Nah. Dat neemt ie zo serieus dat het zielig is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als het over de PVDT gaat zou het hilarisch kunnen zijn?
Jammerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Nah. Dat neemt ie zo serieus dat het zielig is.
Het is nog erger. Want Johan kwam met het idee en de tegenzin bij Marian en de rest van de crew spatte van het scherm af. Alsido deed later nog een duit in het zakje door doodleuk te zeggen dat Marjan natuurlijk wel even zelf voor mannequins moest zorgen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef Copycat het volgende:
Ik snap niet dat Marjan niet gewoon 'nee' heeft gezegd toen Johan gisteren dit briljante idee voor vandaag opperde. Dwing zelf dan gewoon tijd af om iets wèl 'goed' op poten te zetten.
Iets over een laptop, Alsido moet er maar een gaan kopen, dit duurt allemaal veel te lang, veel te veel gekloot met slecht spul. Alsido vindt dat het ook op Johans laptop kan.quote:
Zit ons dan ook niet zo lekker te maken, ik heb de streams uit dus ik zat heul wat te verwachtenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Iets over een laptop, Alsido moet er maar een gaan kopen, dit duurt allemaal veel te lang, veel te veel gekloot met slecht spul. Alsido vindt dat het ook op Johans laptop kan.
Het was heul niet smeuig.
Ik wel. Maar de discrepantie tussen het aanbod en mijn persoonlijke smaak is net iets te groot.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:42 schreef Toverheks het volgende:
Ze heeft best leuke kleding, jammer ben niet van de rokjes dus helaas.
Ik snap echt niet dat niemand daar eens zegt waar het op staat. Het zijn stuk voor stuk jaknikkers zonder eigen inbreng.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan lijkt over een natuurlijke gave te beschikken om mensen voor een fait accompli te zetten.
Jij kwam met de wrijving, kutje kobaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit ons dan ook niet zo lekker te maken, ik heb de streams uit dus ik zat heul wat te verwachten
Van zijn achterstallig salaris?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:56 schreef mootie het volgende:
Iets over een laptop, Alsido moet er maar een gaan kopen, dit duurt allemaal veel te lang, veel te veel gekloot met slecht spul.
Geloof me: ze zat er echt niet op te wachten, maar op de een of andere manier is 'nee' zeggen tegen Johan vrij moeilijk.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een buitenkansje zag die ze niet wou laten gaan. Mehehe, dáár voor je met je gierigheid!
"Kutje koba"?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij kwam met de wrijving, kutje koba
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:59 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Geloof me: ze zat er echt niet op te wachten, maar op de een of andere manier is 'nee' zeggen tegen Johan vrij moeilijk.
Ik kan niet de chat skat...quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:58 schreef Dottey het volgende:
Gher je kunt ook opperen in de chat dat alles het fan-fucking-tastisch doet!
Je zegt er wel wat bij ja..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vind ik dus serieus wel leuk ogen, op beeld.
quote:
Ik acht de kans groot dat het irl oogt als een cheap vodje. Ik fiets vanavond niet naar Veldhoven.quote:
Zet je stream dan aan..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:02 schreef Ian_Nick het volgende:
Klaar over de chat, gaarne, ik wil weten of Marian al weer in beeld is.
Vanmiddag gaan ze verder. Johan viel net tegen Alsido uit dat hij genoeg heeft van het geklungel en dat hij eerst de juiste spullen moet gaan kopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:49 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat er af en toe ook iets goed moet gaan
Het is toch niet zo erg dat je naar die middelen moet grijpen?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:59 schreef mootie het volgende:
Oeh, net een zware pijnstiller gevonden... ik word zowaar moe!
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Vanmiddag gaan ze verder. Johan viel net tegen Alsido uit dat hij genoeg heeft van het geklungel en dat hij eerst de juiste spullen moet gaan kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |