Is al via internet te vinden. Schattig.quote:Op donderdag 19 augustus 2010 20:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Lijkt me een leuke foto. Wanneer staat ie er in?
dat wist ik nog niet eens, maar het klopt idd!! thx!quote:Op vrijdag 20 augustus 2010 08:58 schreef alpeko het volgende:
[..]
Is al via internet te vinden. Schattig.
dat zou volgens mij bebouwd worden, net zoals dat stuk waar die garage was aan de andere kant van het viaductquote:Op zondag 19 september 2010 08:30 schreef Ploertendoder het volgende:
Kickje
Zeg Zwijndrechters.... weten jullie wat er met dat stuk braakliggend terrein gaat gebeuren waar vroeger de brandweerkazerne stond?
Dat gaat ooit bebouwd worden als er weer geld voor is. Tot die tijd worden het tijdelijke parkeerplaatsen meen ik.quote:Op zondag 19 september 2010 08:30 schreef Ploertendoder het volgende:
Kickje
Zeg Zwijndrechters.... weten jullie wat er met dat stuk braakliggend terrein gaat gebeuren waar vroeger de brandweerkazerne stond?
Ja, maar Zwijndrecht wil zo veel tegenwoordig. Zeker in dat gebied liggen grote stukken terrein braak te liggen. Ik snap het gewoon niet. gebouwen slopen kunnen ze wel, maar het lijkt er wel op dat er toch nooit wat mee gaat gebeuren. En het staat ook nog eens erg slordig. Vooral bij het stationquote:Op zondag 19 september 2010 17:41 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat gaat ooit bebouwd worden als er weer geld voor is. Tot die tijd worden het tijdelijke parkeerplaatsen meen ik.
Klopt, maar om iets te doen moet er wel geld zijn. En aangezien dat er niet of nauwelijks is en veel bedrijven ook zaken op de rem zetten gaat het niet zo snel als men zou willen.quote:Op maandag 20 september 2010 12:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, maar Zwijndrecht wil zo veel tegenwoordig. Zeker in dat gebied liggen grote stukken terrein braak te liggen. Ik snap het gewoon niet. gebouwen slopen kunnen ze wel, maar het lijkt er wel op dat er toch nooit wat mee gaat gebeuren. En het staat ook nog eens erg slordig. Vooral bij het station
Ik heb eigenlijk liever dat ze die grond voorlopig leeg laten dan dat ze er weer een kantoorgebouw op neer zetten. Volgens mij staat er meer dan genoeg vrij. En voor woningen is die grond daar niet echt een geschikte locatie.quote:Op maandag 20 september 2010 12:10 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ja, maar Zwijndrecht wil zo veel tegenwoordig. Zeker in dat gebied liggen grote stukken terrein braak te liggen. Ik snap het gewoon niet. gebouwen slopen kunnen ze wel, maar het lijkt er wel op dat er toch nooit wat mee gaat gebeuren. En het staat ook nog eens erg slordig. Vooral bij het station
Zet er dan wat leuke dieren in. Olifanten of zo. Safaripark Zwijndrecht.quote:Op maandag 20 september 2010 15:55 schreef TheSorrow het volgende:
Bij de Anna Paulownastraat hebben ze jaren geleden ook alles plat gegooid, dat zou een mooi park worden enzo. Nu is het een groot lelijk veld (vol gifgrond) met een hek eromheen, ziet er niet uit
Zoals ik zei, voor zover ik weet worden het tijdelijke parkeerplaatsen tot er iemand is die er wat mee wil.quote:Op maandag 20 september 2010 15:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk liever dat ze die grond voorlopig leeg laten dan dat ze er weer een kantoorgebouw op neer zetten. Volgens mij staat er meer dan genoeg vrij. En voor woningen is die grond daar niet echt een geschikte locatie.
Waarom maakt de gemeente er geen wietplantage van? Kunnen ze er na een paar oogsten van de opbrengst iets leuks neerzetten.quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zoals ik zei, voor zover ik weet worden het tijdelijke parkeerplaatsen tot er iemand is die er wat mee wil.
Iets met illegaal enzoquote:Op maandag 20 september 2010 21:08 schreef alpeko het volgende:
[..]
Waarom maakt de gemeente er geen wietplantage van? Kunnen ze er na een paar oogsten van de opbrengst iets leuks neerzetten.
niet gratis parkeren natuurlijk,nee er zal vast een tarief aanhangen.quote:Op maandag 20 september 2010 15:57 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zoals ik zei, voor zover ik weet worden het tijdelijke parkeerplaatsen tot er iemand is die er wat mee wil.
Niet dat ik weet. Betaald parkeren is alleen bij Walburg en omgeving, voor de rest nergens bij mijn weten.quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:21 schreef rollator_GSI het volgende:
[..]
niet gratis parkeren natuurlijk,nee er zal vast een tarief aanhangen.
Ken uw gemeente: http://maps.google.nl/map(...)w&cbp=12,250.71,,0,5quote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Betaald parkeren is alleen bij Walburg en omgeving, voor de rest nergens bij mijn weten.
Dat zijn dan ook de drukkere plekken waar veel verkeer is.quote:Op maandag 27 september 2010 08:48 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ken uw gemeente: http://maps.google.nl/map(...)w&cbp=12,250.71,,0,5
Ook rondom het station. Trouwens ook bij het Veerplein. En zo zijn er vast nog wel meer plekken die ik vergeet.
Je weet dat die lege plek waar men parkeerplaatsen wil maken vlakbij de plek ligt die ik met Google Maps aanwees? Draai eens 90 graden naar rechts dan zie hem liggen. Ik acht het daarom niet helemaal ondenkbaar dat het wel betaald parkeren wordt.quote:Op maandag 27 september 2010 11:34 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zijn dan ook de drukkere plekken waar veel verkeer is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |