Ik ga toch proberen, zo kort mogelijk, een verslag te schrijven. Want, en ik weet nog niet of jullie het met me eens zijn (topic nog niet helemaal doorgelezen):
IK VOND DIT HET BESTE SYTYCD SEIZOEN OOIT!
beter dan welk seizoen dan ook in US. Ik heb tranen met tuiten gehuild bij verschillende nummers, kreeg een warm en fuzzy gevoel bij elke show, en was blown away by the talent. Niets was gemaakt, kostuums waren fenomenaal, kandidaten waren super.. wat willen we nog meer? 

Ik ga even lezen en dan via post na post commentaar geven op waar ik zin in heb 

Hier ook (ongelofelijk): zodra ik Nick zag moest ik aan Ang denken. EN dacht: omg, dat is niet iets wat ik zou moeten behoren te weten  

ik vind Jason ook aantrekkelijk meiden 

Zo voor de show, het moet me van het hart: Robbie was DE person die ik zag en waarvan ik dacht: Jee wat een lelijkerd, die is vast een joke 

en toen begon ie te dansen.. OMG.. ongelofelijk. Toch dacht ik nog steeds niet dat hij wat zou kunnen doen in de show..
Verder vielen me Renee, Ivy Doug, Don en Matt heel erg op.
Kieran vond ik eigenlijk creepy, en heb dat de hele show een beetje gevonden. De irritante meiden: Makheila, Grace en Issi en Carly, bah.
Ok zit verder te lezen en zie dat Grace een favoriet van jullie is. bah! Ik vind r echt een totale clown.
Nou ik houd het verder kort. Naarmate het vorderde wereden Ivy, Phillip en bovenal Robbie mijn grote favorieten. Ik was dan ook zooo blij dat ze allemaal in de finale zaten. En dat Robbie dan ook nog wint..
Wat een seizoen. Ik ben soms gewoon verdrietig dat ik het niet met jullie heb gevolgd 

quote:
Jaaaaaaaaa, we weten nu wel dat Renee een hatchet face heeft, zich alleen in het donker op straat mag vertonen en dat haar moeder haar het liefst terug wilde duwen toen ze geboren werd.

Wat ik nog effe kwijt moet: ik weet op wiw Matt lijkt: Jack Nichelson  

quote:
Het leek wel zo’n hoes die je over je plastic kerstboom kunt gooien als je hem weer een jaartje met ballen en al op zolder zet!
En ook ben het eens met het feit dat Nat echt een onwijs lief en gek en leuk mens is geworden die ik 2 jaar geleden nog niet uit kon staan!
Na het lezen van dit hele topic (oef), kom ik tot de conclusie dat we het echt allemaal totaal eens waren he? Super seizoen. Super winnaar. Is nog nooit gebeurd volgens mij (dat we het allemaal zo eens zijn). Betekent echt dat dit outstanding was.
Ik word NOG emo als ik denk aan de openingsdans van de finale als ze allemaal dat teken van Don doen.. 

emo-kip! 

I love u all  

Ga nu USA kijken!
Oh en heeft iemand een inivitation voor Immortalseed voor me? mijn account is verlopen denk ik