Tja.... begrijpelijk toch in zo'n land?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef gekkewiebel het volgende:
"Mobiele telefoons moeten na landing op het vliegveld worden ingeleverd. Bij vertrek wordt het apparaat geretourneerd. "
Ze zijn nou eenmaal verboden daar. Da's niet erg, want ze hebben toch geen mobiel netwerk, en als ze dat wel hebben, hebben ze toch geen contracten met buitenlandse aanbieders.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:37 schreef gekkewiebel het volgende:
"Mobiele telefoons moeten na landing op het vliegveld worden ingeleverd. Bij vertrek wordt het apparaat geretourneerd. "
En als je drie jaar achter slot en grendel belandt wegens "spionage" in een vochtige ruimte met knipperende TL buizen dan is dat gewoon de gewoonte daar?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:39 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Tja.... begrijpelijk toch in zo'n land?
Dat is nu eenmaal de wet... dus daar heb ik wat dat betreft niet veel problemen mee.
Het is meer om ook wat van de sfeer en cultuur te proeven!quote:Op donderdag 2 september 2010 19:46 schreef IDisposable het volgende:
Over veiligheid hoef je denk ik niet in te zitten. Ik denk dat NK een van de veiligste vakantielanden is omdat er constant iemand op je lippen zit. Het lijkt mij ook niet een land waar je voor vakantie en ontspanning heen gaat. Eerder om tijdens verjaardagen op te kunnen scheppen dat je naar NK bent geweest.
Ik studeer Geneeskunde...... zou dan een probleem zijn?quote:Op donderdag 2 september 2010 19:49 schreef Nobu het volgende:
Ik weet trouwens ook niet wat voor werk je doet, maar bij een veiligheidsonderzoek krijg je er gegarandeerd gezeik mee.
Ook als je weet dat dit in feite allemaal geregisseerd is? En natuurlijk mag ja daarvan genieten. Het zou alleen niets voor mij zijn.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Het is meer om ook wat van de sfeer en cultuur te proeven!
Noord-Korea het natuurlijk ook zijn weelde en natuur. Daar mag een mens best van genieten toch?
Ik heb geen idee. Lijkt me niet, maar goed.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:50 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Ik studeer Geneeskunde...... zou dan een probleem zijn?
Tja.... geregisseerd of niet. Je kunt via de link lezen dat je ook gewoon in de stad zult komen, zelfs in de metro. Dus je proeft wel degelijk een beetje de sfeer onder het normale volk.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:54 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Ook als je weet dat dit in feite allemaal geregiseerd is? En natuurlijk mag ja daarvan genieten. Het zou alleen niets voor mij zijn.
In de metro ben je beperkt tot een aantal haltes, waar je wederom een hoop marionetten zal zien. Je zult op je reis in NK meer Chinezen tegenkomen dan Noord Koreanen. Ook qua videomateriaal is er weinig echt goeds te vinden, simpelweg omdat een videocamera vasthouden daar net zo'n verdachte en opvallende beweging is als wanneer je hier op het Museumplein een pistool rondzwaait.quote:Op donderdag 2 september 2010 19:56 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
Tja.... geregisseerd of niet. Je kunt via de link lezen dat je ook gewoon in de stad zult komen, zelfs in de metro. Dus je proeft wel degelijk een beetje de sfeer onder het normale volk.
En je krijgt veel oude bouwwerken te zien.... die zeggen veel over de koreaanse cultuur honderden jaren geleden. Ik zou er nooit een maand kunnen zitten. Maar die 5 dagen lijken me toch wel heel leuk.
Het enige waar ik me wat zorgen om maakte is het feit dat je absoluut geen contact meer hebt met de buitenwereld. Stel dat er iets gebeurd? Kom ik dan in contact met mijn reisorganisatie? Of ben ik simpelweg aan m'n lot en m'n twee "gidsen" overgelaten?
Zelfde reis als ik en zelfde indruk dus. Heb je foto's online staan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:27 schreef vipergts het volgende:
Ik ben net terug echt een bijzonder land met vriendelijke bevolking die ook best nieuwsgierig is als ze zich onbespied voelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |