Ik heb het alleen over een andere thuis dan jij.quote:
Detailquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:33 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het alleen over een andere thuis dan jij.
Je zit gewoon weer uitjes te bedenken om er met de auto op uit te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik zit voor vanavond al te denken, Uno's of Ruby Tuesday's?
Die draait helemaal nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is goed hoor. Als ik geld heb
.
Mijn ouders gaan met me zaterdag naar de film voor mijn verjaardag. Dr. Parnassus here I come.
Nee, want hij wil niet starten en ik heb geen idee hoe hij gefixt moet wordenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:34 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Je zit gewoon weer uitjes te bedenken om er met de auto op uit te kunnen gaan.
Ga je trouwens het onderhoud zelf doen?Dan krijg je van die echte, dikke werkershanden en kun je heel stoer zeggen: "I fix Volvo's"
![]()
hartjes vouwen uit roze papier?quote:
Oh jee, dat is eeh... hoe zeg je dat in het Engels? Cut.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, want hij wil niet starten en ik heb geen idee hoe hij gefixt moet worden
Een heel origamifeest!quote:
Eerste nacht in je nieuwe huis?quote:
Behoorlijk cut jaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oh jee, dat is eeh... hoe zeg je dat in het Engels? Cut.![]()
Zeg maar dan moet jij toch eens snel een cursus gaan volgen, Volvo's fixen is be-hóór-lijk masculien!Maar, ahum, nu even serieus, het zou wel zonde zijn als hij niet meer aan de praat te krijgen is!
Was dat meteen en was dat al bekend?
Kun je nu iemand sewen om het voor elkaar te krijgen ofzo..?
Jij bent als Stroekie Junior, jullie onthouden de meest nutteloze feitjes over fokkersquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Eerste nacht in je nieuwe huis?Stáát alles al?
Had je niet je internet per de vierde opgezegd en dan is dus de logische volgende vraag: waarom onthoud ik dat?
Maar enfin, trusten!![]()
Wax beheerst de Nederlandse taal wat beterquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent als Stroekie Junior, jullie onthouden de meest nutteloze feitjes over fokkers
P-a-r-d-o-n?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij bent als Stroekie Junior, jullie onthouden de meest nutteloze feitjes over fokkers
quote:
Op zeg euh... 13 maart iets doen is toch net zo leuk? Onverwacht enzo, veel toffer.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:32 schreef Waxxer het volgende:
Waarmee ik wil zeggen dat het best leuk is hoor om iets te doen. We zijn toch niet van steen?
Oei, dat is vergelijkbaar met jou Nuno Junior noemen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat je dan een naamdag hebt? Sommige landen doen heel erg aan naamdagen en zij verjaardagen ondergeschiktquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:45 schreef wonderer het volgende:
Valentijnsdag lijkt me wel leuk als je Valentijn heet.
http://en.wikipedia.org/wiki/White_Dayquote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Op zeg euh... 13 maart iets doen is toch net zo leuk? Onverwacht enzo, veel toffer.
O ligt dat zo gevoelig dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:50 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oei, dat is vergelijkbaar met jou Nuno Junior noemen.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 22:43 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ja, dat heeft toch een bijzondere betekenis hè.. Zoiets als Sint Nicolaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |