Dus voel je vooral niet schuldig als je een kaartje van me krijgt, dan heb ik gewoon weer even een hyperbui gehad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:18 schreef YPPY het volgende:
Kaartjes sturen vind ik leuk! Daar word ik zelf ook gewoon blij van.Maar het is totaal niet zo dat ik dat dan terug verwacht ofzo, ik ben gewoon een beetje overdreven in dat soort dingen.
![]()
![]()
Zo heb ik een vriendin die zelden iets van zich laat horen als het bij haar slecht gaat, juist dan stuur ik weer eens wat of een maitje ofzo. En dan hoor ik een tijd niks en als het dan beter gaat belt of mailt ze weer. Ik weet dat ze zo is, maar dat maakt niet dat ik het vervelend vind of zo. Ik weet dat ze het wel leuk vind om iets te krijgen.
Jij je zin...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef m@x het volgende:
[..]
Niettus
Ik ben toch normaal
Wie gaat dit aan mijn zusje uitleggen?
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus voel je vooral niet schuldig als je een kaartje van me krijgt, dan heb ik gewoon weer even een hyperbui gehad.![]()
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Jij je zin...
je bent een stomme trut!
Maar jij bent dus serieus wél heel attent! Echt in alles wat ik van je ziequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:19 schreef YPPY het volgende:
[..]
Dus voel je vooral niet schuldig als je een kaartje van me krijgt, dan heb ik gewoon weer even een hyperbui gehad.![]()
quote:
Ik geloof er maar weinig van, om de een of andere reden. Klinkt broodje-aap-achtig.quote:
Het was me ook al opgevallen. Net als dat alle berichten die van Djeez afkomstig zijn van dit puberale freak-nieuws bevatten.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik geloof er maar weinig van, om de een of andere reden. Klinkt broodje-aap-achtig.
Is het iemand wel eens opgevallen dat in bijna alle nieuwsberichten van Djeez in de eerste alinea het woord "namelijk" voorkomt? pet peeves enzo, ik erger me er kapot aan maar ik schiet er weinig mee op he?![]()
euh ja, leuk!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef freecell het volgende:
Heeej buuf, kom je straks wel baby-kijken hier?
Zeker welquote:
Moet je doen joh! Heb ik ook ooit eens gedaan. Moet de stront er nu nog van ruimenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef m@x het volgende:
Kaartjes krijgen vind ik leuk. Kaartjes sturen ook maar ik weet nooit wat ik er op moet zetten. 'Groetjes' vind ik dan weer een beetje karig.
En mijn zusje dit topic laten lezen... NO WAY!
valt wel meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef freecell het volgende:
[..]
Zeker welHartelijk welkom
Alleen buuf woont dichtbijEn voor mijn gevoel woont het grootste gedeelte van FOK in zuid-limburg oid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |