ZEKER!!!
Mn tenen vallen er bijna af
Cito toetsen zijn vandaag begonnenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leren? Wanneer heb je toets?
Ik heb geen toets toets als jij dat had...zelfstudie...dan mag je ook zel weten wanneer die toets is...wel binnen een bepaalde periode dat dan weer welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Leren? Wanneer heb je toets?
Ehquote:
Ja bij mij is ook het nodige er aan vooraf gegaan voor dat ik zover was hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:24 schreef D. het volgende:
[..]
Nou, dat neem ik me ook vaak voor, maar meer dan voornemen is het vaak niet
Ik word overblijfjuf...hoop ikquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh![]()
Ik moet 1x per 3 weken overblijven en ik heb er echt een schijthekel aan, zeker met dit weer.
Wil niet zeggen dat ik geen levenservaring heb hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja bij mij is ook het nodige er aan vooraf gegaan voor dat ik zover was hoor
Van Jaap, verder ken ik 't niet. Er is wel eens voorbij gekomen waar 't vandaan komt maar dat gaat ene oog in andere oor uit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:26 schreef CarOnline het volgende:
Ja Pietje, waar ken jij Tabula Rasa van?
Even een testje
Ik hoop met 3 x in de week te begiien.enm op den 4 x....het geeft me wat te doen plus ik verdien er ook nog een beetje mee....beiden goede doelen dusquote:
''Onbeschreven blad'' uit de pedagogische wereld komt da.....John Locke blablabla...zit ik net te lezenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van Jaap, verder ken ik 't niet. Er is wel eens voorbij gekomen waar 't vandaan komt maar dat gaat ene oog in andere oor uit.
Tadaaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Van Jaap, verder ken ik 't niet. Er is wel eens voorbij gekomen waar 't vandaan komt maar dat gaat ene oog in andere oor uit.
Hoe weet jij dat nou, toen was je er nog helemaal nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:32 schreef Laysa het volgende:
Deze John Locke leefde tussen 1632 en 1704...toen hadden ze nog geen tv en/of series
Ow, nou, concentreerze dan maarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:31 schreef Laysa het volgende:
D...ik zie nu pas je Ava.....![]()
anyways...ff proberen me te concentreren
Die beschrijving, lijkt alweer 8 jaar geledenquote:
Oh oke, nou misschien vind je het wel leuk, ik moet er persoonlijk niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop met 3 x in de week te begiien.enm op den 4 x....het geeft me wat te doen plus ik verdien er ook nog een beetje mee....beiden goede doelen dus
Ja mooi he, heb laatst alles weer bekeken, Hurley en Sawyer met kort(er) haar enzoquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die beschrijving, lijkt alweer 8 jaar geleden.
Meesterlijke seriequote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja mooi he, heb laatst alles weer bekeken, Hurley en Sawyer met kort(er) haar enzo![]()
Super serie, jammer dat ik het niet kan zien, morgen.
Ik vond juist dat elk seizoen zo drastisch anders was dat dat heul niet het geval wasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
Lost gaat binnenkort toch weer beginnen?
Alhoewel ik een beetje Lostmoe ben geworden. Het sleept zich maar voort en voort.
Ze gaan meteen 't laatste seizoen op Net5 uitzenden begreep ik, vrijdag al dacht ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:36 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja mooi he, heb laatst alles weer bekeken, Hurley en Sawyer met kort(er) haar enzo![]()
Super serie, jammer dat ik het niet kan zien, morgen.
pssst, Hurley is zwangerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:38 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik vond juist dat elk seizoen zo drastisch anders was dat dat heul niet het geval was![]()
Kan er aan liggen dat ik niet erg ver ben gekomen natuurlijk...
Geen spoilers posten hè?
Oh, dat is wel okay nieuws. En het idee dat er eindelijk een eind aan wordt gebreid, is ook wel goed voor het uithoudingsvermogen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ze gaan meteen 't laatste seizoen op Net5 uitzenden begreep ik, vrijdag al dacht ik.
Neeeeeee!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ze gaan meteen 't laatste seizoen op Net5 uitzenden begreep ik, vrijdag al dacht ik.
Heee! Sommige mensen hebben een betere conditie dan jij schijnbaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh, dat is wel okay nieuws. En het idee dat er eindelijk een eind aan wordt gebreid, is ook wel goed voor het uithoudingsvermogen.
Ik werd op een gegeven moment echt een beetje moe van die twists en als ik dat gevoel eenmaal heb, ga ik dat cultiverenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:41 schreef CarOnline het volgende:
Heee! Sommige mensen hebben een betere conditie dan jij schijnbaar![]()
Van mij mogen ze nog wel 3 seizoenen door gaan!
Euh ja dat ken ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik werd op een gegeven moment echt een beetje moe van die twists en als ik dat gevoel eenmaal heb, ga ik dat cultiveren.
Dit zijn zo die geintjes van zonen,,ik weet er alles van..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef Marrije het volgende:
Ik ben helemaal over de zeik![]()
Mijn zoon heeft de afstandsbediening verstopt en ik kan m dus nergens vindenEn ho maar dat hij hem zelf even pakt
![]()
Wat een baas, nu al.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:10 schreef Marrije het volgende:
Hij is 2,5 he, dus ik hoef niet zo hoog te kijken (tenzij hij ergens op is gaan staan, maar dat mag niet).
Dit is echt zo'n truc 'ik ben lekker slimmer dan jij'. Zn drinkbeker is ook al 3 dagen zoek, waar ik ook kijk, niet te vinden. Dus ik heb het vermoeden dat de zapper daar nu naast ligt
Of erin ...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:10 schreef Marrije het volgende:
Zn drinkbeker is ook al 3 dagen zoek, waar ik ook kijk, niet te vinden. Dus ik heb het vermoeden dat de zapper daar nu naast ligt
Ja hij neemt wel vaker een loopje met me, nu alquote:
Iets van hem pakken wat hij absoluut niet kan missen en verstoppen, oog om oog, tand om tand. En dan uitruilenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja hij neemt wel vaker een loopje met me, nu al![]()
Hij is slimmer dan mamma, ik zou 'm een snoepje geven.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je kunt hem natuurlijk ook gewoon een lel om z'n oren geven
dat had ik denk ik wel gekregen vroeger op den duurquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat doet ie nu dus met mijquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Iets van hem pakken wat hij absoluut niet kan missen en verstoppen, oog om oog, tand om tand.
Niks is leuker dan je moeder te slim af zijnquote:En dan uitruilen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef Marrije het volgende:
Tussen de kussens kan niet, leren bank.
We hebben geen planten (gaan toch allemaal dood bij mij).
Zn speelkist ja daar vind ik weleens wat in terug, maar geen afstandsbediening deze keer, heb ik al gekeken.
Achter de gordijnen heb ik ook al gekeken.
1 helft van de kamer heb ik al systematisch afgezocht, eerst de vloer, toen een laag hoger, de 'hoogste' laag daar ook. Niks. Dan moet ie dus in de andere helft van de kamer liggen. Daar zijn meer opties![]()
Maar ik kijk eerst even in de aanrechtkastjes, al mag hij daar óók niet aankomen en sta ik daar altijd bij, maar je weet maar nooit.
Bedankt voor het meedenken.
Van mij had ie er al lang eentje gehad. Ik ga toch geen half uur zoeken omdat zo'n snotaap iets denkt te moeten verstoppenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat had ik denk ik wel gekregen vroeger op den duur
Nou, ik moet zeggen, toen ik daarnet non stop 15 min aan het zoeken was geweest. . .t is maar goed dat ie op bed ligt. Even dacht ik nog ik maak m wakker en hij helpt maar zoeken, maar toen dacht ik dat grenst aan kindermishandelingquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
En daarom ben jij geen vader.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
Van mij had ie er al lang eentje gehad.
jonguuh, dat heet hersenstimulatiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Van mij had ie er al lang eentje gehad. Ik ga toch geen half uur zoeken omdat zo'n snotaap iets denkt te moeten verstoppen
Dat heeft een andere reden, ik wil je best wel een keer uitleggen hoe je vader wordt en hoe nietquote:
Da's helemáál dom.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hij is slimmer dan mamma, ik zou 'm een snoepje geven.
Kinderen pleuren alles in de wasmachine, want dat doet moeder ook. Of in de koelkast, want dat is ook een leuk plekjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, toen ik daarnet non stop 15 min aan het zoeken was geweest. . .t is maar goed dat ie op bed ligt. Even dacht ik nog ik maak m wakker en hij helpt maar zoeken, maar toen dacht ik dat grenst aan kindermishandeling
Ja doei, daar heb ik geen trek in hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
jonguuh, dat heet hersenstimulatie. Nu wil ie volgende keer weer mamma te slim af zijn.
Jaszakken gecheckt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef Marrije het volgende:
Niet in de aanrechtkastjes.
Niet in de vuilnisbak.
Niet onder het kastje in de keuken.
Niet in de magnetron.
Niet in de laarzen / schoenen op de gang, ook niet in het schoenenkastje.
Zucht.
Ompraten met rationele argumenten, dat is toch niet cool manquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
Da's helemáál dom.![]()
Met een kind van 2,5 valt al best een gesprekje te voeren. Moet lukken lijkt me, om hem ervan te overtuigen dat het beter is om het ding snel weer tevoorschijn te toveren.
Je bent nog maagd?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef Teun_ZHV het volgende:
Dat heeft een andere reden, ik wil je best wel een keer uitleggen hoe je vader wordt en hoe niet
Misschien ligt de afstandsbediening wel bij je zoontje in zijn bedje?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, ik moet zeggen, toen ik daarnet non stop 15 min aan het zoeken was geweest. . .t is maar goed dat ie op bed ligt. Even dacht ik nog ik maak m wakker en hij helpt maar zoeken, maar toen dacht ik dat grenst aan kindermishandeling
Whehe...ja maak er een speurtocht vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Marrije het volgende:
Ik hoor m, hij is wakker, mooi, kan ie helpen zoeken!
Op Fok! niveau zal dat wel gaan, maar zodra je een zinnig onderwerp aan gaat snijden haken ze toch op die leeftijd echt wel afquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Met een kind van 2,5 valt al best een gesprekje te voeren.
Heeft hij hem niet mee naar bed genomen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef Marrije het volgende:
Niet in de aanrechtkastjes.
Niet in de vuilnisbak.
Niet onder het kastje in de keuken.
Niet in de magnetron.
Niet in de laarzen / schoenen op de gang, ook niet in het schoenenkastje.
Zucht.
Ja, hij zit in z'n luier en heeft 'm nu ondergeschetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Heeft hij hem niet mee naar bed genomen?
Vertel maar hoe, mij lukt het niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef Gert het volgende:
[..]
Da's helemáál dom.![]()
Met een kind van 2,5 valt al best een gesprekje te voeren. Moet lukken lijkt me, om hem ervan te overtuigen dat het beter is om het ding snel weer tevoorschijn te toveren.
Vraag dan waar de zapper van hem is en vertel hem tevens dat je hem nooit meer terug hoeft omdat het een rot ding isquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vertel maar hoe, mij lukt het niet.
Waar is de zapper?
hij: waar is de zapper van mama
Precies, waar is de zapper van mama, pak m maar
hij: waar is de zapper? de zapper is weg!
Nou, ik heb niet het idee dat het gaat werken.
En nee Lavenderr, ik heb net al in zn bed gevoeld, maar niks.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:32 schreef Laysa het volgende:
Houdt hem ondersteboven en schudt met hem...wie weet wat er allemaal te voorschijn komt![]()
Mama: Als jij tegen mama zegt waar de zapper is, krijg jij van mama een snoepje.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vertel maar hoe, mij lukt het niet.
Waar is de zapper?
hij: waar is de zapper van mama
Precies, waar is de zapper van mama, pak m maar
hij: waar is de zapper? de zapper is weg!
Nou, ik heb niet het idee dat het gaat werken.
En nee Lavenderr, ik heb net al in zn bed gevoeld, maar niks.
En jij wilt overblijfjuf worden?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:32 schreef Laysa het volgende:
Houdt hem ondersteboven en schudt met hem...wie weet wat er allemaal te voorschijn komt![]()
quote:
Moet ik daar wel aan beginnen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mama: Als jij tegen mama zegt waar de zapper is, krijg jij van mama een snoepje.
Nee duuhquote:
Ja, dan gaan die krengen natuurlijk iedere dag van alles verstoppen, snoepjes zijn lekker namelijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mama: Als jij tegen mama zegt waar de zapper is, krijg jij van mama een snoepje.
Wel als je vandaag nog je tv aan wilt zetten.quote:
Leuk toch, leren wij ook nog eens nieuwe woorden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, dan gaan die krengen natuurlijk iedere dag van alles verstoppen, snoepjes zijn lekker namelijk
Die kan ook aan op het toestel zelf, maar goed, dat is vermoedelijk te ver lopenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wel als je vandaag nog je tv aan wilt zetten.
quote:
Dat kan handmatig toch ook nog wel, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:35 schreef Deisyy het volgende:
Een draai om z'n oren verdient 'ie, ik had er allang vier gehad toen dat nog normaal wasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:33 schreef Marrije het volgende:
Waar is de zapper?
hij: moet je zoeken
Nou dat schiet niet op.
Bij de jaszakken kan hij niet.
Jawel, hier heet dat een zapper.
Remote controll Pietekequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
een rc, wtf is dat dan weer. Cc goes taalverloedering, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Veramerikanisering ftwquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
een rc, wtf is dat dan weer. Cc goes taalverloedering, de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Als hij wat drinken wil straks, pleur gewoon azijn in z'n bekerquote:
Een Remote Control ofwel rc, best ingeburgerd. Toch? Engelse termen gebruik ik sowieso te pas. En te onpasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan komen ze later met Duitsers thuis, ook geen optiequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een draai om z'n oren verdient 'ie, ik had er allang vier gehad toen dat nog normaal was![]()
Mijn vader had ons ws al lang bang gemaakt door middel van grote boze ogenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Een draai om z'n oren verdient 'ie, ik had er allang vier gehad toen dat nog normaal was![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als hij wat drinken wil straks, pleur gewoon azijn in z'n beker![]()
En dan met een paar man om hem heen gaan staan en hem uitlachen
Ik zou dat heel hard roepen en zo naar hem....Haaaaaaaaaaaaaaa kijk eens wat mama hier heeft nananananaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:39 schreef Marrije het volgende:
Ha! Ik heb m![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf gevonden!!
Hij had 'm in zn cars tas gestopt en die heb ik met het opruimen van de kamer aan de kapstok gehangen (zonder te checken of er wat in zat)
Rekening courantquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Jammer dat je hem al zo snel hebt, het begon net leuk te wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:39 schreef Marrije het volgende:
Ha! Ik heb m![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf gevonden!!
Hij had 'm in zn cars tas gestopt en die heb ik met het opruimen van de kamer aan de kapstok gehangen (zonder te checken of er wat in zat)
Mama wordt nu echt boos,,en weet je wat er dan gebeurd..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Snotjochquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:39 schreef Marrije het volgende:
Ha! Ik heb m![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf gevonden!!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dus eigenlijk was 't gewoon je eigen schuld?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:39 schreef Marrije het volgende:
Ha! Ik heb m![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf gevonden!!
Nou inderdaad, na 5 min zoeken had ik mn man al gebeld met de vraag waar de zapper was, maar hij zei ja dan doe je dat toch handmatig? Maar dat lukt mij dus niet (allang geprobeerd), er zitten 5 drukknopjes achter dat plastic openklapding en ik heb op alle 5 gedrukt maar nee hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nee...hem nighmare on elmstreet laten zien.....dát zal hem lerenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu stoïcijns tv gaan kijken en 3 dagen geen aandacht aan 'm besteden. Dat zal 'm leren.
En midden in de nacht wakker schreeuwenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:42 schreef Laysa het volgende:
[..]
nee...hem nighmare on elmstreet laten zien.....dát zal hem leren
De beker is ook nog onvindbaar, maar die zoek ik niet, drinkt ie maar uit een andere beker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Jammer dat je hem al zo snel hebt, het begon net leuk te worden
Zat zijn drinkbeker er ook in?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:39 schreef Marrije het volgende:
Ha! Ik heb m![]()
![]()
![]()
![]()
Zelf gevonden!!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die arme man van je, die heb je natuurlijk eerst de volle lading gegevenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou inderdaad, na 5 min zoeken had ik mn man al gebeld met de vraag waar de zapper was, maar hij zei ja dan doe je dat toch handmatig? Maar dat lukt mij dus niet (allang geprobeerd), er zitten 5 drukknopjes achter dat plastic openklapding en ik heb op alle 5 gedrukt maar nee hoor.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:44 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die arme man van je, die heb je natuurlijk eerst de volle lading gegeven
Mwhoahahahaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
En midden in de nacht wakker schreeuwen
Als je nu eens wat minder zit te zappen, dan kun je wat beter in de gaten houden waar je kids alles verstoppenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, maar daar was ie snel klaar mee
Hij zit alleenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Man moet op z'n werk aan z'n collega's uitleggen dat vrouwlief belde waar de "zepper" was gebleven, en hoongelach viel hem ten deel.
Nog erger.quote:
Jawel! Jullie zijn de enigen! De rest van Nederland zegt gewoon afstandsbediening, AB, RC of remote control.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:50 schreef Marrije het volgende:
Maar wij zijn toch niet de enigen die dat ding een zapper noemen?
Het ww zappen wordt ook door iedereen gebruikt
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:49 schreef Marrije het volgende:
Maar ik heb m in elk geval nog op tijd gevonden (over een kleine 45 minuten komt de bold op tv)
'de knopjes'quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
AB, wtf, "doe mij de AB ff", er zijn dus nog ergere dingen dan de zeppert
Die is je ook al vreemd?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
hey, zonder die stomme t op het eind hequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja, en ik heb 4 van die koleredingen.quote:
Dat heeft weer niets met een gebruiksvoorwerp te makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
of het werkwoord zwemmen en dan heb je ook een zwemmer
ofzoiets dan
De zapper is degene die zapt, met de AB in zijn hand. Of de RC. Of de afstandsbediening. Als het ons Pietje is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:54 schreef Marrije het volgende:
of het werkwoord zwemmen en dan heb je ook een zwemmer
ofzoiets dan
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, en ik heb 4 van die koleredingen.
"ons + insert naam", zo nu heb je meteen de overtreffende trap gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
De zapper is degene die zapt, met de AB in zijn hand. Of de RC. Of de afstandsbediening. Als het ons Pietje is.
Mama's spullen in zijn tas stoppenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Had ze bijna die kleine een draai om z'n oren gegeven, dat arme joch, 't was niet eens zijn fout
Zit wat in. . .quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
De zapper is degene die zapt, met de AB in zijn hand. Of de RC. Of de afstandsbediening. Als het ons Pietje is.
Jij begrijpt hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mama's spullen in zijn tas stoppen
Zo noemen ze het bij ons ook hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zit wat in. . .
Toch blijft het hier gewoon de zapper als zelfstandig naamwoord
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
En nu ben ik klaar mee, kuttaal.
Je bent 'er' vergeten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
"ons + insert naam", zo nu heb je meteen de overtreffende trap gehad.
"Ons mam", mensen die zo praten. En nu ben ik klaar mee, kuttaal
.
Ons is Ian en jij?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo noemen ze het bij ons ook hoor![]()
Zijn familietrekjes, in normale gezinnen komt dat nauwelijks voorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef Laysa het volgende:
Toch had ik hem alsnog op zn kop gehangen....just for the fun of it.....Mn nichtje vindt het helemaal leuk om op de kop te hangen
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Zo noemen ze het bij ons ook hoor![]()
Ah vandaarquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:00 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zijn familietrekjes, in normale gezinnen komt dat nauwelijks voor
Je hebt in Brabant ook gezinnen met één kind. En dat ene kind zegt ook "Ons mam" en dat is nog vreemder.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
"Ons mam", mensen die zo praten. En nu ben ik klaar mee, kuttaal
.
Omdat vader het ook zegtquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je hebt in Brabant ook gezinnen met één kind. En dat ene kind zegt ook "Ons mam" en dat is nog vreemder.
"Ons mam" met zo'n Rotterdams / Haagse tongval, dat zou ik wel weer willen horenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:05 schreef Copycat het volgende:
Mijn Brabantse tongval is er na jaren randstad wel uit, maar 'ons mam' gebruik ik nog steeds. Dat is gewoon zo.
"Ons mam" is een topic killerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
"Ons mam" met zo'n Rotterdams / Haagse tongval, dat zou ik wel weer willen horen.
Goede reis!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:32 schreef remlof het volgende:
Zo, mijn werkdag zit er ook weer op. Nu nog naar Arnhem.
Keine Sorgen, nichts los.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Keine Sorgen, nichts los.![]()
Die heeft het druk met van alles en nog wat en skipt FOK! effe. Tijdelijk!
Gelukkig tijdelijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef Gert het volgende:
Alles klar.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Keine Sorgen, nichts los.![]()
Ja, je zou best een klusje ernaast kunnen doen, wat moet je anders met al die vrije tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:39 schreef remlof het volgende:
Zomg, ik ben nu zo vroeg thuis dat het net is alsof ik heul niet heb gewerkt
Bietje FOK!kenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, je zou best een klusje ernaast kunnen doen, wat moet je anders met al die vrije tijd![]()
Dat is een optie, maar goed, met jouw rol als FA kun je dat ook rustig aan anderen uitbesteden.quote:
Hier pannenkoeken en tomatensoep, en ikzelf tonijn/pasta salade van groenteboerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef Teun_ZHV het volgende:
Krieltjes vanavond, balletje gehakt en bietjes. Alles uit glas en kant en klaar uit plastic. Niet zo lekker, maar ik heb geen zin om te koken.
Pannekoeken met spek, dat kan ik ook wel weer eens makenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Hier pannenkoeken en tomatensoep, en ikzelf tonijn/pasta salade van groenteboerHad geen trek in aardappels ,groente vlees....
Pannenkoeken niks mis mee, je kan er van alles opdoen....lekker op zn tijdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:58 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Pannekoeken met spek, dat kan ik ook wel weer eens maken
plopperdeplop.....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik laat m'n baard ook maar staan denk ik
[ afbeelding ]
De echte heb ik al in geen dertig jaar meer gehad, van die volvette pannekoeken gemaakt van biest. Die waren goor lekker altijdquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:00 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Pannenkoeken niks mis mee, je kan er van alles opdoen....lekker op zn tijd
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
Die tijd is niet meer....gewoon Koopmans meergranen...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:02 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De echte heb ik al in geen dertig jaar meer gehad, van die volvette pannekoeken gemaakt van biest. Die waren goor lekker altijd
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wa `Alaykum as-Salaam (aldus google)
Coos is helemaal aan het ver-oosteren, nog even en hij rijdt op een kameel rond door Den Haag-Leidschendamquote:
Die duurt nog wel ff hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 18:19 schreef liesje1979 het volgende:
Dat was de dinsdag.
Hier nog niets van dat alles. Jammer, klinkt altijd wel gezellig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Het stormt hier bijna, de wind giert langs het huis
Ik heb het de hele winter al gezellig met die houtkachel. Dat had ik echt 60 jaar eerder moeten doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hier nog niets van dat alles. Jammer, klinkt altijd wel gezellig.
Haha! En genoeg hout om de winter door te komen? Mijn ouders zijn ook fulltime aan het stoken met die kachel, temperaturen van -20 daar snachts, brrrrr.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb het de hele winter al gezellig met die houtkachel. Dat had ik echt 60 jaar eerder moeten doen
Straks word ik nog lid van de Hofstadgroep ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coos is helemaal aan het ver-oosteren, nog even en hij rijdt op een kameel rond door Den Haag-Leidschendam
En wat dacht je van een stuk of zeven vrouwen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Coos is helemaal aan het ver-oosteren, nog even en hij rijdt op een kameel rond door Den Haag-Leidschendam
Ik stook iedere dag een blok of vijf-zes. Daar brandt die kachel de hele avond op. Ik denk dat ik van de drie kuub die ik in totaal gekocht heb nog eentje over heb. Het gaat maar niet op en ik stook al vanaf oktober.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Haha! En genoeg hout om de winter door te komen? Mijn ouders zijn ook fulltime aan het stoken met die kachel, temperaturen van -20 daar snachts, brrrrr.
Dat zijn maagden Coos, daar kun je niet veel mee, want dat moeten ze blijven heb ik gehoordquote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:37 schreef Coos het volgende:
[..]
En wat dacht je van een stuk of zeven vrouwen?Elke dag een verse!!
Voor maagden moet je eerst met je pasje langs allah zelluf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:39 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dat zijn maagden Coos, daar kun je niet veel mee, want dat moeten ze blijven heb ik gehoord
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:48 schreef Anniebab het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_Jan_Smit__.html
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:48 schreef Anniebab het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)_van_Jan_Smit__.html
Annie toch!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ze zou maar wat graag in dat roze broekie willen graaien.....
Niet altijd bij jezelf afrekenen Anniequote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:52 schreef Anniebab het volgende:
Ze zou maar wat graag in dat roze broekie willen graaien.....
Nou ja echt zon gefrustreerde doos, die door middel van deze actie voor t eerst in der leven in de belangstelling staat....quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Niet altijd bij jezelf afrekenen Annie
Voor het eerst?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:57 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou ja echt zon gefrustreerde doos, die door middel van deze actie voor t eerst in der leven in de belangstelling staat....
naja ik kon haar dus niet,quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Voor het eerst?
Deze is anders flink bekend hoor![]()
T kan ook zo zijn dat ik t wel gezien heb, want ik kijk vaak DWDD, en dat ze geen indruk op me gemaakt heeft....quote:
Je bent nu toch thuis én vrij? Genieten dus van al die mensen die nog steeds onderweg zijn terwijl jij lekker met je reet op de kachel zit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
kutweer![]()
treinen die niet rijden![]()
overstappen op koude, natte, grauwe en vol chagrijnige mensen staande perrons
Doe je allemaal zelf.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
kutweer![]()
treinen die niet rijden![]()
overstappen op koude, natte, grauwe en vol chagrijnige mensen staande perrons
In de file staan is ook niet echt de shitquote:
dat heb ik me wel eens af zitten vragen dat als je modje bent en je in hetquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hij kan ze altijd nog een note geven
mag niet meer h'e?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef Teun_ZHV het volgende:
Midas bij P&W over seks met dieren, hoe voorspelbaar. Maar 't lijkt mij wel een aardig item
Ik werd vandaag gereden, collega belde op of ik zin had om mee te rijden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de file staan is ook niet echt de shit.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
dat heb ik me wel eens af zitten vragen dat als je modje bent en je in het
gewone leven iemand of iets tegenkomt dat je niet bevalt of je dan naar knoppies
gaat lopen zoeken
Wij hadden toen we rondom Oud & Nieuw een paar dagen weg waren naar een huisje ook zo'n geweldige houtkachel. Iedere dag zo rond een uur of twee/drie de fik erin en dan doorstoken tot 's avonds laat. Het is echt enorm knus en gezellig en geeft zo'n fijne warmte af. Ik zou dat later ook wel in huis willen hebben en gewoon daarmee de winter door stoken. Ideaal!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik stook iedere dag een blok of vijf-zes. Daar brandt die kachel de hele avond op. Ik denk dat ik van de drie kuub die ik in totaal gekocht heb nog eentje over heb. Het gaat maar niet op en ik stook al vanaf oktober.
Die waren er vanavond niet, iedereen nam de trein vandaagquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:27 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
In de file staan is ook niet echt de shit.
Ja, mooi he.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die waren er vanavond niet, iedereen nam de trein vandaag![]()
Ja. 't is echt lekker, knus en warm. Niet teveel licht aan en dan naar die vlammen kijkenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Wij hadden toen we rondom Oud & Nieuw een paar dagen weg waren naar een huisje ook zo'n geweldige houtkachel. Iedere dag zo rond een uur of twee/drie de fik erin en dan doorstoken tot 's avonds laat. Het is echt enorm knus en gezellig en geeft zo'n fijne warmte af. Ik zou dat later ook wel in huis willen hebben en gewoon daarmee de winter door stoken. Ideaal!
Maar er pindakaas op smeren is toch niet dwingen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
mag niet meer h'e?
ik was net over een tekkeltje aan het nadenken, nah hoeft nu ook niet meer
eeuhhh, nee.quote:
slagroom schijnt ook te werken heb ik weleens gehoordquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar er pindakaas op smeren is toch niet dwingen?
Om eerlijk te zijn, ik ben om twee uur al vertrokken, ik had geen zin meer, was moe en dacht "Ik ga naar huis". Maar er stonden vanavond echt niet veel files volgens mij.quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef FANN het volgende:
[..]
slagroom schijnt ook te werken heb ik weleens gehoord
Nou ja, jij mag niet meer met dieren, maar die tekkel mag nog wel met jou hèquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:28 schreef FANN het volgende:
[..]
mag niet meer h'e?
ik was net over een tekkeltje aan het nadenken, nah hoeft nu ook niet meer
met of zonder stukjes pinda?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Maar er pindakaas op smeren is toch niet dwingen?
Van Rotterdam naar Apeldoorn zonder file gereden (kwart over vijf vertrokken).quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:32 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn, ik ben om twee uur al vertrokken, ik had geen zin meer, was moe en dacht "Ik ga naar huis". Maar er stonden vanavond echt niet veel files volgens mij.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nou ja, jij mag niet meer met dieren, maar die tekkel mag nog wel met jou hè
Rij je dat dagelijks? Best een stukkie.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van Rotterdam naar Apeldoorn zonder file gereden (kwart over vijf vertrokken).
Dus viel zeker mee.
Ik heb deze week gewoon geluk wat dat betreft, gister de trein naar Den Haag gepakt terwijl iedereen bij Utrecht vast stond.
Gisteren viel voor mij ook wel mee vergeleken met normaal. Alles stond vast bij Zwolle en op de A6-A1. Dan heb je toch wat meer ruimte als je de weg opkomt voor de file uitquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Van Rotterdam naar Apeldoorn zonder file gereden (kwart over vijf vertrokken).
Dus viel zeker mee.
Ik heb deze week gewoon geluk wat dat betreft, gister de trein naar Den Haag gepakt terwijl iedereen bij Utrecht vast stond.
En de shift toets ook niet zeker. Zal je een hint geven, er staat heel groot SHIFT op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:35 schreef FANN het volgende:
ik kan nog steeds die streepjes en puntjes en shit niet vinden op mijn toestsenbord
vandaar af en toe die rare leestekens zoals h'e dat streepje stond vroeger dan op de e
ik ga nog wel een keer zoeken![]()
jajajjaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En de shift toets ook niet zeker. Zal je een hint geven, er staat heel groot SHIFT op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |