hahahaquote:Op maandag 15 februari 2010 07:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons wil ook graag nog een zusje. Maar dan eentje met een piemel, want die andere pakt altijd alles af...
quote:Op maandag 15 februari 2010 07:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Fons wil ook graag nog een zusje. Maar dan eentje met een piemel, want die andere pakt altijd alles af...
quote:Op maandag 15 februari 2010 07:53 schreef Bass-Miss het volgende:
Jen stond gister buiten in de sneeuw... Ik was dr opeens kwijt, stond ze in de tuin "SNEEUW!!!"quote:Op maandag 15 februari 2010 12:17 schreef Brighteyes het volgende:Fons!
Ik kan niet wachten tot het weer wat beter weer wordt, kunnen we buiten ook nog eens wat doen ipv een rondje lopen.
Julia kan ook soms heeeeeel vaak plassen terwijl ze het soms zelfs 3/4 uur kan ophouden.. geen idee hoe dit te veranderen is, hier werkt het in ieder geval niet om erop te wijzen ofzo.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:09 schreef Books het volgende:
Pfff peuter/dreumespeuterpubers hebben we hier in huis ook hihihi... Stiekem moet ik er ook wel om lachen hoor!
Nu we het toch over zindelijkheid hebben: Kaith drinkt echt superveel (zo'n drie liter per dag) en moet om het kwartier/tien minuten plassen en dan ook echt plassen geen druppie en dan weer verder maar als we weg gaan of in de auto gaan kan ze het ineens wel een half uurtje ophouden. Iemand de gouden tip om het haar overdag ook wat langer op te laten houden? Op de psz gaat ze ook een keer of vijf in drie uurtjes. Ze kan het dus wel ophouden maar op vertrouwde plekken doet ze het dus niet.
Ik heb je post gelezen, maar geen advies.quote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje hier, want de huisarts kan ik niet meer bereiken (te laat natuurlijk), maar volgens mij heeft Julia een aambei o.i.d., of iets wat erop lijkt, ze heeft veel pijn bij het poepen en er zit een bobbel naast haar anus. Beetje vies praatje misschien, maar ik vroeg me af of er hier iemand ervaring mee heeft bij een klein kindje en weet wat hieraan te doen is... Ik weet in ieder geval dat het belangrijk is genoeg fruit te eten en dat is nu juist de laatste tijd een beetje het probleem. Ze lustte voorheen erg graag rijpe banaan (ook laxerend, de onrijpe juist niet) maar de laatste tijd zegt ze: 'ik wil niet hoor'. En wil vervolgens óók geen appeltje, sinaasappel, o.i.d....erg lastig. Groente eet ze best goed overigens. Maar ja, daar ligt het volgens mij ook niet echt aan...
maar... verders nog tips? Ik smeer het in ieder geval wat in met vaseline en dat lijkt het wel te verzachten. Ze heeft al wel een hele tijd last van 'pijn inne billen'... zo zielig!
Suzanna Linde heeft eens door een verstopping een scheurtje opgelopen in haar anus. Daar had ze toen veel last van bij het poepen. Ze heeft toen van de dokter movicol junior gekregen. Dat zijn zakjes poeder zonder smaak die je in water op moet lossen. Het is geen laxeermiddel, maar het maakt de ontlasting zachter/dunner waardoor er minder pijn bij het poepen is. Dat heeft ze toen een tijdje gebruikt tot het weer genezen was. Misschien handig om te onthouden als je morgen contact opneemt met de huisarts?quote:Op maandag 15 februari 2010 17:38 schreef Suzanna het volgende:
Even een vraagje hier, want de huisarts kan ik niet meer bereiken (te laat natuurlijk), maar volgens mij heeft Julia een aambei o.i.d., of iets wat erop lijkt, ze heeft veel pijn bij het poepen en er zit een bobbel naast haar anus. Beetje vies praatje misschien, maar ik vroeg me af of er hier iemand ervaring mee heeft bij een klein kindje en weet wat hieraan te doen is... Ik weet in ieder geval dat het belangrijk is genoeg fruit te eten en dat is nu juist de laatste tijd een beetje het probleem. Ze lustte voorheen erg graag rijpe banaan (ook laxerend, de onrijpe juist niet) maar de laatste tijd zegt ze: 'ik wil niet hoor'. En wil vervolgens óók geen appeltje, sinaasappel, o.i.d....erg lastig. Groente eet ze best goed overigens. Maar ja, daar ligt het volgens mij ook niet echt aan...
maar... verders nog tips? Ik smeer het in ieder geval wat in met vaseline en dat lijkt het wel te verzachten. Ze heeft al wel een hele tijd last van 'pijn inne billen'... zo zielig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |