Joah zou ik ook kunnen doen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:48 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dus, zorg ervoor dat er in je kamer altijd nog een rol staat. Dan kan je net als op de camping, met de rol onder je arm, altijd naar de wc toe
Ik als man had natuurlijk nooit tissues in huisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah zou ik ook kunnen doen.Maargoed, dan kan ik net zo goed een heel pak kopen. Heb sowieso nog wel tissues hier. [ afbeelding ]
Neem niets aan is mijn advies.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat je hier niet op reageert vat ik maar als een bevestiging op.
Daar kun je niet goed proppen van maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Joah zou ik ook kunnen doen.Maargoed, dan kan ik net zo goed een heel pak kopen. Heb sowieso nog wel tissues hier. [ afbeelding ]
Gezien z'n PI gebruik en manier van posten denk ik eerder IQM.quote:
Neem niets aan is mijn advies.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gezien z'n PI gebruik en manier van posten denk ik eerder IQM.
Hmm, daar heb je misschien wel gelijk in, confrater.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Gezien z'n PI gebruik en manier van posten denk ik eerder IQM.
Nee sowieso niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik als man had natuurlijk nooit tissues in huis
Ik zou bij god niet weten wat ik met tissues zou moeten. Ik heb ook nog nooit gedacht van "Nou, had ik nu maar tissues bij me"quote:
En als de snottebel als een elastiekje aan je neusgat bungelt?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik zou bij god niet weten wat ik met tissues zou moeten. Ik heb ook nog nooit gedacht van "Nou, had ik nu maar tissues bij me"
Dan Snaith mist de looks.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef Smart_ass het volgende:
Ik luister Caribou. Had er nog nooit van gehoord maar klinkt hemels.
Is hij niet de zanger van het liedje Eraser?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:10 schreef Smart_ass het volgende:
Gelukkig luister ik ook geen muziek om de looks van de bandleden enzo. Thom Yorke is tenslotte ook geen hottie.
Dat is serieus het enige liedje van hem dat ik ken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:13 schreef Smart_ass het volgende:
Hahaha niet zo onwetend grapjas. Je weet heus wel wie het is. En eraser is inderdaad ook van hem.
Nee dat moet je onthouden voor de volgende keer, zodra iemand een pak koopt moet je gewoon een rol kapen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer wel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Smart_ass het volgende:
Maar het is natuurlijk ook de zanger van Radiohead he!!!!!!!!!!
Ja precies. Nou goed, ik ga straks eten met vriendinnen (niet hier) dus ik ben benieuwd of we dan nieuwe rollen hebben als ik terug ben.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee dat moet je onthouden voor de volgende keer, zodra iemand een pak koopt moet je gewoon een rol kapen.
stropdas? Mouw? Nee, dat doe ik niet. Bij mij gebeurt zoiets ook nooit.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:01 schreef Marvin. het volgende:
[..]
En als de snottebel als een elastiekje aan je neusgat bungelt?
Een sjaal met groene accenten is modern.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
stropdas? Mouw? Nee, dat doe ik niet. Bij mij gebeurt zoiets ook nooit.
Wel zag ik laatst iemand uitgebreid haar neus snuiten in haar sjaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |