friemelquote:
marcquote:
Dank je.quote:
flesquote:
quote:
flesquote:Op dinsdag 2 februari 2010 09:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Seg mefrauwtjuh, doen we een beetje rustig??![]()
GFquote:
friemquote:
quote:
dat doen ze expres in opdracht van Bos, om de files langer te maken en zo meer belasting op te kunnen strijken om files te bestrijden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
K*T KPN, hele nacht het internet eruit gelegen.......![]()
Noemen ze dan "Zakelijk"
Ga slapenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 10:06 schreef friemelaar het volgende:
K*T KPN, hele nacht het internet eruit gelegen.......![]()
Noemen ze dan "Zakelijk"
Ik wel, maar m'n klanten slapen niet allemaal 's nachts ....quote:
Goeie morgen geel klein vogeltje dat kan zingen en dansenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:25 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedmorgen!![]()
Ik ben inmiddels al weer een uur bezig geweest met het uitpakken en opnieuw indelen van mijn koffer, ik ben nu in de: alles uit de verpakking halen wat uit de verpakking kan fase beland.
tweetyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:25 schreef --Tweety-- het volgende:
Goedmorgen!![]()
Ik ben inmiddels al weer een uur bezig geweest met het uitpakken en opnieuw indelen van mijn koffer, ik ben nu in de: alles uit de verpakking halen wat uit de verpakking kan fase beland.
je bent een visquote:
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:16 schreef goldfinger1963 het volgende:
iedereen druk aan het werk vandaag
Of in de woorden van K3: Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw.quote:
s.o.s ik mis jequote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:36 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Of in de woorden van K3: Ik ben een klein geel visje in een zee van blauw.
Was ik maar een vis. Lekker zwemmen in de oceaan. En als ik een vis ben, dan wel een walvisquote:
Ik vind het ook wel jammer dat mijn online persoonlijkheid kan vliegen en ik niet.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ik maar een vis. Lekker zwemmen in de oceaan. En als ik een vis ben, dan wel een walvis
Jij moet wel oppassen voor de puttytatquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:39 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer dan mijn online persoonlijkheid kan vliegen en ik niet.
dat was te verwachtenquote:
wokquote:
lol, inderdaad.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet wel oppassen voor de puttytat
een walvis is geen vis maar een zoogdierquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was ik maar een vis. Lekker zwemmen in de oceaan. En als ik een vis ben, dan wel een walvis
Dat lijkt een beetje op de 'katjes' (die donsachtige dingen aan een soort wilg) die ze hier verkopen. Die noemen ze hier 'Pussy Willow'. Morgen toch eens een foto van maken..quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij moet wel oppassen voor de puttytat
50 pond is echt veel geld voor een truiquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:51 schreef --Tweety-- het volgende:
[..]
lol, inderdaad.
Het is mij alleen wel opgevallen dat Tweety hier in Engeland echt heel erg populair is. Ik heb ook 1 hele mooie trui gezien waar tweety op staat, alleen was die gelijk weer 50 pond, en dat vond ik een beetje zonde van mijn geld.
In de naam staat vis, dus is het gewoon een vis. Laten we het niet moeilijker maken dan het al is.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een walvis is geen vis maar een zoogdier
Het ging om blub, en dat doet een walvis ookquote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een walvis is geen vis maar een zoogdier
laters tweetyquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:05 schreef --Tweety-- het volgende:
Ik ga weer ff verder met inpakken.
tot straks maar weer.
quote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:40 schreef Dr_Flash het volgende:
heeft er iemand een Acer laptop? Ik zit met een domme folder EGIS_Drive die ik niet weg krijg omdat hij in gebruik is door SystemWeer van die handige gratis meegeleverde crap die me nu dus gewoon 4 GB harde schijfruimte inneemt en die ik zelf wel beter kan gebruiken. Hoe krijg ik die smut eraf?
PWNEDquote:
formatteren en dan dat erop zetten wat jezelf wilquote:Op dinsdag 2 februari 2010 12:55 schreef Dr_Flash het volgende:
vet handig altijd, die laptops die voorgeinstalleerd komen met 2 GB windows en nog 20 GB aan "handige gratis tools" waar je maar met moeite vanaf komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |