Nee, het ligt zeker niet helemaal aan jouquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:36 schreef KomtTijd... het volgende:
Hmm, dan ligt het dus gelukkig niet helemaal aan mij. Al zal het geheid ook helpen als ik een keer wat eet, vóórdat ik boodschappen voor het avondeten ga doen
Dat klopt. Ik woon in Londen dus de kans dat ik langskom is nihil te noemen vrees ikquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:39 schreef KomtTijd... het volgende:
Ohja voor wat het waard is, ik vier donderdag mijn verjaardag. Maar volgens mij zijn er weinig mensen meer in dit topic die mijn huis weten te vinden
Dankje! Zal het in ieder geval in mijn agenda noterenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:42 schreef KomtTijd... het volgende:
Nou mocht dat eiland ineens hierheen drijven dan ben je welkom!
Neuh, het vriest nu ook meer.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 23:18 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Misschien komt het doordat mijn ritme wat verstoord is, maar ik heb idd ook het idee dat het gisteren en vandaag echt wáy kouder was dan toen met de sneeuw/ijspret
slaap zequote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Night night mensen![]()
Truste!quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:03 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Night night mensen![]()
Omdat het ook waait, en als het sneeuwt is het vaak +1/+2quote:Op woensdag 10 februari 2010 00:04 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
De grachten zijn anders nog lang niet bevroren hier!
-edit-
trusten stuart!
dan moet je gaan etenquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog geen ontbijt gehad
Ja, ik weet alleen nog niet zo goed wat ik moet kiezen. Gisteren had ik witte bonen en scrambled eggs op toastquote:
Dan functioneer ik nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft nog geen ontbijt gehad
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik weet alleen nog niet zo goed wat ik moet kiezen. Gisteren had ik witte bonen en scrambled eggs op toast
Ja, ik hou wel van uitgebreid ontbijten. Een full English breakfast is aan mij wel besteedquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is geen ontbijt maar een hele maaltijd
Nee? Wat heb jij zoal voor ontbijt eigenlijkquote:
Gewoon 2 sneetjes broodquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee? Wat heb jij zoal voor ontbijt eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |