Ik gebruik zo waanzinnig veel verschillende shampoos.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mannen die andere shampoo gebruiken dan normale.
Waar heb jij eigenlijk shampoo voor nodig?quote:Op maandag 1 februari 2010 23:55 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mannen die andere shampoo gebruiken dan normale.
[..]
Ik ben al 21.
Dat heb je niet als je op jezelf woont!quote:Op maandag 1 februari 2010 23:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik gebruik zo waanzinnig veel verschillende shampoos.Maar net wat er in handbereik ligt.
O.quote:
Konthaar.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:58 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waar heb jij eigenlijk shampoo voor nodig?
Blont.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden jullie?
Behalve blont (wat vast niet haar natuurlijke kleur is) vind ik haar ook te onschuldig kijken.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zit naar dr te kijken op tv e ik vind haar echt heel leuk
Truth.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat heb je niet als je op jezelf woont!
[..]
O.
Beste topic ooit!
[KLB SC #1171] Waar we fok gesloopt hebben
Ik dacht dat mannen dat juist altijd leuk vondenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Behalve blont (wat vast niet haar natuurlijke kleur is) vind ik haar ook te onschuldig kijken.
Ik zou graag zo posten maar Remlof is te duidelijk aanwezig.quote:
quote:Op dinsdag 14 april 2009 23:09 schreef Broekpaling het volgende:
Remlof, kan je zotheid niet unbannen? Hij heeft over je post heengelezen. Had iedereen kunnen gebeuren.
Voor de rest doet hij namelijk altijd normaal.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik zou graag zo posten maar Remlof is te duidelijk aanwezig.
Waarom is er na bijna een jaar nog niks aan gedaan?quote:
Omdat vleespet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 00:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarom is er na bijna een jaar nog niks aan gedaan?
En kankerhoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |