onbevlekt groenquote:
FOK! is hier niet traag. 101 PPP FTW!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:28 schreef D. het volgende:
Het is weer zo traag als....
misschien toch een ander paginainstelling
ik vind blauw mooier. maar dan wel effen, dus niet bevlektquote:
Ik gok de meeste hierquote:en ik moet er gvd nog uit.
Als ik post dan kan ik in die tijd een ander scherm openen, fok openen, de SC openen en mijn post lezen voor ie in het vorige scherm is ingeladenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
FOK! is hier niet traag. 101 PPP FTW!
Regenlaarsjes aandoen....quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:31 schreef Coos het volgende:
[..]
onbevlekt groen![]()
en ik moet er gvd nog uit.
Ik vind het wel 'jammer' dat het geen pakkend melodietje heeft. Dat nummer van Patty heeft nog meer swung.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
Ik heb een smeuïge T en een V en een P [ afbeelding ]
Toch blijft dat melodietje wel hangen, ik bedoel staanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:48 schreef Gert het volgende:
Ik heb een smeuïge T en een V en een P [ afbeelding ]
Wanneer ging je nou meelopen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:52 schreef Laysa het volgende:
Sowww
Hoe? Wat? En wil ik dat eigenlijk wel weten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel 'jammer' dat het geen pakkend melodietje heeft. Dat nummer van Patty heeft nog meer swung.
Na één keer onthouden. En dit is uit de hand gelopen amateurwerk, toch wel schattig.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik vind het wel 'jammer' dat het geen pakkend melodietje heeft. Dat nummer van Patty heeft nog meer swung.
"Ome Cor die heeft een drilboor" is anders een gevaarlijke outsider.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:02 schreef D. het volgende:
Volgens ene F. Bauer werd dit de nieuwe carnavalshit
Het lijkt heel veel op het refrein van dit liedje van Luv:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja, die Van Duin moet je nooit onderschattenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:03 schreef Gert het volgende:
[..]
"Ome Cor die heeft een drilboor" is anders een gevaarlijke outsider.
Maar, dan moet je iets downloadenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gebruik chrome als brower, werkt FOK! 't snelst mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |