Hoeveelste jaars ben jij?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:27 schreef Seam het volgende:
Vanavond nog maar eens wat boeken openslaan voor morgen
Haha nee was juist ook ironisch bedoeldquote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:53 schreef Rituals het volgende:
Dan is het nog niet echt nodig om boeken open te slaan voor morgen of wel?
Ik ben eerstejaars, dus ik was dat al helemaal niet van plan.
Er zijn maar twee SEH-artsen en één ANIOS chirurgie dacht ik en aangezien de helft van de mensen die komen net zo goed naar de huisarts konden krijg je inderdaad lange wachttijden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef EricT het volgende:
[..]
Gisteravond bij het aandrukken van afvalzak () heb ik me gesneden aan een blikje.. Had geen tijd om er goed naar te kijken dus met gedenatureerde alcohol uitgespoeld en verbandje aangelegd.
Maar vanmorgen toen ik m'n verbandje eraf haalde begon mijn vinger weer flink te bloeden dus toch maar even naar SEH op weg naar het werk. Zo'n wondje is onpraktisch op het lab, door die vingercondoompjes en handschoenen herstelt het slecht.
BTW: Die kleurcode op SEH, als je groene stempel oid krijgt word je binnen 4 uur geholpen
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 17:58 schreef Rituals het volgende:
Haha, sorry! Had het niet door.
Tweede opmerking ook sarcastisch bedoeld? Want 25% voor een tweedejaars is toch netjes? Of niet?
Wat een held! En daarom zit het zo vol bij de SEH! Ga gewoon naar de HA!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef EricT het volgende:
[..]
Gisteravond bij het aandrukken van afvalzak () heb ik me gesneden aan een blikje.. Had geen tijd om er goed naar te kijken dus met gedenatureerde alcohol uitgespoeld en verbandje aangelegd.
Maar vanmorgen toen ik m'n verbandje eraf haalde begon mijn vinger weer flink te bloeden dus toch maar even naar SEH op weg naar het werk. Zo'n wondje is onpraktisch op het lab, door die vingercondoompjes en handschoenen herstelt het slecht.
BTW: Die kleurcode op SEH, als je groene stempel oid krijgt word je binnen 4 uur geholpen
ik ben gekwetst, had ik zomaar dood moeten bloeden danquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat een held! En daarom zit het zo vol bij de SEH! Ga gewoon naar de HA!
Gewoon langs de HA gaan! Ik ga toch ook niet als ik bloed meteen naar de SEH.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef EricT het volgende:
[..]
ik ben gekwetst, had ik zomaar dood moeten bloeden dan
Bikkelquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef EricT het volgende:
...met gedenatureerde alcohol uitgespoeld en verbandje aangelegd...
Grappig, ik zou gewoon een pleistertje plakken...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:57 schreef EricT het volgende:
met gedenatureerde alcohol uitgespoeld en verbandje aangelegd.
Ik vond je meer het type dat er zelf zonder verdoving even een hechting er doorheen trekt of het even dicht brand met een hete pook.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:47 schreef starla het volgende:
[..]
Grappig, ik zou gewoon een pleistertje plakken...
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond je meer het type dat er zelf zonder verdoving even een hechting er doorheen trekt of het even dicht brand met een hete pook.
Wondjes niet uitspoelen met alcohol! Spoelen met water of NaCl-oplossing. Wondranden ontsmetten met alcohol.quote:
Nee, maar je kunt ook gewoon naar de huisartsenpost gaan als je geen HA in je stad hebtquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:36 schreef EricT het volgende:
[..]
ik ben gekwetst, had ik zomaar dood moeten bloeden dan
Ohja, die onthoud ik voor de volgende keerquote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:08 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt ook gewoon naar de huisartsenpost gaan als je geen HA in je stad hebt.
Dies hier alleen open tussen 18.00 - 08.00 en in het weekend / feestdagen 24 uur/dag.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:08 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, maar je kunt ook gewoon naar de huisartsenpost gaan als je geen HA in je stad hebt.
Op kantoortijden zijn die niet open. Heb weleens met een corpus alienum gevoel in mn oog bij 3 huisartsen op de stoep gestaan die mij min of meer wegstuurde, omdat ze al genoeg klandizie hadden.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:08 schreef June. het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. Zo vaak ga ik niet naar de HA, dus meestal kan ik het wel afwachten tot 's avonds of totdat ik tijd heb om bij mijn ouders naar de HA te gaan. Wel stom eigenlijk, maar nog steeds geen tijd gehad om even hier een fatsoenlijke HA uit te zoeken..quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:18 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Op kantoortijden zijn die niet open. Heb weleens met een corpus alienum gevoel in mn oog bij 3 huisartsen op de stoep gestaan die mij min of meer wegstuurde, omdat ze al genoeg klandizie hadden.
Ik had toen echt overwogen om een recept chlooramfenicolzalf te schrijven. Ik vertikte het om het op naar de SEH te gaan. Ik heb toen maar blanco oogzalf gekocht en erin gemieterd, om daarna naar mn HA te gaan 30km verder op, waar ik wel gewoon terecht kon binnen een uur.
Volgens mij mag je geen twee HAen hebben?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:19 schreef gohan16 het volgende:
Ik ben zeer tevreden over mn huisarts. Na dat gedoe toen met mn oog, heb ik ook geen zin om me daar aan te gaan melden. Verder heb ik geen zin om in een andere wijk naar een HA te gaan, als dat uberhaupt geaccepteerd wordt.
Alleen bij patienten, duh!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik vond je meer het type dat er zelf zonder verdoving even een hechting er doorheen trekt of het even dicht brand met een hete pook.
Ik heb wel een goeie in Nijmegen, maar hij is ook co-assistentenopleider. Das dan soms wat minder leuk, kan ik me zo voorstellen...quote:Op dinsdag 9 februari 2010 20:54 schreef June. het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. Zo vaak ga ik niet naar de HA, dus meestal kan ik het wel afwachten tot 's avonds of totdat ik tijd heb om bij mijn ouders naar de HA te gaan. Wel stom eigenlijk, maar nog steeds geen tijd gehad om even hier een fatsoenlijke HA uit te zoeken..
Klopt, omdat je verzekering één huisarts geld betaald voor jou. Bezoeken aan andere huisartsen worden gezien als consult en zijn veel duurder.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij mag je geen twee HAen hebben?
PM eens! Sinds ik verhuisd ben zoek ik er eentje dichterbij!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:31 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Ik heb wel een goeie in Nijmegen, maar hij is ook co-assistentenopleider. Das dan soms wat minder leuk, kan ik me zo voorstellen...
Die van december:quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:44 schreef Rituals het volgende:
Ik vond het inderdaad helemaal niet koud gelukkig. Hoeveel % moet jij ongeveer goed hebben voor een voldoende/goed dotKoen?
Netjesquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Die van december:
De O/V norm is voor deze toets: 15.12
De V/G norm is voor deze toets: 26.38
Uw procentuele Score is: 42.60
Dit resultaat is: GOED
Ja inderdaad. Kende alleen HNPCC en FAP.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:47 schreef Repeat het volgende:
Vond hem wel goed te doen, muv al die vragen over gare onbekende mutaties.
Niet zoals vraag 111 voor een hypoglycaemie zorgen he?quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:35 schreef Repeat het volgende:
En nu even een beetje fluimen thuis. Ik ga natuurlijk niet 's ochtends alweer naar het ziekenhuis. Mijn doel is net voor de middagoverdracht ter plekke te zijn
Ik hoor de stem van die verschrikkelijke seksuologe nog steeds. Zeker als ze spreekt over stelling Dquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:38 schreef MaxC het volgende:
Gelukkig zijn we er weer drie maanden vanaf![]()
Paar- Vragen zaten er wel tussen met als absoluut dieptepunt:
Wat is een juiste bewering over seksualiteit
A. Als een vrouw geen orgasme heeft is zij frigide
B. Coïtus is net zo veilig bij normale zwangerschap als buiten zwangerschap
C. Hoe groter de man, hoe groter de penis
D. Mannen hebben altijd zin in seks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:39 schreef MaxC het volgende:
Toen ik bij mezelf dacht, klopte C op zich ook wel
quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:38 schreef MaxC het volgende:
Gelukkig zijn we er weer drie maanden vanaf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK wist het dat deze vraag hier zou komenquote:Op woensdag 10 februari 2010 11:38 schreef MaxC het volgende:
Gelukkig zijn we er weer drie maanden vanaf
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jezus 42 procentquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:46 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Die van december:
De O/V norm is voor deze toets: 15.12
De V/G norm is voor deze toets: 26.38
Uw procentuele Score is: 42.60
Dit resultaat is: GOED
Voor die toets had ik ook een goed op zesdejaarsniveauquote:Op woensdag 10 februari 2010 12:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus 42 procentDat is wel ziek, dat is de voldoende norm voor het vijfde jaar al of zo toch
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |