Ik heb het wel eens maar het houdt altijd op als ik mijn scherm weer even goed schoonveeg met een tissue.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:58 schreef skittelman het volgende:
heb laatste paar dagen flinke kuren op mn hero.
het naar links of rechts schuiven van je homescreen blijft hangen en blijft ongecontroleerd heen en weer schuiven.
Batterij eruit helpt maar krijg het minimaal 1x per dag.
Iemand ervaring mee?
Ik heb niet heel je verhaal meegekregen qua internetproblemen, maar heb je deze instellingen al eens geprobeerd?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:19 schreef Pandora73 het volgende:
Weet iemand of Vodafone Internet weer storing heeft?
Ben al een paar dagen aan het klooien met de MMS-instellingen op de Hero (zie Hero-topic) maar vanmorgen deed hij het internet ineens ook niet meer. Alles automatisch terug laten zetten naar standaardinstellingen, maar nog steeds niets... Instellingen nog gecontroleerd tegen wat er op de Vodafone site staat, maar nog steeds geen internet... Kan me niet voorstellen wat er nu fout zou moeten staan, dus wellicht ligt het aan Vodafone? (Heb overigens wel gewoon bereik, dus daar ligt het ook niet aan)
Het ging in eerste instantie (tot ergens vanmorgen) om MMS. Ik had geen enkel probleem met internet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:58 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik heb niet heel je verhaal meegekregen qua internetproblemen, maar heb je deze instellingen al eens geprobeerd?
Atm gaat het vooral over mobiele telefoons met GPS. En Google Buzz. Wat blijkbaar een soort van slowchatten is.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:04 schreef DennisMoore het volgende:
Zojuist een persconferentie begonnen van Google, aankondiging van nieuwe dingen. Zou er wat bijzitten voor Android? Hmm, vast alleen over Gmail ofzo.
Er interessant dit allemaal inderdaad.quote:
Aaaah! Dikke nice nice nice!!!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 12:30 schreef Impulsief het volgende:
Heb van de aardige mensen bij Belcompany vandaag mogen vernemen dat de Milestone medio Maart geleverd gaat worden door hen. De Nexus One zal in nederland alleen verkrijgbaar zijn via Google zelf en niet via de winkels. BelCompany gaat daarentegen wel de HTC Bravo voeren, die zou nagenoeg dezelfde specs moeten hebben. Ik ben benieuwd!
Maar met m'n Hero gebeurt er natuurlijk weer niets bijzonders als ik naar http://buzz.google.com surfquote:Op dinsdag 9 februari 2010 19:43 schreef Fortitude het volgende:
Er interessant dit allemaal inderdaad.
Euh euh euhquote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Is dat een moeilijke keuze dan?
Oh, in de war met 2.1quote:Op dinsdag 9 februari 2010 22:55 schreef DennisMoore het volgende:
Sense (van HTC) in de Droid (Motorola)? Dat lijkt me sterk, Motorola heeft ehm... Motoblur.
Hier nog zo eentje. Schiet echt voor geen meter op zo!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 21:30 schreef BluesRebel het volgende:
Sinds gisteravond al geen Vodafone-internet.... echt te vaak storingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |