Precies, jij hebt het door.quote:
goede buurt hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:14 schreef Advanced het volgende:
[..]
Precies, jij hebt het door.![]()
Ik studeer in Dordrecht en 't was 2 uur reizen naar Dordt vanuit m'n oude woonplaats. En dat wordt op een gegeven moment toch iets teveel, haha. En daarbij wilde mijn vriend graag ook uit huis, die woonde hier al in de buurt. En dus hebben we besloten samen een huisje te zoeken.
Oh ennem, dan woon ik ook in de europese buurt.
Haha ik woon op Henegouwen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:13 schreef Dulk het volgende:
[..]
goede buurt hewelke straat? ik woonde eerst op henegouwen en woon nu 200m verderop (parijseplein)
dat is grappig, ik woonde op de begane grond, er woont nu een duitser, ik drink er graag een biertje mee aardige vent en hij heeft met gaas een afrastering gemaakt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:56 schreef Advanced het volgende:
[..]
Haha ik woon op Henegouwen.![]()
Maar is fijne buurt ja, heb het er naar m'n zin lekker dichtbij alles.
Geinig dat je zo dichtbij woont!
De buurman hiernaast verhuurt kamers aan andere mensen en we hebben ook een of andere vieze Duitser, hij hoest als een malle maar hij blijft stug doorroken, iedere keer als hij hoest klinkt het alsof hij overlijdt ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:54 schreef Dulk het volgende:
[..]
dat is grappig, ik woonde op de begane grond, er woont nu een duitser, ik drink er graag een biertje mee aardige vent en hij heeft met gaas een afrastering gemaakt.
ik heb alleen veel problemen gehad met de huismeester, wat een mafkees is dat zeg
veel vlaggetjes in de wijk bij julliequote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:56 schreef Advanced het volgende:
[..]
Haha ik woon op Henegouwen.![]()
Maar is fijne buurt ja, heb het er naar m'n zin lekker dichtbij alles.
Geinig dat je zo dichtbij woont!
Klopt, haha, veel diehard oranjefans.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 21:56 schreef Dulk het volgende:
[..]
veel vlaggetjes in de wijk bij jullie![]()
(me ouwe woont ook op henegouwen, ik kom er dus nog wel)
ik zag trouwens dat mijn oude huisje ontruimd is (hoekje nr 76, woning naast de ingang van het eerste blok) enig idee wat er aan de hand is?quote:Op maandag 28 juni 2010 12:04 schreef Advanced het volgende:
[..]
Klopt, haha, veel diehard oranjefans.
Hmm nee geen idee!quote:Op maandag 28 juni 2010 13:06 schreef Dulk het volgende:
[..]
ik zag trouwens dat mijn oude huisje ontruimd is (hoekje nr 76, woning naast de ingang van het eerste blok) enig idee wat er aan de hand is?
Man komt om na sprong van brugquote:Een man is donderdagavond om het leven gekomen nadat hij van een brug in de Oude Maas in Dordrecht was gesprongen. Hij kwam waarschijnlijk verkeerd op het water terecht. Een vriend die ook van de brug sprong overleefde dit wel. De leeftijd van de man is nog niet bekendgemaakt, omdat eerst zijn familie geïnformeerd wordt. Dat meldt de politie.
De twee waren van het fietsgedeelte van de Zwijndrechtse brug aan de Dokweg gesprongen. Dit deel loopt parallel aan de spoorbrug. De andere jongen kon snel naar de kant gebracht worden. Zijn vriend kwam niet meer aan de oppervlakte, waarna een zoekactie begon. Twintig minuten later werd hij door duikteams van de brandweer aan boord van een schip gehaald. Reanimatie mocht niet meer baten.
ProRail liet onlangs weten extra alert te zijn op jongeren die van spoorbruggen springen. De bruggen worden als springplank gebruikt om in het water te duiken. Ook de politie liet weten alert te zijn.
duurt nog wel even toch?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:18 schreef karr-1 het volgende:
Het is al weer bijna tijd voor een nieuw topic, dus wie maakt hem?
Ha ha ik doe niet aan stemmen kopenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:32 schreef ThAzOnE het volgende:
Ik ben ex-zwijndrechter, dus ik mag niet meer![]()
Toon je leiderschap en start er weer eentje, Karr-1...levert misschien nog stemmen op
Laat ik toevallig net de foto's aan het bekijken zijn:quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:34 schreef geelkuikentje het volgende:
Het duurt wel even voor er een nieuw topic nodig is
Oh ja, even geleden stond er een auto in brand op de Burgemeester van het Hoffweg nabij de dijk. Was wel spectaculair gezicht. Veel rook. Brandweer was er snel bij maar wel te laat. Auto was uitgebrand. Op afstand te zien was het een zwarte Alfa Romeo.
leuke sitequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:36 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
Laat ik toevallig net de foto's aan het bekijken zijn:
http://www.gerbenvandenbo(...)offweg%2002-08-2010/
Yep kloptquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 08:14 schreef ThAzOnE het volgende:
Om weer eens een schopje te geven, in de OP kan je nog een "beroemde" Zwijndrechter plaatsen... Mattie Valk, Q-Music DJ. Tijdelijk dagelijks tussen 4:00 en 6:00, en op radiofreak.nl las ik (volgens mij) dat hij zaterdag tussen 16:00 en 21:00 gaat uitzenden. Begonnen bij ATOS trouwens...
quote:Op donderdag 19 augustus 2010 17:50 schreef Dulk het volgende:
er wordt 75 euro op haar spaarrekening gestort en we komen met zijn 3en op de foto en in het filiaal in zwijndrecht te hangen(en in het lokale suffertje)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |