quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef wise het volgende:
godver zeg. Zit er een vrouw je te breiden met haar tieten in je gezicht, ga jij je ff druk maken om wat kwak wat op de muur zit
haha, ik gebruik foksilver.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
TS GAAT NAAR DE HOERUHH!!
[ afbeelding ]
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:57 schreef wise het volgende:
[..]
haha, ik gebruik foksilver.
Met je nepspoiler
Grote corrupte maffia kwallen.quote:Van de zomer naar bulgarije geweest met ze 16en. Land zelf was opzich al zwaar kut omdat alles corrupt was. zelfs de politie werd omgekocht, overal liep maffia en je kon niet zwemmen in de zee omdat er grote kwallen dreven.
Ik vond het wel een goede samenvatting voor de overige bezoekers van dit topicquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vind het wat cru gesteld, maar ik ben het er wel mee eens.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:03 schreef Uro het volgende:
En toen werd TS wakker met zijn vinger in zijn reet.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:03 schreef Uro het volgende:
En toen werd TS wakker met zijn vinger in zijn reet.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:54 schreef RemcoDelft het volgende:
Software is like sex, it's better when it's free.
voor deze vrouwen is het ook hun werk, en voor de klanten een stukje ontspanning in hun levenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:17 schreef Sapstengel het volgende:
Mensen die naar de hoeren gaan. Jullie houden deze vrouw onterende taferelen in stand met jullie viespeukerij
.
zou ook kunnen, alles is toch corrupt daar. maar ze verdienen er wel mee dus toch werkquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:25 schreef Sapstengel het volgende:
Mjah maar ik vraag me altijd af of het hun werk is, of dat het meer een soort van dwangarbeid is.
WAHAHAHAHAHA grootste Hoax aller tijdenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Esmerallda17 het volgende:
hoeren& mannen met wie je zo seks kunt hebben..
Neem gewoon lekker een relatie!
neuken zoveel je wilt
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHA grootste Hoax aller tijden![]()
Die regel gaat alleen in het begin op.
Meiden die drank accepteren tijdens het uitgaan zijn ook hoeren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:27 schreef Smart_ass het volgende:
TS faalt in het vinden van een meisje tijdens het uitgaan en moet zo noodgedwongen naar de hoeren. Ach gut.
Dan heb jij dus niet de goede vriendin gevonden!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:32 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
WAHAHAHAHAHA grootste Hoax aller tijden![]()
Die regel gaat alleen in het begin op.
Eigenlijk moet je dat soort afspraken ook gewoon contractueel vastleggen in het prille begin van de relatie hè. En achteraf gaan ze nu klagen... stom.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dan heb jij dus niet de goede vriendin gevonden!
Ja eigenlijk wel gewoon eisen hoe vaak jullie seks hebben..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Eigenlijk moet je dat soort afspraken ook gewoon contractueel vastleggen in het prille begin van de relatie hè. En achteraf gaan ze nu klagen... stom.
Nou éisen gaat misschien te ver, maar een relatie met een groot verschil in libido gaat gewoon niet werken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:14 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel gewoon eisen hoe vaak jullie seks hebben..
It was just a joke.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Nou éisen gaat misschien te ver, maar een relatie met een groot verschil in libido gaat gewoon niet werken.
In lichaamstaal?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
It was just a joke.
Ja daarom er over praten in het begin..
Kan of gewoon als je er over durft te praten, met woorden.quote:
Of dat, of ze heeft wat scharrels, of ik bak.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:51 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Dan heb jij dus niet de goede vriendin gevonden!
Vrouwen behandelen als speelgoedquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:22 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Of dat, of ze heeft wat scharrels, of ik bak.![]()
Toch benader ik het met de speelgoed filosofie, in het begin is nieuw speelgoed leuk, maar na een tijdje wil je toch nieuwe lego
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Vrouwen behandelen als speelgoed![]()
Argh mannen.
Jij leest de viva?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:23 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Vrouwen behandelen als speelgoed![]()
Argh mannen.
Ja juistquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:27 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
![]()
Ik behandel vrouwen niet als speelgoed, maar dit is een vergelijking waar iedereen zich in kan plaatsen, het speelgoed gebied bedoel ik.
Ik lees nietquote:
Je las mijn postquote:
Ja maar zulke tijdschriften e.dquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:37 schreef Id_do_her het volgende:
ga nooit naar de bulgaarse hoeren.
TT ff aangepast.
Denken dat elke jongen pro-hoeren is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en hoezo denk jij re eigenlijk zo over als ik vragen mag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
iddquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
BURGASSSS!!! ben bijna beroofd door die kuthoeren liepen met zn alle op me af en begonnen me over te betasten, gelukkig had ik mijn camera en geld aan een vriendin gegeven.
Hij doet gewoon aan verkrachting, hoeren zijn nergens voor nodigquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik vind het idee dat je seks gaat kopen een beetje vreemd en het is natuurlijk een ervaring die toch het beste is met een speciaal iemand.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
"Ja zeg, ben je nou Nederlander of niet?"quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:44 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hij doet gewoon aan verkrachting, hoeren zijn nergens voor nodig
Raap me op.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:44 schreef BorusBulldog het volgende:
[..]
Hij doet gewoon aan verkrachting, hoeren zijn nergens voor nodig
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:43 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Denken dat elke jongen pro-hoeren is.
Denk ik nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat laatste heb je op zich wel gelijk in. Maar ik vind het zo 'goedkoop/nep' om met een hoer te neukenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:45 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik vind het idee dat je seks gaat kopen een beetje vreemd en het is natuurlijk een ervaring die toch het beste is met een speciaal iemand.
Maarja, als sommige mannen de hoeren niet hebben, hebben ze het helemaal niet en voor diegene is het natuurlijk wel fijn dat het er is.
Beter dan dat ze weerloze meisjes gaan verkrachten![]()
-
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:28 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
BURGASSSS!!! ben bijna beroofd door die kuthoeren liepen met zn alle op me af en begonnen me over te betasten, gelukkig had ik mijn camera en geld aan een vriendin gegeven.
Als een man een langere tijd droogstaat heeft die er wel steeds minder moeite mee of het goedkoop of nep is denk ik.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Denk ik niet![]()
[..]
Ja dat laatste heb je op zich wel gelijk in. Maar ik vind het zo 'goedkoop/nep' om met een hoer te neuken
waar heb ik gezet dat ik geneukt hebt met zo n hoer?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Denk ik niet![]()
[..]
Ja dat laatste heb je op zich wel gelijk in. Maar ik vind het zo 'goedkoop/nep' om met een hoer te neuken
Er schijnen ook héle dure hoeren te zijnquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Denk ik niet![]()
[..]
quote:
Nergens ik zeg ook niet dat jij geneukt heb met een hoer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:50 schreef PlankHout het volgende:
[..]
waar heb ik gezet dat ik geneukt hebt met zo n hoer?
Dan nog, de seks enzo is gewoon nep.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:52 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Er schijnen ook héle dure hoeren te zijn
ooit wel eens dronken geweest? wie gaat er nu plannen maken voordat hij de hoerentent in staptquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:52 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ging je keuvelen over het weer of kwallen in de zee? Of wat was je van plan?
Oh lol, dat feitje had ik niet meegekregen, ik kom dan ook weleens op plaatsen waarvan ik achteraf denk: WTFquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:55 schreef PlankHout het volgende:
[..]
ooit wel eens dronken geweest? wie gaat er nu plannen maken voordat hij de hoerentent in stapt![]()
En er ook nog eens lekker uitzietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:54 schreef Esmerallda17 het volgende:
Dan nog, de seks enzo is gewoon nep.
Veel fijner met iemand te doen die om je geeft enzo![]()
idd, het was ook al ochtend dat we daar zaten maar goed, ik ga niet op vakantie om een potje te schakenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Oh lol, dat feitje had ik niet meegekregen, ik kom dan ook weleens op plaatsen waarvan ik achteraf denk: WTF
Daaromquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En er ook nog eens lekker uitziet![]()
oh jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:05 schreef devl1nsect het volgende:
Dus ga nooit naar de Bulgaarse hoeren. Esmerallda, meisje, net uit het ei gekropen en nu 17 lentes jong kan u vertellen waarom.
de naam Esmeralda klinkt ook als een 17 jarige Bulgaarse hoer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:05 schreef devl1nsect het volgende:
Dus ga nooit naar de Bulgaarse hoeren. Esmerallda, meisje, net uit het ei gekropen en nu 17 lentes jong kan u vertellen waarom.
Esmeralda is een spaanse naam.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:06 schreef wise het volgende:
[..]
de naam Esmeralda klinkt ook als een 17 jarige Bulgaarse hoer.
Nofi.
Is het niet een Spaanse naam?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:06 schreef wise het volgende:
[..]
de naam Esmeralda klinkt ook als een 17 jarige Bulgaarse hoer.
Nofi.
Heb je ook spaanse familie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Esmeralda is een spaanse naam.![]()
ik ben geen hoer
jij niet, maar de naam misschien welquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:10 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Esmeralda is een spaanse naam.![]()
ik ben geen hoer
Klopt, maar vaak is er dan ook een bepaalde achtergrond. Jouw ouders vonden het blijkbaar gewoon een leuke naam. Jammer, dan mis je dat zuiderse temperament.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:11 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja!
[..]
De naam is spaans, betekent niet dat ik spaans ben
Kon ik toen maar al praten, dan had ik gezegd dat ik zon naam niet wildequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:14 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Klopt, maar vaak is er dan ook een bepaalde achtergrond. Jouw ouders vonden het blijkbaar gewoon een leuke naam. Jammer, dan mis je dat zuiderse temperament.
Je zou liever Truus of Miep heten?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Kon ik toen maar al praten, dan had ik gezegd dat ik zon naam niet wilde
Je vind het een hoerennaam?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:18 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Kon ik toen maar al praten, dan had ik gezegd dat ik zon naam niet wilde
Ja ja. Want sex in een relatie is zoveel fijner etc. Zeg je zelf.quote:
Neequote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:19 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je zou liever Truus of Miep heten?
Nee Maar ik vind Esmeralda géén leuke naam.quote:
Ja nou sex in een relatie is ook altijd fijner, maar soms kan je er net even een dagje geen zin in hebben.. Kan toch?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:20 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Ja ja. Want sex in een relatie is zoveel fijner etc. Zeg je zelf.![]()
En deze nog ff vanuit je fobootje:
quote:
Op 01-02-2010 15:49 schreef Esmerallda17
[..]
Naja hij wilt vrijwel altijd seks dan dus ja
en als ik geen zin heb in seks en hij wel, dan klaart hij het wel als ik weg ben, maar stuur ik leuke opgeil smsjes
je kan je naam later veranderen, denk er wel eerst goed over naquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:20 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Nee Maar ik vind Esmeralda géén leuke naam.
Dat is een beetje not done eigenlijkquote:Op 01-02-2010 15:49 schreef Esmerallda17
en als ik geen zin heb in seks en hij wel, dan klaart hij het wel als ik weg ben, maar stuur ik leuke opgeil smsjes
en ik zou niet eens weten hoe ik dan zou willen hetenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:21 schreef PlankHout het volgende:
[..]
je kan je naam later veranderen, denk er wel eerst goed over na
Laat me lekkerquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:22 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Dat is een beetje not done eigenlijk
Huub3000.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:22 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
en ik zou niet eens weten hoe ik dan zou willen heten
Schijnt wel een heel bureaucratisch gedoe te zijn.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:21 schreef PlankHout het volgende:
[..]
je kan je naam later veranderen, denk er wel eerst goed over na
Heb je dat contractueel vastgelegd?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:21 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ja nou sex in een relatie is ook altijd fijner, maar soms kan je er net even een dagje geen zin in hebben.. Kan toch?
quote:
Ik blijf wel bij mijn eigen naam..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Schijnt wel een heel bureaucratisch gedoe te zijn.
Haha nee in lichaamstaalquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Heb je dat contractueel vastgelegd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |