Huh? Hij heeft een groot 3,7" scherm, dan zit je al automatisch vast aan een bepaalde verhouding tussen breedte en hoogte. Sterker nog, de afmetingen zijn bijna identiek aan die van de Nexus One waar je geen problemen mee hadquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:48 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hmm ik weet niet. De achterkant lijkt me vrij breed / rechthoekig. Een beetje zoals bij de HD2 (Ja de HD2 is met WM, maar ik noem even een voorbeeld qua design).
Dat is dan ook wel weer waarquote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:49 schreef Merkie het volgende:
[..]
Huh? Hij heeft een groot 3,7" scherm, dan zit je al automatisch vast aan een bepaalde verhouding tussen breedte en hoogte. Sterker nog, de afmetingen zijn bijna identiek aan die van de Nexus One waar je geen problemen mee had.
Ik wist helemaal niet dat de Bravo dus Desire ging heten...quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:41 schreef Merkie het volgende:
De HTC Desire (Bravo) is nu aangekondigd. Bij smartphoneshop.nl te reserveren voor ¤449. Hij ziet er echt zeer goed uit imho, en de prijs is ook behoorlijk scherp. Specs zijn top-notch.
Foto doet het nietquote:Op dinsdag 16 februari 2010 15:22 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik wist helemaal niet dat de Bravo dus Desire ging heten....
Anyway, da's toch gewoon de Nexus, maar dan met een paar hardware-knoppen, optische 'trackball' en de HTC Sense 'schil' er overheen?
Best scherpe prijs dan. En ook zie ik deze foto's voor het eerst.
[ afbeelding ]
Ze staan ook in die Engadget-linkquote:
Hmm. Een mooie prijs voor een simlockvrije is ook al prima toch?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:39 schreef Renesite het volgende:
Oi nice!
Maaar nu nog bij een abonnement!
Meh.. Ik betaal liever iets minder voor de mobiele en iets meer voor het abonnement.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 18:41 schreef HalvinCarris het volgende:
[..]
Hmm. Een mooie prijs voor een simlockvrije is ook al prima toch?
N82 is ook wel mooi hequote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:05 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nice!!Potentieel opvolger van mijn aan slijtage onderhevige N82.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al snap ik het punt niet van dat rode dupske zo.
[ afbeelding ]
Meer: http://allaboutphones.nl/(...)n-de-HTC-Desire.html
Precies, dan moet een capacitief multitouchscreen wel een enorme verbetering zijn. Een resistief scherm is nou niet je-van-het, zeker als ik mijn N900 gebruik.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:12 schreef Renesite het volgende:
Godver ik wil hem!!!
Alleen dat typen op touchscreen moet ik nog maar eens zien...
Waar zitten volgens jou de grootste verschillen? En als je een Nexus zou importeren, heb je dan wél die experience in NL?quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Fortitude het volgende:
Maar weer niet de volledige google experience he.
Volgens mij zitten hier nog best veel mensen met een N82. Fijn dingetje, maar nu ik dit allemaal zie, man manquote:Op dinsdag 16 februari 2010 19:05 schreef Drommelsch85 het volgende:
Nice!!Potentieel opvolger van mijn aan slijtage onderhevige N82.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Al snap ik het punt niet van dat rode dupske zo.
[ afbeelding ]
Meer: http://allaboutphones.nl/(...)n-de-HTC-Desire.html
Wat biedt de volledige 'Google Experience" dan? Zover ik weet werkt Google Maps nagation nog niet in Europa. Verder is er natuurlijk CyanogenMod.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:03 schreef Fortitude het volgende:
Maar weer niet de volledige google experience he.
Dat zie ik juist als een groot pluspunt, goede integratie van mn Gmail, Google Docs en Google Contacts!quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:09 schreef Renesite het volgende:
Wat houdt die experience in? Opdringen van g-mail en zo?
Geen idee of je het dan hebt, ik wil dat ding gewoon in Nederland kopen. Als het goed is kan je direct updates krijgen vanuit Google met een Google experience telefoon. Maar ik weet het niet helemaal zeker, het is allemaal erg raar. Open source OS en dan nog geen eens vrij om op telefoons te zetten.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 20:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Waar zitten volgens jou de grootste verschillen? En als je een Nexus zou importeren, heb je dan wél die experience in NL?
Google heeft al updates uitgebracht voor de Nexus One. Zelfs al voordat hij uitkwamquote:Op dinsdag 16 februari 2010 22:10 schreef Fortitude het volgende:
http://www.google.com/support/forum/p/Android+Market/thread?tid=369462dfbff37a13&hl=en
Maar dan nog. HTC heeft allang bewezen dat ze niet bereid zijn om bestaande telefoons snel te upgraden naar de nieuwste Android versie. Ik hoop eigenlijk dat Google dit met de Nexus one wel doet. Gezien dat het hun eigen OS is en omdat het niet meer is dan het standaard google pakket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |