tuurlijkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ook voor mensen die alleen kunnen vingerhaken?
de hobbyhoekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:57 schreef Rottdog het volgende:
Voor de breiers onder ons, voor je kind leuke patroontjes bij www.telegraaf.nl/vrouw
Oh wat was ze weg van je oudste he?quote:Op maandag 22 februari 2010 09:36 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Mijn schoondochter ziet er prachtig uit
nogquote:Op maandag 22 februari 2010 09:57 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Oh wat was ze weg van je oudste he?
Oh wat geweldig zegquote:
Zo eentje heb ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:36 schreef Twinkly het volgende:
Leuk BE, dat geeft direct een lentegevoel!!![]()
Ik heb net een pakketje binnengekregen met huidtricot, ondertricot en haartjeswolik ga een Lijsjespop maken voor Niels' 1e verjaardag
(hopelijk heb ik het dan af!
) De antroposofische leer zegt dat deze poppen voor kleuters zijn maar daar ben ik het niet mee eens
![]()
Hij is ook wel heel erg leuk!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Wat is je doekje leuk Huup!![]()
Ik ben een beetje verliefd:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:21 schreef Vicky het volgende:
Ik ben aangestoken door het haakvirusgoedgekeurd
ze was net uit bed nadat ze een half uur had liggen krijsen..quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:23 schreef moussy het volgende:
Ze kijkt er anders wel vies bij![]()
Hij is leuk!
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 14:10 schreef oeke het volgende:
Leuk lint Poppejans! Dat moet zeker lukken. Ik geloof dat er wel iets met de lengte was van zo'n koord ivm veiligheid. ofzo.
Heb hier trouwens ongeveer hetzelfde liggen, maar dan met egeltjes en hertjes.
En ook nog de groene variant:
[ afbeelding ]
Oh, en ik heb het broekje niet gepimpt met het lint maar helemaal genaaid....
Uiteindelijk heb ik een Ottobre gekocht via internet. Die van de zomer 2009.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 10:53 schreef Twinkly het volgende:
Wat mooi Oeke!!![]()
Waar heb je het patroontje nou uiteindelijk gevonden?
Gevonden! Dat peutertje met dat kikkerbloesje en -hemdquote:Op vrijdag 26 maart 2010 13:14 schreef oeke het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik een Ottobre gekocht via internet. Die van de zomer 2009.
Hoe gaat het met jouw naaiprojectjes voor Niels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |