P.S. (Dit is mijn 1000e post, alleen niemand die mee feest viert )
quote:Jahwel
Op dinsdag 07 mei 2002 03:14 schreef Riooo het volgende:
Deel 11 is nog niet eens vol...
quote:Nu wel.
Op dinsdag 07 mei 2002 03:14 schreef Riooo het volgende:
Deel 11 is nog niet eens vol...
quote:Yeeey, feest, feest, hiep hiep hoera.
Op dinsdag 07 mei 2002 03:13 schreef syndr0me het volgende:
In vervolg op deel 11 van dit onderwerp.. is hier deel 12, voor de actieve posters.P.S. (Dit is mijn 1000e post, alleen niemand die mee feest viert
)
Kunnen we nu weer verder .
quote:Dan wordt het serieus tijd om je af te vragen wat jij met je leven aan het doen bent...
Op dinsdag 07 mei 2002 03:13 schreef syndr0me het volgende:
In vervolg op deel 11 van dit onderwerp.. is hier deel 12, voor de actieve posters.P.S. (Dit is mijn 1000e post, alleen niemand die mee feest viert
)
GLG
quote:ffies meenemen hierheen.
dat flesje wordt gebruikt als plaatsbepaling van de schoten en is zeker niet van Fortuyn afkomstig.Het is niet onwaarschijnlijk dat dit item afkomstig is van een van de medewerkers van de Technische Recherche om puur en alleen een goed beeld van de foto te geven, aub denk er niet teveel van.
quote:Leuk die smiley.
Op dinsdag 07 mei 2002 03:15 schreef syndr0me het volgende:[..]
Jahwel
quote:Precies, straks wordt er nog gelachen in dit topic.
Op dinsdag 07 mei 2002 03:17 schreef static het volgende:[..]
Leuk die smiley.
voel je de haat nog, of ben je nu vrij
wil je ze terug nemen, de dingen die je zei
de mensen die huilen, het is nu te laat
een weg wordt gevolgd, een weg vol haat
de tijd tikt door en wonden genezen
wanneer leren we het verleden te lezen
we bekijken de tekst maar begrijpen hem niet
heel soms is er een enkeling die het goed ziet
er werd weer geoordeeld, gespeeld voor God
At your service, no he is not......
tja
Van het lezen van die condoleance-registers word je al helemaal niet vrolijk...
Ik weet wel dat het rellen wordt bij die Uefa Cup finale, De Amstel Cup finale en als Ajax wint de daarop volgende huldiging. Ben benieuwd of iets van Fortuyn z'n dood hiermee nog wat te maken zal krijgen.
Zal het ook rustig blijven bij het Binnenhof ?
quote:Of het tot rellen komt hangt er vanaf hoe de politie reageert, als de politie niet al te opvallend aanwezig is dan valt het mee, anders loopt het weer uit de hand denk ik.
Op dinsdag 07 mei 2002 03:29 schreef PLAE@ het volgende:
Ik vraag me af of het morgen ofzo nog tot rellen zal komen ?!
Ik weet wel dat het rellen wordt bij die Uefa Cup finale, De Amstel Cup finale en als Ajax wint de daarop volgende huldiging. Ben benieuwd of iets van Fortuyn z'n dood hiermee nog wat te maken zal krijgen.Zal het ook rustig blijven bij het Binnenhof ?
quote:Iemand nog zin om hier op in te gaan of moet ik gewoon op morgen wachten?
Op dinsdag 07 mei 2002 03:24 schreef SurfDude het volgende:
Alle speculaties a la de mannetjes in witte pakken zoals gezegd zijn wel aardig, maar ik zou graag terug gaan naar het waarom de dood van Pim ons alleen nogal aangrijpt (of heb ik dat mis?). Ikzelf heb geen id namelijk. Overigens blijft het toch een raar feit dat zodra iemand dood is je die persoon meer gaat waarderen dan voor zijn/haar dood.
quote:Dat is heel makkelijk te verklaren, Pim Fortuyn was de afgelopen maanden dagelijks in het nieuws, het onderwerp van gesprek, dagelijkse beelden alsmede zijn uitspraken bereikten elke huishouding.
Op dinsdag 07 mei 2002 03:24 schreef SurfDude het volgende:ik zou graag terug gaan naar het waarom de dood van Pim ons alleen nogal aangrijpt (of heb ik dat mis?). Ikzelf heb geen id namelijk.
Zelfs wanneer iemand geen PF aanhanger was, ook dan hield men zich bezig met deze man, en intrigeerde hij op de een of andere manier.
Op die manier is PF deel uit gaan maken van ieders leven, op welke manier dan ook.
Wanneer dan zoiets gebeurd is dat ontzettend choquerend, nimmer was er in Nederland een dergelijk ongekend publiek figuur.
Vandaar, denk ik.
quote:Hier niet, er staat alleen dat de site gesloten is.
Op dinsdag 07 mei 2002 03:37 schreef Riooo het volgende:[..]
Site van RdW
Maar nog steeds weet ik niet waarom die streams niet werken .
quote:Dat zal het wel zijn dan denk ik. Toch raar: als zo'n sjaak nog leeft zullen velen gedacht hebben: "kan mij wat schelen als die dood is" (klinkt een beetje respectloos, sorry daarvoor) maar als die dan toch dood is baal je er toch ontzettend van...
Op dinsdag 07 mei 2002 03:36 schreef Cosma-Shiva het volgende:[..]
Dat is heel makkelijk te verklaren, Pim Fortuyn was de afgelopen maanden dagelijks in het nieuws, het onderwerp van gesprek, dagelijkse beelden alsmede zijn uitspraken bereikten elke huishouding.
Zelfs wanneer iemand geen PF aanhanger was, ook dan hield men zich bezig met deze man, en intrigeerde hij op de een of andere manier.
Op die manier is PF deel uit gaan maken van ieders leven, op welke manier dan ook.
Wanneer dan zoiets gebeurd is dat ontzettend choquerend, nimmer was er in Nederland een dergelijk ongekend publiek figuur.
Vandaar, denk ik.
quote:De sfeer in Rdam wordt grimmiger, er hebben al wat incidenten plaats gevonden in Rdam tussen allochtonen & autochtonen. De komende dagen zal het wel toenemen.
Op dinsdag 07 mei 2002 03:31 schreef SurfDude het volgende:
Ik denk dat er geen rellen meer komen, anders waren die er vanavond al wel geweest. Bij het voetbal kan het natuurlijk alsnog gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |