Je kat nog wat leuks gedaan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:30 schreef Lamon. het volgende:
Over paradoxale opmerkingen.
De 1 zegt, je zal toch op een ochtend niet wakker worden!
De ander zegt, dat hij er dan niet wakker van kan liggen.
Dit is heel grappig zonder uitleg.
De user Marvin. heeft hier officieel de leukste meest subtiele comeback van de komende week geplaatst.
We hadden het ook grappig gevonden als je het niet had 'uitgelegd' hoor.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:30 schreef Lamon. het volgende:
Over paradoxale opmerkingen.
De 1 zegt, je zal toch op een ochtend niet wakker worden!
De ander zegt, dat hij er dan niet wakker van kan liggen.
Dit is heel grappig zonder uitleg.
De user Marvin. heeft hier officieel de leukste meest subtiele comeback van de komende week geplaatst.
Moet je dan net als Liiszle met je slipje op je knieën?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
Live vanaf de fotoshoot locatie, een huisje van een oma.
Nee, daar geloof ik niet in. Misschien in mijn volgende leven.quote:
Toepasselijk, want op dit moment in The Dolphin's Cry op de radio.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:35 schreef wolvendagen het volgende:
Live vanaf de fotoshoot locatie, een huisje van een oma.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:50 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je dan net als Liiszle met je slipje op je knieën?
Neem contact op met Shanti Devi.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, daar geloof ik niet in. Misschien in mijn volgende leven.
Ah, okee. Nou, succes dan maar. Resultaat mag in een rar in mijn PM.quote:
Hij staat tegenwoordig op 2 poten, soms wel 5 minuten lang.quote:
Jawel hoor. Dat zijn alleen de hersencellen die sterven. Als je het niet meer hoort moet je je pas zorgen maken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik hoor de hele tijd dingen ploppen in m'n hoofd, heb ik nu geen hersenen meer?
Ik hoor het niet meer!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat zijn alleen de hersencellen die sterven. Als je het niet meer hoort moet je je pas zorgen maken.
Dat komt toch door overmatig drank gebruik?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat zijn alleen de hersencellen die sterven. Als je het niet meer hoort moet je je pas zorgen maken.
Ja, helemaal in combinatie met overmatig zaad slikken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:00 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat komt toch door overmatig drank gebruik?
Ah, dat verklaart een boel.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, helemaal in combinatie met overmatig zaad slikken.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |