Ik ben nergens bang voorquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:17 schreef Redbaron het volgende:
hmm bang dat ik geen bestellingen op kan nemen of friet kan warm maken?
neuh als ze me gaan uitlachen mag jy wel gaan, ik doe wel waar ik goed in benquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben nergens bang voor
Go ahead. Om 4 uur moet je beginnen, om 12 uur ben je vrij
Haha, watjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:20 schreef Redbaron het volgende:
[..]
neuh als ze me gaan uitlachen mag jy wel gaan, ik doe wel waar ik goed in ben
Nee, kloptquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gisteravond nog een flurry bij je gehaald, maar je was er niet.
ik weet wat ik kan en leuk vind, werken bij de mc en daarbij uitgelachen worden is er niet 1 vanquote:
Haha, watjequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik weet wat ik kan en leuk vind, werken bij de mc en daarbij uitgelachen worden is er niet 1 van
doeiiiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga aan t werk.
Ajudeva
Daar is het ijs voor, kunnen wij niks aan doenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef Kreator het volgende:
Wel jammer dat die flurry's zo snel smelten trouwens. Die stroopwafel is echt lekker, maar het is net soep na 3 minuten..
Anyway, werkze straks!
Okay..herstel: "Het smelt veel sneller dan elk willekeurig ander ijs. En dat is raar."quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Daar is het ijs voor, kunnen wij niks aan doen![]()
je verwacht kwaliteit bij de mc?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Okay..herstel: "Het smelt veel sneller dan elk willekeurig ander ijs. En dat is raar."
thanksquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je moet je er niks van aantrekken, serieus.
Als jij het mooi vind, moet jij dat helemaal zelf weten!
Komt oa ook door de warme karamelquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Okay..herstel: "Het smelt veel sneller dan elk willekeurig ander ijs. En dat is raar."
Dat is Sundae.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:59 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Komt oa ook door de warme karamel?
Nee, ook op de mc flurry kitkat en stroopwafel zit karamel inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2010 16:08:45 ]
Hier nog ff een half uurtje doorbikkelen en dan richting huisquote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:01 schreef Samzz het volgende:
Goedemiddag
Op weg naar huis. Bah, pest weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |