abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 15 februari 2010 @ 08:23:49 #151
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78009725
quote:
Op maandag 15 februari 2010 07:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons wil ook graag nog een zusje. Maar dan eentje met een piemel, want die andere pakt altijd alles af...
hahaha
  maandag 15 februari 2010 @ 08:53:27 #152
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78009973
quote:
Fons wil ook graag nog een zusje. Maar dan eentje met een piemel, want die andere pakt altijd alles af...
maarre, komt er nog 1 ja?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_78010011
Neenee. 't Is mooi zo...
  maandag 15 februari 2010 @ 09:30:01 #154
11682 Moonah
Jolie femme
pi_78010403
Gheghe, Fonske.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_78010453
Fons

Bianca welkom!

Jet was zindelijk poepen en plassen,maar ineens wil ze niet meer
we laten ze nu maar en waarschijnlijk komt het dan vanzelf wel weer
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_78010526
Wat goed van alle luierloze peutertjes!!
quote:

TF, storm weet ik niet, maar volgens mij wordt mijn jochie ook dwars van het binnenzitten.. Normaal gaan we elke dag wel even naar buiten, maar met dit weer blijf je toch wat meer binnen de hele dag.. Tijd voor lente en de kinderboerderij/speeltuin/wat dan ook pret
  maandag 15 februari 2010 @ 12:17:18 #157
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_78014220
Fons!

Ik kan niet wachten tot het weer wat beter weer wordt, kunnen we buiten ook nog eens wat doen ipv een rondje lopen.
pi_78014256
quote:
Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Brighteyes het volgende:
Fons!

Ik kan niet wachten tot het weer wat beter weer wordt, kunnen we buiten ook nog eens wat doen ipv een rondje lopen.
Jen stond gister buiten in de sneeuw... Ik was dr opeens kwijt, stond ze in de tuin "SNEEUW!!!"
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_78015843
Fons

Storm op komst... geen idee maar dwarse peuter... *check*.

Nog geen interesse in zindelijk worden, maar dat komt vast wel...
Gingen jullie kindjes het vanzelf aangeven dat ze eraan toe waren of heb je iets gedaan om het te stimuleren?
Fake it till you make it...
  maandag 15 februari 2010 @ 13:42:06 #160
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78016675
Ik heb echt een onwijs relaxte dag,
Volgens Pien is alles "okeetje"! Delen, spelen alles gaat "okeetje"!!
pi_78016764
Damian is juist blij dat hij binnen mag blijven. Hij vindt het veel te koud en houdt niet van sneeuw! Hij wil ook absoluut niet over sneeuw lopen, dan vraagt hij of we hem kunnen tillen.

Qua zindelijkheid heb ik het idee dat Damian al een tijdje zindelijk is maar dan wel met luier aan. Hij staat heel bewust in zijn luier te poepen en plassen en geeft het van te voren ook aan.
Hij heeft een tijdje op het potje/wc geplast maar dan was het telkens luier aan , luier uit, luier aan....
Sinds zaterdag loopt hij zonder luier overdag. De luiers waren op en we waren vergeten nieuwe te kopen en zonder deed hij het prima!
Vandaag de eerste dag zonder luier op het kinderdagverblijf. Ik ben benieuwd hoe dat gaat. Omdat hij daar toch een groot gedeelte van de week is proberen we het maar gewoon!
  maandag 15 februari 2010 @ 16:09:26 #162
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_78021709
Pfff peuter/dreumespeuterpubers hebben we hier in huis ook hihihi... Stiekem moet ik er ook wel om lachen hoor!

Nu we het toch over zindelijkheid hebben: Kaith drinkt echt superveel (zo'n drie liter per dag) en moet om het kwartier/tien minuten plassen en dan ook echt plassen geen druppie en dan weer verder maar als we weg gaan of in de auto gaan kan ze het ineens wel een half uurtje ophouden. Iemand de gouden tip om het haar overdag ook wat langer op te laten houden? Op de psz gaat ze ook een keer of vijf in drie uurtjes. Ze kan het dus wel ophouden maar op vertrouwde plekken doet ze het dus niet.
  maandag 15 februari 2010 @ 16:11:06 #163
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78021757
Bianca

Beterschap met Anna! Hopelijk snel van het gesnotter af.

Beter weer wensen wij ook. Lekker buiten kunnen spelen. Daar zijn we allemaal wel aan toe.

En allemaal zindelijke peuters! Knap hoor!

Hier weer een zieke. De oorontsteking van het weekend heeft gelukkig niet doorgezet en we hoeven geen AB. D'r oren zijn nog onrustig zoals de HA meldde, maar ook hij wilde het zonder AB doen. Pfffff, geen strijd op dat vlak dus. Ze zit wel helemaal onder de uitslag op de d'r romp. Dacht eerst aan een allergische reactie, maar denk nu meer in de trant van 5e cq 6e ziekte. We zullen zien en anders toch nog maar weer naar de HA. Had er niet aan gedacht om hem er vanochtend naar te laten kijken, omdat ik toch eerst dacht aan allergie. Dom van me.
  maandag 15 februari 2010 @ 17:17:40 #164
267540 Books
Vorige Mibosmama's
pi_78023501
Chaca bij jullie houd het ook niet over he?! Beterschap weer voor jullie meidje.
  maandag 15 februari 2010 @ 17:38:37 #165
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78024074
Even een vraagje hier, want de huisarts kan ik niet meer bereiken (te laat natuurlijk), maar volgens mij heeft Julia een aambei o.i.d., of iets wat erop lijkt, ze heeft veel pijn bij het poepen en er zit een bobbel naast haar anus. Beetje vies praatje misschien, maar ik vroeg me af of er hier iemand ervaring mee heeft bij een klein kindje en weet wat hieraan te doen is... Ik weet in ieder geval dat het belangrijk is genoeg fruit te eten en dat is nu juist de laatste tijd een beetje het probleem. Ze lustte voorheen erg graag rijpe banaan (ook laxerend, de onrijpe juist niet) maar de laatste tijd zegt ze: 'ik wil niet hoor'. En wil vervolgens óók geen appeltje, sinaasappel, o.i.d....erg lastig. Groente eet ze best goed overigens. Maar ja, daar ligt het volgens mij ook niet echt aan...

maar... verders nog tips? Ik smeer het in ieder geval wat in met vaseline en dat lijkt het wel te verzachten. Ze heeft al wel een hele tijd last van 'pijn inne billen'... zo zielig!
  maandag 15 februari 2010 @ 17:40:03 #166
45621 Suzanna
Mama van...
pi_78024109
quote:
Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Books het volgende:
Pfff peuter/dreumespeuterpubers hebben we hier in huis ook hihihi... Stiekem moet ik er ook wel om lachen hoor!

Nu we het toch over zindelijkheid hebben: Kaith drinkt echt superveel (zo'n drie liter per dag) en moet om het kwartier/tien minuten plassen en dan ook echt plassen geen druppie en dan weer verder maar als we weg gaan of in de auto gaan kan ze het ineens wel een half uurtje ophouden. Iemand de gouden tip om het haar overdag ook wat langer op te laten houden? Op de psz gaat ze ook een keer of vijf in drie uurtjes. Ze kan het dus wel ophouden maar op vertrouwde plekken doet ze het dus niet.
Julia kan ook soms heeeeeel vaak plassen terwijl ze het soms zelfs 3/4 uur kan ophouden.. geen idee hoe dit te veranderen is, hier werkt het in ieder geval niet om erop te wijzen ofzo.
  maandag 15 februari 2010 @ 17:43:28 #167
267274 kapiteinpannekoek
dolle duo kleutermamma
pi_78024208
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje hier, want de huisarts kan ik niet meer bereiken (te laat natuurlijk), maar volgens mij heeft Julia een aambei o.i.d., of iets wat erop lijkt, ze heeft veel pijn bij het poepen en er zit een bobbel naast haar anus. Beetje vies praatje misschien, maar ik vroeg me af of er hier iemand ervaring mee heeft bij een klein kindje en weet wat hieraan te doen is... Ik weet in ieder geval dat het belangrijk is genoeg fruit te eten en dat is nu juist de laatste tijd een beetje het probleem. Ze lustte voorheen erg graag rijpe banaan (ook laxerend, de onrijpe juist niet) maar de laatste tijd zegt ze: 'ik wil niet hoor'. En wil vervolgens óók geen appeltje, sinaasappel, o.i.d....erg lastig. Groente eet ze best goed overigens. Maar ja, daar ligt het volgens mij ook niet echt aan...

maar... verders nog tips? Ik smeer het in ieder geval wat in met vaseline en dat lijkt het wel te verzachten. Ze heeft al wel een hele tijd last van 'pijn inne billen'... zo zielig!
Ik heb je post gelezen, maar geen advies.
Ik zou morgen naar de huisarts bellen.
pi_78027077
Ik zou vanavond de hap bellen om te vragen of ze een simpele tip hebben en morgen de huisarts.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  maandag 15 februari 2010 @ 21:03:39 #169
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78031882
Inderdaad even bellen Suzanna. Ik heb ook even geen tips.

Books, afleiden lukt dat?

Zelf nog de HA gebeld. inderdaad 5e of 6e ziekte. Dus als het goed zou ze morgen weer beterder moeten zijn.Eten doet ze nu niet. Vandaag wel geteld 3 koekjes en een halve boterham. Maar goed de 'melk' heeft ze wel goed gedronken.
pi_78034267
Even snel want ik ben eigenlijk heel druk bezig met een sollicitatiebrief. Geen idee hoe ik ineens op fok terecht kwam
quote:
Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef Suzanna het volgende:

Suzanna Linde heeft eens door een verstopping een scheurtje opgelopen in haar anus. Daar had ze toen veel last van bij het poepen. Ze heeft toen van de dokter movicol junior gekregen. Dat zijn zakjes poeder zonder smaak die je in water op moet lossen. Het is geen laxeermiddel, maar het maakt de ontlasting zachter/dunner waardoor er minder pijn bij het poepen is. Dat heeft ze toen een tijdje gebruikt tot het weer genezen was. Misschien handig om te onthouden als je morgen contact opneemt met de huisarts?

Er bestaan trouwens ook zetpillen tegen aambeien.

O ja zorg ook dat ze voldoende drinkt en dat ze de poep niet gaat ophouden. Dan kom je in zo'n cirkeltje terecht: poepen doet zeer -> dus ophouden -> dus nog meer pijn want verstopping. Sterkte voor Julia
  maandag 15 februari 2010 @ 22:00:46 #171
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_78034954
Waar ga je solliciteren Stiemie?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_78035097
Beterschap voor de zieke kindjes!

Jet ging zelf aangeven dat ze echt moest poepen en plassen!
Mwaaa..nu is het weer helemaal over, maar dat zal wel weer een fase zijn ofzo

Sneeuw en kou heeft ze liever niet! Geef mij maar zon mama
Vanmiddag heeft ze wel even in de tuin gespeelt, maar niet zo lang ....
Ons zonne-kindje

Stiemie, succes met solliciteren!
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_78035120
Waar niet

Druk zoekende naar een baan voor senior webredacteur/ portal manager omgeving Amsterdam, max 32 uur dus als je nog wat weet?
pi_78035257
Stiemie, geen idee! iig succes

Ik ga binnenkort ook van baan wisselen
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  dinsdag 16 februari 2010 @ 09:48:49 #175
144006 chacama
Ondernemend!
pi_78048060
Succes Stiemie. Hier ook geen tips en al zeker niet in omgeving A'dam.

Laat die zon maar komen. Vanochtend hoorde ik: mama..... alleer neeuw! willenie uit bed. Isse koud.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')