Meid, hij zou je fantasties staan. Ik zou bellen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die vind ik dus serieus wel leuk ogen, op beeld.
Veel jaren zeventig kopietjes, daar hoef ik niet nog eens in te lopen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Mwoah, dat vind ik wel meevallen. Veel is wel van het net-niet kaliber.
Ik pasquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef Ian_Nick het volgende:
Meid, hij zou je fantasties staan. Ik zou bellen.
Hoezo? We weten nu allemaal van jouw wansmaak.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Dus dat was het? Experiment weer eens kansloos ende faliekant mislukt!
Had jij nu echt verwacht dat dit goed zou gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:47 schreef Copycat het volgende:
Dus dat was het? Experiment weer eens kansloos ende faliekant mislukt!
Toch nog een geslaagd item!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoezo? We weten nu allemaal van jouw wansmaak.
Je zou toch zeggen dat er af en toe ook iets goed moet gaanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Had jij nu echt verwacht dat dit goed zou gaan
Tja, het aan Liesbeth vragen of ze van plompzakken houdt of aan Palma vragen of ze vanuit de koepel zit te internetten valt daar niet in goede aarde en ook het vergelijken van Sly met Hitler en Charles Manson oogst daar geen applaus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh dus Pisane is uit en Bommie is in
Vertel!quote:
Ben benieuwd wat er in zijn banmelding staat, die van mij wisselt regelmatigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, het aan Liesbeth vragen of ze van plompzakken houdt of aan Palma vragen of ze vanuit de koepel zit te internetten valt daar niet in goede aarde en ook het vergelijken van Sly met Hitler en Charles Manson oogst daar geen applaus.
Yup.. Politiek.. de rest is bijzaak.. erger vind ik dat ze de chatbox blijkbaar alleen "warm houden" voor de broodnodige feedback over de werking van hun spullen,,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |