quote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij Fring kan ik überhaupt geen Skype naar Skype gesprekken beginnen. Zit dit ergens diep, erg diep weggestopt of zo?
En met TruPhone nam de persoon naar wie ik belde op, maar bleef hij bij mij over gaan... Dit probeer ik binnenkort nog wel een keer. Werkt TruPhone trouwens ook via 3G?
En Sipdroid is inderdaad heel ingewikkeld en er is echt nergens een fatsoenlijke handleiding voor beginners. Ik kan ondertussen wel een gesprek aanknopen via Skype, maar ik kan niet gebeld worden en gewoon bellen naar mobiel probeert dat ding ook via Sipdroid te doen en dat moet ik niet hebben.
2 Player Reactor. Geen nieuwe, maar wel leukquote:Op maandag 1 februari 2010 20:25 schreef Tim86 het volgende:
Nog mensen die leuke nieuwe apps ontdekt hebben de laatste tijd?
Want?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef OHSHI- het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n slecht besturingssysteem gebruikt als android. Volkomen ruk gewoon.
Iphone is ook kut.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:30 schreef o.us het volgende:
Ik wil dit topic even volgens ondanks dat ik een eifoon heb.
quote:Op maandag 1 februari 2010 20:27 schreef OHSHI- het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n slecht besturingssysteem gebruikt als android. Volkomen ruk gewoon.
God mag het wetenquote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Wanneer komen de milestone, de nexus one of whatever uit? De echte betere telefoons?
Heb de app niet meer dus kan niet zo kijken maar je kan toch gewoon accounts toevoegen? MSN, GTalk, Skype enzovoort. Alleen wil hij lang niet altijd die accounts ook daadwerkelijk laden.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:19 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Bij Fring kan ik überhaupt geen Skype naar Skype gesprekken beginnen. Zit dit ergens diep, erg diep weggestopt of zo?
Nog niet meegemaakt maar ook niet zo vaak gebruikt. Ja het kan via 3G. Je moet kiezen tussen Normal, TruPhone Anywhere en weet ik t. Volgens mij is t dat TruPhone AnyWhere.quote:En met TruPhone nam de persoon naar wie ik belde op, maar bleef hij bij mij over gaan... Dit probeer ik binnenkort nog wel een keer. Werkt TruPhone trouwens ook via 3G?
Ik heb dat niet eens geprobeerd. Vond t echt idioot vaag. Dan maar betalenquote:En Sipdroid is inderdaad heel ingewikkeld en er is echt nergens een fatsoenlijke handleiding voor beginners. Ik kan ondertussen wel een gesprek aanknopen via Skype, maar ik kan niet gebeld worden en gewoon bellen naar mobiel probeert dat ding ook via Sipdroid te doen en dat moet ik niet hebben.
Volgens de geruchten gaat die er niet komen.quote:Op maandag 1 februari 2010 22:18 schreef junkiesietze het volgende:
* junkiesietze w8 op 2.0/2.1 voor htc tattoo
HTC Bravo zou in maart in Zweden komen. De Milestone kun je al in een webwinkel kopen (zonder NL taal) en zou rond maart officieel te krijgen zijn, de X10 in april.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:49 schreef Renesite het volgende:
Wanneer komen de milestone, de nexus one of whatever uit? De echte betere telefoons?
dacht dat je voor de Iphone wilde gaan ?quote:
Als het plaatje breder dan 610px is wordt hij automatisch verkleind. Je kan er dan op klikken voor een grote versie.quote:Op maandag 1 februari 2010 23:28 schreef Gras_eter het volgende:
Android 1.6 op mijn laptop
klik voor plaatje
ff uitzoeken hoe thumbnailen met Fok! werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |