Whehehequote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:15 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik heb het ook nog niet gelezen, maar ik vind het alleen wat hebbend at er daadwerkelijk tekst in staat.Dat lezen komt later op de dag wel.
Moet je even een brief schrijven naar de NS.quote:
quote:Beste NS,
Normaal zijn jullie nooit op tijd. Maar ik wil dat wel graag. Hierbij ritsel ik een privé-afhaaltrein voor volk en vaderland.
Kusjes,
WillFerrell
Kan je dan ook nog het model kiezen? Ik wil graag een koploperquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Moet je even een brief schrijven naar de NS.
[..]
Uiteraard, gewoon even vermelden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Kan je dan ook nog het model kiezen? Ik wil graag een koploper![]()
Te gek, dat zijn echt de allerfijnste treinenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:18 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Uiteraard, gewoon even vermelden.
Woei ook nog gehaald ook.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Te gek, dat zijn echt de allerfijnste treinen
Alsjeblieft niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:16 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Whehehe![]()
Ik vind dat de oude OP weer terug moet.
Dat is beter dan dat gezeik over die kaste of dat gelul van vorige weekquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet.Dat gezeik wie wel of niet in de OP mocht.
Waarom zou ik dat niet wetenquote:
Ik snap er niets van. Kan je iets duidelijker proberen te zijn?quote:
Dat zeker ja.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:16 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Het is toch elke dag weer afwachten of je wel weer wakker wordt hè.
Je zal mooi balen als het een keer niet gebeurt.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:16 schreef Jos_ het volgende:
[..]
Het is toch elke dag weer afwachten of je wel weer wakker wordt hè.
Dan kan ik er niet wakker van liggen.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zal mooi balen als het een keer niet gebeurt.
Je bedoelt als in reïncarnatie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef BobbyB het volgende:
Het lukt me niet met een leuke comeback te komen.
Waarvan zou jij een comeback moeten maken dan?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:45 schreef BobbyB het volgende:
Het lukt me niet met een leuke comeback te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |