wtf?! wat mooi!!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:39 schreef Daywalk3r het volgende:
Tekening van Samzz![]()
Klik voor groter
[ afbeelding ]
hai basquote:
kreaquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:09 schreef Kreator het volgende:
Wat een dag. Echt. Niet leuk.
joah kan weer eten binnenhouden. wel slecht geslapen, 3u slapen, 9u wakker.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:07 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
hai basik ben net wakker
ik heb wel meer dan 12 uur geslapen.
en jij dan? al een beetje beter nu?
nou nee niet echt, het is een vieze drek buiten dus ik blijf liever binnen bij de laptop.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:10 schreef Redbaron het volgende:
[..]
joah kan weer eten binnenhouden. wel slecht geslapen, 3u slapen, 9u wakker.
nog plannen vandaag?
heb ook geen zin om naar buiten te gaan, maar zal toch moeten. boodschappen doen enzo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:12 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
nou nee niet echt, het is een vieze drek buiten dus ik blijf liever binnen bij de laptop.
nee best chille ruimte hoor, maar 't stilzitten hou ik niet vanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:25 schreef Redbaron het volgende:
[..]
hehe de ruimte bij de boer en nu tussen 4 muren?
Je moet je er niks van aantrekken, serieus.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:57 schreef Assiej het volgende:
[..]
Klopt ik had eerst wel meer fotos
maar die heb ik eraf gehaald en mijn hele collectiestaat op hyves.
Je kunt je het vaagjes herinneren ?
@girlnextdoor;
Mensen komen in mijn fobo zeuren over mijn make-up
niet alleen in het fobo
ook op hyves bv.
altijd maar zeuren(al moet ik wel zeggen dat de meeste mensen op hyves veel positiever zijn
)
Van mij had je het nog niet gezienquote:Op dinsdag 2 februari 2010 13:16 schreef Redbaron het volgende:
[..]
ik kijk ook niet bij de kerelsafdeling hoor.
nieuwschierigheid naar t andere geslacht misschien waarom ik er zit.
helaas wordt er niets gepost wat ik nog niet heb gezien
had jij er ook gepost jah??quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Van mij had je het nog niet gezien
tuurlk weet ik datquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je toch?
Is goed. Ga jij maar voor mij naar de Mc en zeg maar dat je vandaag voor mij werkt.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is goed. Ga jij maar voor mij naar de Mc en zeg maar dat je vandaag voor mij werkt.
Wedden dat ze je knetterhard in je gezicht uitlachen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |