Dat!quote:Op maandag 1 februari 2010 20:59 schreef BasEnAad het volgende:
Ja, het water stroomt me in de mond als ik er aan denk. Het liefst bereid ik al het eten met een vers pepertje en knoflook.
babipangang is heerlijk maar scherp/pittig eten? Neequote:Op maandag 1 februari 2010 20:57 schreef Winner_Taco het volgende:
Sommige mensen jammeren al als de Babi Bangang gekruid is but not me
Alleen de laatse jaren niet té heet want dan proef je je eten niet meer en schijt je elke dag vuur
Flikker maar eens een Bhut Jolokia door je etenquote:Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Laatst een potje extra hete sambal bij de toko gekocht. Zelfgemaakt, niet van die laffe fabrieksbende. Die is echt vlammenwerpen
Dat wordt de volgende stapquote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Flikker maar eens een Bhut Jolokia door je eten
Ik heb altijd het gevoel dat wasabi in no-time m'n voorhoofdsholte openbrandt.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:35 schreef _Arual_ het volgende:
Ben nu verkouden, dus even niet.
Gewoonlijk wel wasabifan.
Ah, jij ook? Ik vind het heerlijk, maar het getuigt wel van een zeker... masochismequote:
Ja, maar juist als je verkouden bent heeft pittig eten alleen maar voordelen:quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, jij ook? Ik vind het heerlijk, maar het getuigt wel van een zeker... masochisme![]()
sambal van de toko valt ook wel meequote:Op maandag 1 februari 2010 21:00 schreef MissMSX het volgende:
Pittig eten is
Laatst een potje extra hete sambal bij de toko gekocht. Zelfgemaakt, niet van die laffe fabrieksbende. Die is echt vlammenwerpen
Al een keer gedaan viel harstikke mee en was nog lekker ook!quote:Op maandag 1 februari 2010 21:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Flikker maar eens een Bhut Jolokia door je eten
mjah valt vast mee!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 01:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ah, jij ook? Ik vind het heerlijk, maar het getuigt wel van een zeker... masochisme
Afijn, hoe dol ik ook ben op heet eten, ik doe het zeker niet elke dag; ik merk dat mijn smaak afvlakt als ik het te vaak doe, en dat ik dan ofwel te pittig kook voor anderen, ofwel voor mezelf op zoek moet naar nog heter.
*heeft nog een fles superhete saus staan; Coqui Fire Komodo Dragon, heat factor 10. Bij factor 5 brandt je tong flink, bij factor 7 zweet je al stevig... Ben benieuwd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |