Staat boven die foto's ja. Er wonen nog mensen tussen de ruïnes. Er loopt iemand met een kinderwagen.quote:
Aan de monding van de Thames heeft de Royal Navy in de Tweede Wereldoorlog een aantal kunstmatige eilanden laten aanleggen om onder andere luchtdoelbatterijen op te kunnen plaatsen als tegenmaatregel op de Blitz (de luchtaanvallen door de Luftwaffe). Na de oorlog zijn ze weer verlaten, maar nooit afgebroken. Een van die 'eilanden' vormt tegenwoordig een apart staatje, dat wel door verschillende rechtbanken, maar niet door enige staat is erkend (ze liggen namelijk voor een groot deel buiten de territoriale wateren). In dat staatje is tegenwoordig een data-hosting centrum gevestigd. De andere werden onder andere door piraten-zenders gebruikt als uitzendlokatie.quote:
En?quote:Op donderdag 22 april 2010 22:45 schreef Studiotje het volgende:
Was laatst ergens bij een documentaire programma een verlaten metronetwerk in Amerika. In die stad is een werkende netwerk en om die uit te breiden hebben ze toen een heel nieuw netwerk er bij gemaakt, alles is af en er zijn meerdere stations maar het mist alleen nog de aansluiting op het hoofd netwerk.. netwerk is nu al ongeveer 10 jaar klaar en nog niet gebruikt![]()
Ook ergens las ik van een tunnel in Amerika, die is gewoon aangesloten alleen wel met hekken afgesloten, als je de tunnel in loopt staan daar oude bussen en auto's uit de jaren 50 en 60.. even kijken of ik het kan vinden (of anderen het kunnen vinden) was namelijk wel erg vet!
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:40 schreef teamlead het volgende:
is Kaliningrad (of Königsberg ) al voorbijgekomen?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
supervette foto'squote:Op dinsdag 13 april 2010 10:25 schreef Paaskonijn het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe awesome.
bij die laatste foto krijg ik een erg waterworld gevoel, had zo in die film gekundquote:Op dinsdag 4 mei 2010 02:08 schreef sgatige het volgende:
Maunsell sea forts, built in the Thames estuary and operated by the Royal Navy:
[ afbeelding ]
In het eettentje onderaan die dijk heb ik een maand of 5 terug nog een dikke pannekoek zitten etenquote:
Goeie vondst! Op de tweede afbeelding ziet het er creepy uit met die mistquote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
Is Graun hier al eens langsgekomen? Dat is een dorp in het Italiaanse deel van Zuid-Tirol, dat tegenwoordig in de Reschensee ligt. Vroeger lag het naast dat meer, maar tussen 1948 en 1950 is het dorp grotendeels afgebroken en onder water gezet om een stuwmeer te vormen dat gebruikt wordt voor het opwekken van energie. Tegenwoordig is alleen de kerktoren nog zichtbaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
In de winter ook wel leuk, zo te zien.
[ afbeelding ]
Dat ik daar niet aan gedacht heb.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
Is Graun hier al eens langsgekomen? Dat is een dorp in het Italiaanse deel van Zuid-Tirol, dat tegenwoordig in de Reschensee ligt. Vroeger lag het naast dat meer, maar tussen 1948 en 1950 is het dorp grotendeels afgebroken en onder water gezet om een stuwmeer te vormen dat gebruikt wordt voor het opwekken van energie. Tegenwoordig is alleen de kerktoren nog zichtbaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Super filmpje.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:29 schreef Blaxje het volgende:
Minder spannend dan de meeste submits hier, maar wel aardig om te zien. Skaters die in Fresno (VS) verlaten huizen en zwembaden gebruiken om te skaten. Zitten wel wat mooie beelden tussen van de ooit ideale gezinswoningen en wijken die er nu verlaten bij liggen. Link: http://vimeo.com/9696629?hd=1
Ken je deze? Bij de Universiteit Twente.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 14:58 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:17 schreef Gwywen het volgende:
DE Wim T. Schippers? Echt? Ik dacht dat die alleen de stem van Ernie deed.
Ben je zo jong of heb je gewoon een slechte algemene ontwikkeling?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die Wim T. Schippers. Die is van oorsprong kunstenaar. En niet onsuccesvol, mogen we wel stellen.
Restauratie staat er op de borden. Maar die borden staan er een aantal jaar. Dus ik heb dan geen idee.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:43 schreef du_ke het volgende:
Wat gaat daarmee gebeuren? Allemaal platgooien voor een nieuwe ontwikkeling?
Dat dacht ik ook toen ik daar voor het eerst kwam.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Goed topic
Wist niet dat dit bestond in Nederland
Die toren zou natuurlijk een goede bron van inspiratie kunnen zijn voor een spannend verhaal... midden in de nacht is klokgelui te horen vanaf het meerquote:Op dinsdag 18 mei 2010 15:27 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Goeie vondst! Op de tweede afbeelding ziet het er creepy uit met die mist
Ik heb hem lang geleden in het echt gezien. Kwam hem laatst tegen op een oude vakantiefoto bij mijn ouders, en toen ik dit topic zag moest ik er weer aan denkenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 18:57 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Dat ik daar niet aan gedacht heb.
Ben er met vakantie al meermaals geweest. Is inderdaad best geinig om te zien.
Volgens mij heb ik zoiets ook ergens anders in Nederland gezien, ik weet alleen niet meer waar. Alleen toen was het volgens mij een soort watervogelhuisjequote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:05 schreef k_man het volgende:
[..]
Ken je deze? Bij de Universiteit Twente.
[ afbeelding ]
Wauw, nooit van gehoord. Binnenkort eens langsfietsenquote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:37 schreef o.us het volgende:
In Rotterdam-West heb je een spookbuurt in Spangen. De Justus van Effenbuurt ofwel de witte buurt waar geen hond meer komt. Alles staat leeg, echt alles. Daarnaast heb je een bovengronds netwerk van paden en bruggen langs de huizen.. Een deur van een flat was niet dichtgespijkerd waardoor ik naar boven kon (stonk trouwens heel erg naar pis), en werd ik geneigd om foto's te maken en alles te ontdekken.
Kun je die nog posten?quote:Op zondag 16 mei 2010 12:11 schreef junkiexp het volgende:
Ben gisteren weer in Doel geweest met een goede camera, ik zal eens kijken of ik wat goede foto's kan uploaden....
afgelopen donderdag schoot ik de plaatjes die met 'nieuw' zijn getagd. Die daarboven zijn van maart.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:24 schreef Fireblast het volgende:
tvp-waardig topic, zitten echt onwijs mooie plekken tussen
[..]
Kun je die nog posten?
Prachtige foto'squote:Op woensdag 19 mei 2010 15:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
afgelopen donderdag schoot ik de plaatjes die met 'nieuw' zijn getagd. Die daarboven zijn van maart.
Hmm, kennelijk weinig veranderd sinds ik er in december voor het laatst waszie Flickr.quote:Op woensdag 19 mei 2010 15:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
afgelopen donderdag schoot ik de plaatjes die met 'nieuw' zijn getagd. Die daarboven zijn van maart.
Ze hebben anders wel allemaal groene blaadjes aan de bomen gehangen, hoor!quote:Op woensdag 19 mei 2010 16:36 schreef k_man het volgende:
[..]
Hmm, kennelijk weinig veranderd sinds ik er in december voor het laatst waszie Flickr.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |